Zobacz wÄ…tek - NSR czy CBR
NAS Analytics TAG

NSR czy CBR

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

NSR czy CBR

Postprzez Krzysiek123456789 » 27/9/2010, 10:52

Witam, chciałbym kupić nowy motocykl, zastanawiam się nad NSR 125 albo CBR 125. Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tych motocykli. Zależy mi na wytrzymałości i na dobrym v/maxie. Wiem, że NSRka to 2t, a CBR 4t i bardziej ekonomicznie wychodzi kupno CBRki pod względem spalania. Chciałbym wiedzieć, który z nich będzie najlepszy na pierwszy motocykl, nie wliczając skutera :). Mam do wydania max 4 kafle, więc zależy mi na bardzo dobrym wyborze, gdyż w sezonie też nie wiadomo jakiej sumy będę miał na utrzymanie jej.

I ankieta jeżeli komuś ułatwię pomoc w wyborze :).


- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - 4k km na skuterze 50cmm


- Wiek, waga, wzrost, - 17 / 60 /170


- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie) - jazda na co dzień, poza miastem, bez plecaczka :)


- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - ile da fabryka :D


- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - 4 tysiące na motocykl, ubrania osobna suma pieniędzy, na początku chciałbym kupić rękawiczki i kurtkę, a później buty i spodnie, bo to też dużo kosztuje :/


- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - ok 1 tysiąc (?)


- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. - sportowe ścigi :)


- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

- Honda CBR 125
- Honda NSR 125
Krzysiek123456789
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42


Postprzez Pat123 » 27/9/2010, 11:05

CBR 125 R rozwijaja predkosc ( autentyczna ) ca. 115 km/h. NSR jest ladniejsza wizualnie gdy sciagniesz blokady na pewno bedzie duzo szybszaca. 150 - 160 km/h

Nie zapomnij jednak, ze na otwarta wersje NSR obowiazuje kat nie A1 a kat. A.

Ekspluatacja CBR bedzie o wiele tansza niz NSR'ki i podejrzewam, ze to w pelni zrekompensuje Ci " moralne straty " jakie dala by CI NSR.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11


Postprzez Krzysiek123456789 » 27/9/2010, 11:27

A orientujesz się może jaką moc ma cbr i v/max? Bo z Twojego postu wnioskuję, że lepiej kupić CBRkę, gdyż są mniejsze straty finansowe :D.
Krzysiek123456789
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42

Postprzez Pat123 » 27/9/2010, 11:35

Krzysiek123456789 napisał(a):A orientujesz się może jaką moc ma cbr i v/max? Bo z Twojego postu wnioskuję, że lepiej kupić CBRkę, gdyż są mniejsze straty finansowe :D.


Z tego co pamietam to ma 13 KM predkosc realna to 115 km/h

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez Krzysiek123456789 » 27/9/2010, 11:40

Hmm, a czy to nie będzie mało jeżeli już ogarnę dobrze zmianę biegów, wchodzenie w winkle, itp? Może lepsza będzie NSRka, bo tak szybko się nie znudzi, a nie chciałbym tylko jeden sezon na niej jeździć tylko 2,3.
Krzysiek123456789
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42

Postprzez Pat123 » 27/9/2010, 11:46

Krzysiek123456789 napisał(a):Hmm, a czy to nie będzie mało jeżeli już ogarnę dobrze zmianę biegów, wchodzenie w winkle, itp? Może lepsza będzie NSRka, bo tak szybko się nie znudzi, a nie chciałbym tylko jeden sezon na niej jeździć tylko 2,3.


Podejrzewam, ze BR'ke po roku sprzedasz za te same pieniadze lub naprawde z minimalna strata. Nie przejmowal bym sie tym, na kolejny sezon mozesz sprawic sobie NSR'ke i te bedzie cacy !

Pytales z naciskiem o awaryjnosc i koszty, pod tym wzgledem CBR bije na leb wszystkie 2T.

Ciuchow tez chyba na wyrost nie kupujesz.


:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez Krzysiek123456789 » 27/9/2010, 12:05

Czyli kupić na nowy sezon CBRkę, a jak wejdę w to wszystko, czyt. ogarnę motocykle to mogę zmienić na NSRkę albo coś lepszego? No dobra w sumie to źle na tym nie wyjdę, bo za 4 tysie można kupić z 04,05 roku.


Pytales z naciskiem o awaryjnosc i koszty, pod tym wzgledem CBR bije na leb wszystkie 2T.


Czyli psuje się najrzadziej czy najczęściej?:D
Krzysiek123456789
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42

Postprzez sebasbox » 27/9/2010, 12:26

Mniej się psuje i tańsza w utrzymaniu
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez Chmurek » 27/9/2010, 12:30

z uwagi na spalanie, CBR jest bardzo ekonomiczna. NSR 2t swoje zjeść musi. jeśli wizyty na stacji nie będą dla kieszeni twoich rodziców bardzo uciążliwe to NSR będzie lepsza =) oglądając oba motocykle miałem też wrażenie że NSR jest jakaś większa ale mogę się mylić =)
dochodzi jeszcze kwestia awaryjności i jak już Pat wspomniał 2t może przysporzyć wielu niemiłych atrakcji =)
Avatar użytkownika
Chmurek
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 8/4/2010, 19:01
Lokalizacja: Kraków/Zielonki

Postprzez Walec » 27/9/2010, 12:41

:)
Ostatnio edytowano 27/9/2010, 17:55 przez Walec, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11

Postprzez Krzysiek123456789 » 27/9/2010, 13:56

No to na początek wezmę jednak CBRkę, aby dobrze nauczyć się jeździć, z doświadczenia wiem, że 4T nie ma takiego jebnięcia na starcie, co będzie lepsze dla początkującego, przy okazji poznam lepiej mechanizację motocykli :). Mam nadzieje, że ten motocykl to dobry instruktor :).
Krzysiek123456789
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê