pan_wiewiorka napisał(a):Jeśli wychodzisz z założenia, że każde naciśnięcie hebla doprowadza do zablokowania koła (nawet na mokrym), to dziwi mnie, że w ogóle wsiadasz na o2o.
Gdzie to napisalem ? Napisalem, ze w pewnych sytuacjach ( krytycznych ) wiekszosc instynktywnie naciska klamke hamulca za mocno blokujac przednie kolo co powoduje jego uslizg a co za tym idzie – szlif – moim zdaniem to roznica.
pan_wiewiorka napisał(a):Bo jeśli ABS (a nie kontrola trakcji) chroni Cię przed uślizgiem a do tego bilansuje ruchy zawieszania (ba!, może nawet do nich nie dopuszcza), to szacun na dzielni. Masz motocykl jedyny w swoim rodzaju. Tak zapytam tylko, to jakieś seryjne rozwiązanie czy prototyp?
O czym Ty piszesz ? Zacytujesz gdzie to napisalem – Chyle czola przed Twoja nadinterpretacja !
pan_wiewiorka napisał(a):Mówisz jak moja żona, która jadąc samochodem może wykonywać jedną czynność naraz. Mówiąc krótko, jak włącza kierunkowskaz, to już radia nie podgłosi.
Widac Twoja zona ma wiecej rozsadku niz Ty
Ktora reka wlaczasz kierunkowskaz a ktora podglasniasz radio ? Ktora reka trzymasz wiec w tym czasie kierownice ?
pan_wiewiorka napisał(a):Pat123 napisał(a):Podalem cytat miesiecznika ADAC ktory byl na innym forum. Wymagasz abym znalazl Ci go w oryginalke ? Sorry Winetou, nie chce mi sie.
Dlaczemu mnie to nie dziwi
Kolego pomysl moze czy Ty na moim miejscu szukal bys oryginalu z czasopisma ADAC ktore ukazalo sie ca. pol roku temu ? Zacytowalem tlumaczenie tego artykulu zamieszczonego na innym forum – to cos dziwnego ?
Bardziej skoncentrowal bym sie na Twoim miejscu podaniem mi efektywnych drog hamowan motocyklow bez ABS'u bo jak na razie to ciagle slysze subjektywne wywody i teksty
„ uwierz mi “ ktore dalekie so od realiow. Problem w tym, ze wlasnie Ci nie wierze.
pan_wiewiorka napisał(a):Nie do końca. Zauważ (wspomniałem to w jednym z pierwszych postów), że obecnie na rynku mamy niewiele motocykli z tym układem.
Jest ich wiecej niz uwazasz W tym roku rynak oferuje 66 modeli.
pan_wiewiorka napisał(a):Jeśli na lekcjach będziesz miał ABS a kupisz sprzęt bez ABS-u (a istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że tak będzie), to masz pierwszy krok do Bozi.
TAK tu zgadzam sie z Toba bez jakichkolewiek ALE !
pan_wiewiorka napisał(a):W momencie kiedy ABS będzie standardem (tak jak od lat jest to w samochodach), to będziemy inaczej rozmawiać.
Do Ciebie jakos nie dochodzi, ze on JUZ JEST STANDARDEM.
Honda
CBF 500, CBF 600, Hornet, CB 600 i cala reszta lacznie z cruser'em
Suzuki
SV 600 ( ostatni rok produkcji ), Gladius, GSX 650 F, Bandit i inne ( z wyjatkiem Hayabusy – tu sami strzelili sobie w kolano )
Yamaha,
XJ 6 Diversion, Fazer
Kawasaki
ER 6,
BMW
na rynku np. Niemieckim nie oferuja motocykli bez ABS'u
HD od zeszlego roku wszystkie ( inna bajka, ze raczej nie dla poczatkujacych )
oferuja motocykle przeznaczone dla poczatkujacych, podane tak na szybkiego co wpadlo mi do glowy.
Idac Twoim tokiem myslenia to w jakim celu wogole motocykle sa wyposazane w ABS ? ? Poczatkujacy maja sie uczyc bez aby umieli w przyszlosci hamowac a stare wygi tego nie potrzebuja bo umieja, kolego po prostu smiechu warte.