Ja jechałem ok. 155, i zaczynał się wężyk, może pojechać ciut szybciej, ale nie dużo. Generalnie nie jest to król autostrady i nie po to się to kupuje. Mój 92' ma jedną tarczę z przodu, starcza, ale wersja z dwiema chyba bardziej by mi pasowała. Wg moich obserwacji: spalanie przy normalnej eksploatacji 4,5- 6 (choć są głosy, że w trasie dobrze wyregulowany może zejść na 4,1 ,bez katowania napędu, w trasie itp.), jak ewidentnie od świateł do świateł, albo w trudnym terenie się dziduje to na to nie licz, ale i tak jeszt bdb. Wygoda kierowcy- bajka, pasażera-sam nie jechałem tak jeszcze, ale nikt mi jeszcze nie narzekał. Właściwości jezdne bardzo dobre, zarówno na asfalcie, szutrach, czy lesie. Motorek wybacza dużo, silniczek Jeszcze po żadnej jeździe nie miałem żadnych bólów, nigdy mi się nie zepsuł. Jak trafisz sztukę w dobrej cenie, w dobrym stanie to jest sprzęt naprawdę godny polecenia. Dobrze by było abyś się do takowego przymierzył bo sam mam prawie 2m wzrostu, i jest super, ale jak widzę trochę niższego ojca który chce na niego wsiąść to śmiać się i śmiać.
http://www.youtube.com/watch?v=BMuQPKFVrEU
(otwórz link)