Zobacz wątek - Yamaha R1 2007r Ameryka czy warto?
NAS Analytics TAG

Yamaha R1 2007r Ameryka czy warto?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha R1 2007r Ameryka czy warto?

Postprzez Zanetis » 6/5/2010, 09:51

Mam zamiar kupić R1 2007r Ameryka , wstępnie sprawdzałem co i jak ale może ktoś ma opinie na temat ściąganych R1 z USA?
Proszę o szczere opinie
Zanetis
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/5/2010, 09:06
Lokalizacja: Mikołajki


Postprzez przemko27vr4 » 6/5/2010, 11:11

Posiadam takowa.Swiatla bez homologacji wiec moze byc problem z przegladem. Zakladalem wyswietlacz biegow i mialem problem z lokalizacja poszczegolnych przewodow ktore byly opisane w instrukcji montazu (inne kolory) ale service manual pomogl.Musisz sie liczyc jak w 80 % sciaganych tego typu motorkow ze mogly miec przygody, przy cleniu swojego z kilkunastu na placu tylko moj byl caly. Jak zawsze powtorze ,przy takiej kasie tylko serwis i dokladne sprawdzenie motonga,cudow nie ma
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11


Postprzez Zanetis » 6/5/2010, 15:50

Dzięki
motor jest juz w Polsce zarejestrowany wiec z rejestracvja nie bedzie problemu
z opisu itd podobno stan idealny , brak wad ukrytych ale to tylko wyjdzie w praniu czy wszystko ok do tego cena dziwnie mała 13500pln
w servisie yamaha mowili , ze elektryka sie rozni mechanicznie jest to samo

NA WWW.carfax to tylko z usa sie sprawdza pojazdy?
Zanetis
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/5/2010, 09:06
Lokalizacja: Mikołajki

Postprzez Trimix » 6/5/2010, 22:43

pan_wiewiorka napisał(a):Zadzwoń do serwisu Yamahy i podpytaj jak z częściami. Okazuje się, że nie zawsze są zgodne z tymi z UE (doświadczenie z używania amerykańskiej wersji Drag Stara).


pozwolę się nie zgodzić , różnią się z numery części na EU końcówki numeracji 00 , USA 10 . Jedyną rzeczą inną jest wiązka i zegary .

pan_wiewiorka napisał(a): Koniecznie sprawdź czy motorek ma komplet kluczy, zwłaszcza kluczyk matkę (czerwony), jeśli to wersja z immobiliserem.


znów nie mogę się zgodzić .
1. R1 z USA nie ma imobilajzera
2. Nie mam problemu , nawet jak ma 1 klucz , mam surówki kluczy do yamahy bez imo od 2005 do góry

Zanetis napisał(a):
w servisie yamaha mowili , ze elektryka sie rozni mechanicznie jest to samo



i jeszcze czymś tyle że nie wiedzą o tym nawet ( takie serwisy mamy )

jak masz jakieś wątpliwości to służę pomocą , o ile będę w stanie
:lol:
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Raczek_6 » 7/5/2010, 22:01

pan_wiewiorka napisał(a):Kurde, ale jak masz immo (czy też HISS), to ciężko będzie zakodować bez czerwonego. Przez to odpuściłem CBF1000, która nie miała kluczyka "matki". Wymiana całego modułu w razie awarii, to już nie 500PLN :/


Honda nigdy nie miała czerwonego kluczyka, podobnie jak Suzuki.
Kawasaki i Yamaha ma czerwony kluczyk.
Ducati w wersji na USA też ma immo.

Jest jeszcze kilka różnic w zależności od tego na który stan był motocykl produkowany.
Na Californię motocykle miały dodatkowo filtr węglowy (podobnie jak na Szwajcarię) - bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji tlenków i CO2.

W USA Yamahy miały beznadziejne i ogromne kierunkowskazy (przepisy), dodatkowe odblaski na bokach, inną instalację elektryczną, inne ECU (bez immobilisera), (paliwo o min liczbie 91 oktanów - USA, Europa ma min 95 oktanów).

W Yamasze w PL nie wiedzą bo nie muszą ... . Muszą sięznać na wersjach europejskich.


