[Suzuki Hayabusa GSX1300R] Suzuki GSX1300R Hayabusa p
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki Hayabusa GSX1300R] Suzuki GSX1300R Hayabusa p
Dyskusja na temat: Suzuki GSX1300R Hayabusa po 100 000 km
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1300R Hayabusa po 100 000 km
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1300R Hayabusa po 100 000 km
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
to się nazywa prawdziwy test długodystansowy! chapeau bas!
Ciekawe że haya dała radę w tych wszystkich dawnych demoludach typu naddniestrze czy bośnia... <br><hr>chlor
Ciekawe że haya dała radę w tych wszystkich dawnych demoludach typu naddniestrze czy bośnia... <br><hr>chlor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny artykuł, dzięki za podzielenie się wrażeniami.
Ja dopiero zaczynam przygodę z turystyką, i przyznam że też połknąłem bakcyla.
Może i Honda Hornet 600 ('03) bez dodatkowych sakw nie wydaje się mocno turystycznym sprzętem, ale 80 tyś km przebiegu w raptem 7 lat istnienia motocykla chyba o czymś mówi. Póki co na trasach też schodzę poniżej 5,5L/100km (raz kolega też na HH600 w dwie osoby wyrobił 4,3L!) a ubytki oleju nie nastręczają jakichś większych problemów.
Do zobaczenia na trasie!<br><hr>Thomsonicus
Ja dopiero zaczynam przygodę z turystyką, i przyznam że też połknąłem bakcyla.
Może i Honda Hornet 600 ('03) bez dodatkowych sakw nie wydaje się mocno turystycznym sprzętem, ale 80 tyś km przebiegu w raptem 7 lat istnienia motocykla chyba o czymś mówi. Póki co na trasach też schodzę poniżej 5,5L/100km (raz kolega też na HH600 w dwie osoby wyrobił 4,3L!) a ubytki oleju nie nastręczają jakichś większych problemów.
Do zobaczenia na trasie!<br><hr>Thomsonicus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ostatnio widziałem BMW R80 GS z przebiegiem 380.000 km. Tak, że inni też dają radęKomentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>
Pozdrawiam<br><hr>Tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
transalp, africa twin, goldwing, ze starych hond: cx, cm, cb. szczerze, prawie kazda honda. Honda the best<br><hr>hondziarzKomentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co ta tablica taka wygięta? . Nie rozumiem jednego, po co w takim sprzęcie zwiększać moc?<br><hr>arcio1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
VFR 800 VTEC - 116 tys km jak sprzedawałem.<br><hr>LC4 WroKomentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No pogratulować przebiegu, fajny tekst no i adekwatny do tego ile się przejechało na biku. Super, Ja niestety mam dużo mniej km na koncie i jakoś nie udaje mi się takich dalekich tras zaliczać,<br><hr>Pajdos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W sieci jest jeden test Hondy ,a dokładniej CBR1000F ,po 100000 potrzebowała remontu,konsumowała 1,5 litra oleju na 1000km.Komentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>Komentatorzy napisał(a):transalp, africa twin, goldwing, ze starych hond: cx, cm, cb. szczerze, prawie kazda honda. Honda the best<br><hr>hondziarz<br>
Pamiętam ,że CX też do żywotnych nie należał...Africa owszem ,Trampek...mieszane uczucia...
Wieczna bolączka Hond to napinacz łańcuszka rozrządu, problem powielany od lat 80-tych.
<br><hr>Były Hondziarz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak sprzedawałem moją honde hornet 600 a byłem jej 2 właścicielem miała przebieg ok 120 tys km i nie brała oleju nic nie stukało i nie pukało rok jej był 99 tylko od samego początku była serwisowana nic nie był zaniedbywane a jak kupiec przyjechał i oglądał to się nie mógł nadziwić, że jest w tak dobry stanie bo oglądał nowsze roczniki i były padliny... wszystko zależy jak jest motocykl użytkowany pozdrawiam<br><hr>siaraKomentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>Komentatorzy napisał(a):transalp, africa twin, goldwing, ze starych hond: cx, cm, cb. szczerze, prawie kazda honda. Honda the best<br><hr>hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):W sieci jest jeden test Hondy ,a dokładniej CBR1000F ,po 100000 potrzebowała remontu,konsumowała 1,5 litra oleju na 1000km.
Pamiętam ,że CX też do żywotnych nie należał...Africa owszem ,Trampek...mieszane uczucia...
Wieczna bolączka Hond to napinacz łańcuszka rozrządu, problem powielany od lat 80-tych.
<br><hr>Były Hondziarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moc nie uległa znacząco zmianie, ale moment pewnie tak. PC daje Ci możliwość zmiany ustawień map, więc zmieniasz moc jak i moment i jego rozmieszczenie. Ponadto przy zmianie dolotu czy wydechu musisz zmieniać mapy etc.Komentatorzy napisał(a):Co ta tablica taka wygięta? . Nie rozumiem jednego, po co w takim sprzęcie zwiększać moc?<br><hr>arcio1<br>
Pozdro<br><hr>kropek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nieźle, a na Allegro wszystko, niezaleznie od wieku ma ponizej 30 tysiecy km przebiegu:)<br><hr>The BlasterKomentatorzy napisał(a):Super! I kto by pomyślał, że cokolwiek innego poza XX'em osiąga na luzie taki przebieg:)<br><hr>ww<br>Komentatorzy napisał(a):transalp, africa twin, goldwing, ze starych hond: cx, cm, cb. szczerze, prawie kazda honda. Honda the best<br><hr>hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):W sieci jest jeden test Hondy ,a dokładniej CBR1000F ,po 100000 potrzebowała remontu,konsumowała 1,5 litra oleju na 1000km.
Pamiętam ,że CX też do żywotnych nie należał...Africa owszem ,Trampek...mieszane uczucia...
Wieczna bolączka Hond to napinacz łańcuszka rozrządu, problem powielany od lat 80-tych.
<br><hr>Były Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):jak sprzedawałem moją honde hornet 600 a byłem jej 2 właścicielem miała przebieg ok 120 tys km i nie brała oleju nic nie stukało i nie pukało rok jej był 99 tylko od samego początku była serwisowana nic nie był zaniedbywane a jak kupiec przyjechał i oglądał to się nie mógł nadziwić, że jest w tak dobry stanie bo oglądał nowsze roczniki i były padliny... wszystko zależy jak jest motocykl użytkowany pozdrawiam<br><hr>siara<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siedem zestawow napedowych w 100 tys km?
Co 14 tys km zmiana zestawu?
Noto chyba lancuchy rowerowe, albo wyjatkowo ignoranckie uzytkowanie motocykla...<br><hr>eater
Co 14 tys km zmiana zestawu?
Noto chyba lancuchy rowerowe, albo wyjatkowo ignoranckie uzytkowanie motocykla...<br><hr>eater
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A mój Gixuś zbliża się do pięćdziesiątki i potencjalny klient zrezygnował "bo to już końcówa Panie..." I nie ważne, że sprzęt lata jak trzeba i nie bierze ani grama oleju pomiędzy wymianami. ;/<br><hr>Gziuu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ej, to busa a nie burgman <br><hr>aaKomentatorzy napisał(a):Siedem zestawow napedowych w 100 tys km?
Co 14 tys km zmiana zestawu?
Noto chyba lancuchy rowerowe, albo wyjatkowo ignoranckie uzytkowanie motocykla...<br><hr>eater<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo to jest to co pokutuje jeszcze od czasow kiedy po ulcach smigaly same 2T.Komentatorzy napisał(a):A mój Gixuś zbliża się do pięćdziesiątki i potencjalny klient zrezygnował "bo to już końcówa Panie..." I nie ważne, że sprzęt lata jak trzeba i nie bierze ani grama oleju pomiędzy wymianami. ;/<br><hr>Gziuu<br>
ludzie mysla ze 100k dla puszki i 20k dla motocykla to zblizajacy sie koniec serducha. wola kupic cos z "mniejszym" przebiegiem od handlarza niz dopieszczone moto od kogos kto kocha motocykle. Ja to pierdziele. jesli nie bede mogl sprzedac bandziora z 60k km to krece polowe w dol. Tak, jestem chamem ale wyrzadzam mniejsza szkode niz handlarz sprzedajacy szroty.<br><hr>aa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości