Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Rekord prędkości dla 125 ccm
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Rekord prędkości dla 125 ccm

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Rekord prędkości dla 125 ccm

Postprzez Åšcigacz » 17/9/2010, 10:10

Dyskusja na temat: Rekord prędkości dla 125 ccm
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Rekord prędkości dla 125 ccm
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 10:10

"Boczo" możesz powiedzieć jakie prędkości uzyskują 125 w GP?<br><hr>Wróżka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 10:28

Całkiem nieźle jak na 125 :P<br><hr>Banio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 10:33

Komentatorzy napisał(a):"Boczo" możesz powiedzieć jakie prędkości uzyskują 125 w GP?<br><hr>Wróżka<br>
200-210 km/h<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 14:27

O ile wiem to szybkość pojazdu w duużej mierze zależy od użytej przekładni.Jeśli wprawimy w ruch pojazd w bezwietrzną pogodę i na równej powierzchni to zmniejszając przełożenia nasz pojazd pojedzie coraz szybciej.Tak więc podejrzewam że silniczek 125ki byłby w stanie rozpędzić nasz motocykl do znacznie większych szybkości bo opory toczenia i powietrza powinien pokonać bez problemu.Pozostanie jednak problem przyspieszenia które będzie w tedy drastycznie spadać.<br><hr>marian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 14:33

Komentatorzy napisał(a):O ile wiem to szybkość pojazdu w duużej mierze zależy od użytej przekładni.Jeśli wprawimy w ruch pojazd w bezwietrzną pogodę i na równej powierzchni to zmniejszając przełożenia nasz pojazd pojedzie coraz szybciej.Tak więc podejrzewam że silniczek 125ki byłby w stanie rozpędzić nasz motocykl do znacznie większych szybkości bo opory toczenia i powietrza powinien pokonać bez problemu.Pozostanie jednak problem przyspieszenia które będzie w tedy drastycznie spadać.<br><hr>marian<br>
Następny specjalista. Słyszaleś o tym, że opory ruchu rosną z kwadratem prędkości? Dwa razy szybciej jedziesz, cztery razy większy opór. Zmiana przelorzen sama w sobie nic nie da, bo szybko zabraknie mocy.<br><hr>Gołąb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 22:07

A tak poza tym jest to na wyschniętym jeziorze a nie na asfalcie gdzie uzyskuje się większe prędkości. <br><hr>MasA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2011, 19:50

Ja WSK-ą wyciągłem 283 km/h na polnej prostej drodze.<br><hr>Heniu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/12/2013, 14:16

Komentatorzy napisał(a):O ile wiem to szybkość pojazdu w duużej mierze zależy od użytej przekładni.Jeśli wprawimy w ruch pojazd w bezwietrzną pogodę i na równej powierzchni to zmniejszając przełożenia nasz pojazd pojedzie coraz szybciej.Tak więc podejrzewam że silniczek 125ki byłby w stanie rozpędzić nasz motocykl do znacznie większych szybkości bo opory toczenia i powietrza powinien pokonać bez problemu.Pozostanie jednak problem przyspieszenia które będzie w tedy drastycznie spadać.<br><hr>marian<br>
predkosc maxymalna pojazdu zalezy od całkowitego opóru aerodynamicznego z kierowca na pokładzie wspólczynnik cx wpołaczeniu zpowierzchna czołowa w przyapdku motocykli w przypadku aut bez znaczenia bo kierowca jest zakryty od oporów toczenia od mocy silnika pominmy warunki bo to wiadomo cisnienie powietrza temperatura etc no i wlasnie od przelozenia które powinno byc odpowiednio obliczone pod dany pojazd wcelu uzyskania maxyymalnej mozliwej terpoetcyznie predkosci wdanych warunkach jesli pojazd ma moc stała np 50 km w zakresie 10-14 tys obrotow na minute to przelozenie moze byc w kilku wariantach np vmax teretyczny przy 10 tys przy 11 tys przy 12 przy 13 albo przy 14 i daje mozliwosc duzo wiekszego marrginesu bezpieczenstwa wodpowiednim dobieraniu przełozenia w przypadku silnika gdzie mamy szczyt mocy bardzo mocno szczytujacy i tylko w bardzo waskim zakresie obrotoowym np w przedziale 10000 do 10200 przełzoenie musi zostac dobrane niezwykle precyzyjnie aby przy danej mocy uzyskac mozliwie najwyzsza predkosc maxymalna co do 125 seryjnie produkowanych o mocy około 30 km zmiana samego przelozenia niewiele ci da na płaskiej drodze nie z górki bo na oko strzelam ze juz producent dopasował przełozenie tak ze jest blisko granicy predkosc maxymalnej szczyt mocy te seryjne 125 niepojda raczej wiecej niz to co producent zestroił taka 125 na płaskiech równej drodze z srednim kierowca ubranym w obcisłe kombi które obniza opórnawet o 10-15% jakies 150 km/h gpsowe to jest max moim zdaniem ta 125 prezentowana tu ma silnik o mocy podniesionej do 41 km i aerodynamike jak zreszta widac nieporównywalnie lepsza niz seryjne rs 125 seryjne potrzebuje gdzies ze 12 km na osiagniecie 100 km/h ta 125 prezentowana tu na osiagniecie 100 km/h potrzebuje gdzies ze 7 km zaledwie dzieki aerodynamice <br><hr>eeee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê