co wybrac
Posty: 8
• Strona 1 z 1
co wybrac
witam jestem tu nowy wiec sie najpierw przywitam: 30 lat facio zafascynowany jednosladem a teraz majacy troche grosza zeby to zrealizowac. przed nowym rokiem zamierzam zrobic prawko a co idzie za tym kupic motor, motor powinien być nowy albo roczny z małym przebiegiem do 6000tys. motor 10 miesiecy w roku bedzie mi słuzył do dojechania do pracy a w nastepne wakacje chce spedzic w siodle tzn chce jechac na południe francji w góry potem w włoskie alpy, do austri do południowych niemiec słowacja i polskie góry no i na koncy tydzien z rodzina a potem powrót do londynu(oczywiscie wszystko to z ludzmi którzy mnie tym zarazili przez opowiadanie i pokazanie matariałów z ich wypraw) na motorze bede przejezdzał 40 km dziennie wiec sie zdąze oswoic mówie tu równiez o miesiacach zimowych bo sezon tutaj sie nie konczy teraz pytanie mam dylemat pomiedzy 2 motorami a jest to kawasaki versys albo bmw 650 gs. pytanie który lepszy i oczym powinienem pamietac jezdzac na motorze nowym .. trzeba je docierac jak kiedys??
z góry dziekuje za odpowiedzi
z góry dziekuje za odpowiedzi
- moto zigu
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/9/2010, 11:01
- Lokalizacja: londyn
Podałeś 2 bardzo fajne maszyny. Jeśli masz możliwość zakupu nowego to bierz nowy, zrozumiałem że motocykl ma służyć kilka lat a wiadomo nowy to nowy. Co do wyboru motocykla to skupiłbym się na pieniądzach. Wyjściowa wersja GS kosztuje 34tyś a kawasaki 28tyś (ceny za wersje bez ABS). Te 6000zł różnicy w cenie to dość sporo zwłaszcza że planujesz turystykę i motocykl trzeba będzie doposażyć w różne akcesoria. Jeśli pieniądze mają dość duże znaczenie na to który wybierzesz to bierz kawę i ją trochę ,,ubierz".
Jeśli kasa nie gra roli to bierz GS wersję 800. Niech nikogo nie zmyli że jeden to 650 a drugi to 800, w obydwu pojemność jest taka sama a zmieniona jest jedynie charakterystyka silnika. Lepszy moment obrotowy na trasie się przyda. Jest ona też trochę lepiej wyposażona.
Jeśli kasa nie gra roli to bierz GS wersję 800. Niech nikogo nie zmyli że jeden to 650 a drugi to 800, w obydwu pojemność jest taka sama a zmieniona jest jedynie charakterystyka silnika. Lepszy moment obrotowy na trasie się przyda. Jest ona też trochę lepiej wyposażona.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):Te 6000zł różnicy w cenie to dość sporo zwłaszcza że planujesz turystykę i motocykl trzeba będzie doposażyć w różne akcesoria. Jeśli pieniądze mają dość duże znaczenie na to który wybierzesz to bierz kawę i ją trochę ,,ubierz".
Mam na to troche inny punkt zapatrywania. Do F 800 ( bo o tym mowa ) mozna dostac wiecej akcesoriow roznych firm nie tylko oryginalnych BMW. Szperajac po sezonie mozna znalesc juz moto z kuframi.
W przypadku Versus'a asortyment jest biedny i zadko mozna dostac cos uzywanego ktore/ych w przypadku BMW na ebay'u.de jest wiecej.
Kupujac BMW musisz wziasc pelna opcje czyli z ABS'em dosc ciezko sprzedaje sie go pozniej bez.
Landryss25 napisał(a):Jeśli kasa nie gra roli to bierz GS wersję 800. Niech nikogo nie zmyli że jeden to 650 a drugi to 800, w obydwu pojemność jest taka sama a zmieniona jest jedynie charakterystyka silnika. Lepszy moment obrotowy na trasie się przyda. Jest ona też trochę lepiej wyposażona.
Poprzednia formy F 650 GS ( jednocylindrowiec rotax'a jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, wybacza wlasciwie wszystko poza zbyt niskimi obrotami na danym biegu .
O ile mnie pamiec nie myli to byly produkowane do chyba zeszlego roku ( lub 2 lat wstecz ) Nowa wersja modelu mimo, ze nazywa sie F 650 GS Ma dwucylindrowy silnik o poj. 800 ccm.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
jeśli cię tak ciągnie do turystyki, przy wieku 30 lat, to dopiszę do twoich popozycji jeszcze dl 650 (vstrom)
najmniej z nich urodziwy, ale za to ma naprawdę sporo możliwości
najmniej z nich urodziwy, ale za to ma naprawdę sporo możliwości
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
dziekuje za odpowiedzi . jezeli chodzi o suzuki v storm to jest ciut za duze jak dla mnie. a co do tych 2 chyba zuce moneta. tylko jesscze jedno pytanie mnie nurtuje odnosnie docierania motoru jest to jeszcze potrzebne w tych nowych silnikach czy juz nie jak tak na jakiej zasadzie sie to dobywa i jeszcze jedno motorem, podczas podrózy bede sie starał jezdzic jak najmniej po asfalcie co wiaze sie ze zmniana opon to oczywiste, ale czy musze jakos specjalnie dostrajac zawieszenie ?
- moto zigu
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/9/2010, 11:01
- Lokalizacja: londyn
moto zigu napisał(a): podczas podrózy bede sie starał jezdzic jak najmniej po asfalcie co wiaze sie ze zmniana opon to oczywiste, ale czy musze jakos specjalnie dostrajac zawieszenie ?
Czyli odpowiednim moto dla Ciebie będzie F800 GS. Fabrycznie stoi on na kołach 21 z przodu i 17 z tyłu a 650 ma 19 i 17, ma lepsze opony i zawieszenie oraz dodatki typu osłony dłoni czy płyta chroniąca silnik. Jeśli chcesz dużo jeździć po za asfaltem to raczej Kawa odpada. Koła 17 z przodu i z tyłu oraz dużo mniejsze skoki zawieszeń pozwalają raczej na delikatną jazdę po twardych szutrach, GS potrafi sporo więcej.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości