Zobacz wątek - Kupno motocykla -> do 10 000 zł.
NAS Analytics TAG

Kupno motocykla -> do 10 000 zł.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Kupno motocykla -> do 10 000 zł.

Postprzez jakub.katny » 11/8/2010, 14:38

Witam wszystkich.

Jestem na etapie wybierania motocykla jednak mam pewne problemy z okresleniem konkretnego modelu, ktory bym kupil. Mam 188 cm wzrostu, szukam max pojemnosci 650 cm^3. Rzeczy, które mnie interesują to:

- cena do 10 000 zł (na pewno nic wiecej),
- maszyna glownie do miasta, wakacyjnej turystyki,
- wygodna pozycja za kierownica (konkretniej - jak najmniej męcząca, na pewno nie sportowa),
- mlody sprzet (np. wtrysk paliwa, ew. ABS <w tej cenie?>),
- jak najbardziej liniowe przyspieszenie - aby przy niskim, albo co najmniej srednim zakresie obrotow maszyna przyspieszala dosc konkretnie,
- motocykl bedzie sluzyl przez kilka lat (min. 3-4).

Na czym mi NIE zalezy:
- naked (chce ochrony przed wiatrem),
- na jak największej mocy - nie potrzebuje setek koni w silniku.

Do tej pory przez mysl przechodzily mi takie motocykle jak bandit 650, honda F4(i), trampek, ale brak konkretnego utwierdzenia sie w przekonaniu co do jednego modelu. Pomozecie?
jakub.katny
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/8/2010, 15:17


Postprzez hardworker » 11/8/2010, 15:49

suzuki sv650f.

Dobrze przyspiesza juz w srednim zakresie, ma owiewki i jest wygodna, szczegolnie ze jestes wysoki.

UWAGA!
Nie na pierwsze moto!!!!!
Avatar użytkownika
hardworker
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/7/2010, 14:56
Lokalizacja: Wawa i okolice


Postprzez kowal_71 » 11/8/2010, 16:04

SV w plastikach ma dość sportową pozycję... Poza tym nie wiem, czy znajdziesz coś konkretnego do 10k. Ja bym się jednak bardziej skłaniał ku banditowi, bo to typowy turystyk i do miasta na gicie ;) i ceny trochę niższe niż SV. Ewentualnie może FZS jakieś Ci się uda wyhaczyć jeszcze, ale wątpię za taką kasę.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez C-bool » 11/8/2010, 16:10

jakub.katny napisał(a):- wygodna pozycja za kierownica (konkretniej - jak najmniej męcząca, na pewno nie sportowa),


hardworker napisał(a):suzuki sv650f.
(...) jest wygodna, szczegolnie ze jestes wysoki.


:shock:

W SV pozycja jest full sportowa...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hardworker » 11/8/2010, 16:42

Fakt.. jezdzilem sv'ka ale golasem, ta wersja f ma inna geometrie ramy i wymusza bardziej pochylona sylwetke...
Avatar użytkownika
hardworker
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/7/2010, 14:56
Lokalizacja: Wawa i okolice

Postprzez jakub.katny » 11/8/2010, 17:24

SV650 na pewno odpada, to nie jest to czego szukam. Jakies inne propozycje, ktore warto sprawdzic?

Jezeli chodzi o bandita to warto inwestowac w starsza 600? Czy jezeli juz to szukac okazji na 650?
jakub.katny
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/8/2010, 15:17

Postprzez bartosz.speedfighter2 » 11/8/2010, 21:21

honda cbr 600
bartosz.speedfighter2
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 11/8/2010, 12:01
Lokalizacja: Puławy/Kozioł

Postprzez madcap » 11/8/2010, 22:00

sv 650f to też nie do końca sportowa pozycja

ad remum
proponuję popatrzyć za suzą dl 650 (v-strom)
choć w tek kasie trudno będzie znaleźć dobry egzemplarz
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez jakub.katny » 12/8/2010, 12:21

Suzuki DL650 to jednak sprawa, do ktorej trzeba dolozyc kilka tysiecy. W zasadzie najbardziej pasuje mi na razie honda CBR F4, ma wszystkie cechy oprocz tego, ze nie nalezy do najmlodszych maszyn.

@madcap, napisales 'sv 650f' - masz na mysli nakeda czy obudowanego? Bo to jest, o ile sie orientuje, ten nowszy model na ktory na pewno mnie nie stac. Chlopaki pisali powyzej, ze dwie rozne ramy i dwa rozne ulozenia.

A co myslicie o Hornecie?
jakub.katny
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/8/2010, 15:17

Postprzez madcap » 12/8/2010, 14:05

masz 2 typy sv-ki
wersja z owiewkami to sv-650f, pozycja ciała zbliżona do sporta
twersja sv-650n to typowy golas, siedzisz jak na nakedzie
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez madcap » 12/8/2010, 14:08

jakub.katny napisał(a):madcap, napisales 'sv 650f' - masz na mysli nakeda czy obudowanego? Bo to jest, o ile sie orientuje, ten nowszy model na ktory na pewno mnie nie stac. Chlopaki pisali powyzej, ze dwie rozne ramy i dwa rozne ulozenia.


masz 2 typy sv-ki
wersja z owiewkami to sv-650f, pozycja ciała zbliżona do sporta
twersja sv-650n to typowy golas, siedzisz jak na nakedzie
stąd 2 różne ułożenia

co do nowszego modelu
do 2002 r. oba typy sv-ki szły w gaźniku
w 2003 był lift i wprowadzono wtrysk
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez C-bool » 12/8/2010, 14:59

Na jakich rynkach SV z owiewkÄ… oznacza siÄ™ przez 'f', a nie 'S'?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez madcap » 12/8/2010, 16:58

@kibol, f-ka to s-ka dedykowana na rynek amerykański
i nie jestem pewien na 100%, ale coś mi gdzieś kiedyś mignęło, że dodatkowo była wyposazana w standardzie w ABS
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Kamusial » 12/8/2010, 22:47

Jakie w ogóle masz doświadczenie?
Chcesz zjeżdżać z asfaltu, czy nie?
Będziesz maszynę targał na tor?
Kręci Cię zapierdzielanie, czy raczej jazda na lajcie? Jaka prędkość przelotowa interesuje Cię w turystyce?
Turystyka solo, czy z plecakiem i tobołami?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez jakub.katny » 18/8/2010, 14:48

Ciężkie to są pytania bo nie mam pojęcia jak będzie wyglądać trasa, powiedzmy - jadąc ze Szczecina w Bieszczady. Jeżeli chodzi o dłuższe trasy poza asfaltem to na pewno nie. Nie zależy mi na sporcie, tor? Może będąc przypadkiem w Poznaniu dla własnego śmiechu. Kręci mnie jazda na lajcie, dynamicznie jednak bez osiągania 250 km/h. Dla mnie przyjemna jazda graniczy ze 140-150 km/h. Co do turystyki to solo i z torbą. Mniej więcej tak to wygląda.
jakub.katny
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/8/2010, 15:17

Postprzez Kamusial » 18/8/2010, 17:41

-suzuki DL-650 v-strom (ciężko w tej kasie)
-honda ntv dauville (tylko siÄ™ nie przestrasz jak jÄ… zobaczysz)
-trampek
-honda cbf (może być za mała dla ciebie)
-bandit

Jak masz jaja, równo pod sufitem i trochę siły, to możesz przyatakować TDM 850.

miłego czytania o tych motocyklach
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez gr300 » 18/8/2010, 20:56

no ja bym Ci polecił bandziora 650 s ( wersja z owiewka ) na miasto i okolice. moto wygodne do przeciskania w korkach sie nadaje bo co sie nie nadaje ? i odpowiednie przyspieszenie gdy jest wymagane tez sie znajdzie. rakieta to to nie jest ale przyjemnie sie jezdzi.
gr300
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/5/2010, 16:35

Postprzez C-bool » 18/8/2010, 21:08

Z tą wagą manewrowanie banditem w mieście raczej nie jest łatwe...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez jakub.katny » 18/8/2010, 22:19

Bandita w tej cenie nie dostane, jak sie okazuje. Ta sama sprawa z v-stromem i CBF (choc tu ewentualnie jeszcze co nieco).

Yamaha TDM - orientuje sie ktos w kwestii spalania? Co strona to inaczej podaja (nawet 7,7 litra na 100 km), choc w opisie na scigaczu zachwalaja ekstra male zuzycie. Zastanawialem sie wlasciwie do tej pory nad cbr f4 bo w tym przedziale cenowym dorwalbym moze i f4i na wtrysku, wybor tez jest bardzo duzy. Ale tdmka pomieszala mi lekko szyki.
jakub.katny
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/8/2010, 15:17

Postprzez Kamusial » 19/8/2010, 09:12

A po co Ci motocykl sportowy jakim jest CBR do Twoich potrzeb? Siedziałeś na nim w ogóle? Jest dużo więcej fajnych sprzętów do turystyki i miasta stworzonych niż CBR, choć nie mówię, że to zły sprzęt- co komu odpowiada i potrzeba.

Na spalanie to bym nie patrzył- niewielka różnica w stosunku do reszty kosztów eksploatacyjnych.

Jak chcesz się więcej o TDM dowiedzieć, to:
http://www.carpe-tdm.net/ipb/
http://jbx9.free.fr/tdm/index.php
http://www.tdm.pl/forum/index.php
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê