Jezeli jestes rozsadny to dasz rade z 650 pewnie
Jedyna rada ode mnie przy doborze moto:
Badz w stanie go podniesc z ziemi jak sie wylozy. Jezeli podniesiesz mozesz jezdzic.
Co do moto:
1. Na fotkach dosc ladnie wyglada.
2. Przede wszystkim sprawdzasz najpierw numery ramy i dokumenty:)
3. Nastepnie jako, ze jest to motor w teren sprawdzasz luzy w zawieszeniu przod i tyl...
4. Jezeli lagi maja neopreny obowiazkowo zagladasz pod spod !
5. Slady wyciekow z silnika i skrzyni oraz kultura pracy silnika, skrzyni i sprzegla...
6. Przy ostrych glebach w tych moto lubia sie urywac/nadrywac mocowania zbiornika paliwa - pekniecie swiadczy o mocnej glebie w historii...
7. Stan zespolu napedowego - zebatki, lancuch, slizgi...
8. Stan chlodnic i skutecznosc ukladu chlodzenia...
9. Obejrzyj dokladnie cylinder i glowice pod wzgledem sladow wycieku plynu chlodniczego - czasem sie zdaza w Kawach...
10. Generalnie ogolny oblook motocykla czy sa jakies pierdolki do zrobienia...
Wiadomo, nie jest to motor nowy ani mlody wiec w idealnym stanie nie bedzie - nie nastawiaj sie ze kupisz perelke...
Moto przede wszystkim ma byc sprawne - a ze bedzie podrapane, czy lekko poobijane to juz niestety uroda jazdy po lesie
Generalnie polecam wziecie ze soba kolegi mechanika, ktory pewnie lepiej niz ty oceni stan mechaniki bo ewentualne inne usterki sa latwiejsze i tansze do usuniecia
Powodzenia...