Najlepsze jest w samochodach BMW, inny system diagnozy elektroniki i żadne ASO w PL nie ma komputera diagnostycznego - czyli jedynie odesłanie do USA pomoże w naprawie elektroniki :-)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez przemko27vr4 » 8/5/2010, 06:12

Zanetis napisał(a):Dzięki
motor jest juz w Polsce zarejestrowany wiec z rejestracvja nie bedzie problemu
z opisu itd podobno stan idealny , brak wad ukrytych ale to tylko wyjdzie w praniu czy wszystko ok do tego cena dziwnie mała 13500pln

Czekaj czekaj,planujesz zakupic rn19 tak wogole bo masz okolo 30tys zl czy planujesz ja zakupic bo znalazles za 13500?? Mam nadzieje ze jestes duzym chlopcem i juz nie wierzysz w cuda ,wrozki i swietego mikolaja?

p.s Panowie ,zapomnielismy o jednym ,najwazniejszym.Malowania,zupelnie inne wiec w razie malej lub wiekszej przygody z plastikami problem i to BIG.Przerabialem
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez Raczek_6 » 8/5/2010, 14:19

W Hondzie i Suzuki tylko kodowanie nowego kluczyka z immo w ASO, nie da się sklonować jak w Yamahach.

Wymagany minimum jeden kluczyk z immo i można do kodować kolejne.

Honda - HISS
Suzuki - SIPS
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Raczek_6 » 9/5/2010, 10:09

Każdy kluczyk w motocyklu z immobiliserem musi mieć wbudowany transponder (element w którym zapisany jest kod odblokowania immo), inaczej nie odblokuje sie immobilisera i nie uruchomi motocykla.

Kluczyk serwisowy - to czerwony którego nie wolno używać do codziennej jazdy (przez przypadek można wykodować pozostałe kluczyki - tak informują producenci) jest to kluczyk do kodowania nowych kluczy.
Oprócz tego powinna być aluminiowa plakietka (nawet przy kluczykach bez immo) do dorabiania kluczyka (jest to wzór wyciętych ząbków odblokowujących zapadki w zamkach).

A w USA nie ma immo ze względu na ich przepisy wewnętrzne.
W zasadzie nie wiem jakim cudem Ducati produkowane na rynek USA ma immo.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Zanetis » 27/7/2010, 17:39

Jednak zostaję przy fzs-600 :)
tylko na s-fightera przerabiam
Zanetis
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/5/2010, 09:06
Lokalizacja: Mikołajki

Postprzez palgumeniedusze » 29/7/2010, 12:26

dobrze zrozumialem 13500 zl za 2007 rok R1 ....?? bez wad?? to ja takich z 10 szt poprosze:P
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez danielot » 30/7/2010, 14:02

swoją kupilem ze stanem 5 km przejechane (rocznikowo byla nowka ) z usa i jakos nie widze do tej pory wiekszych roznic podczas uzytkowania( jedynie temeratura) . Fakt z enie mialem okazji robic w niej zadnych napraw (procz oleju i filtrów) bo i stan tego nie wymaga ..

Kluczyk bez immo ..dorobienie 30 zeta w pierszym lepszym sklepiku slusarskim (wiem bo zgubilem jeden)

a co do ceny ...hmm..moja jest wystawiona na sprzedaz i jeden koles do mnie dzwonil ze własnie znalazł na otomoto moje ogloszenie i pyta czy to moje zdjecia ..po odpowiedzi ze TAK z drżacym glosem odparl ze wlasnie zakupil na ebay -u motocykl z moimi zdjeciami ( za 60 procent ceny mojego ) KUZWA kiedy ludzie sie naucza ze nie ma okazji !!!!

Mialem rozne motocykle (starsze wiekowo tez) i z instalacja nic mi sie nigdy nie dzialo ..takze tutaj bymm nawet nie wnikal czy sie rozni czy nie ..jesli moto w dobrym stanie to nie bedzie potrzeby ingerowac w instalke
ERŁAN 08
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz

Postprzez przemko27vr4 » 30/7/2010, 16:56

Jakbys lepiej poczytal to zrozumialbys ze integrowalem w elektryke poniewaz montowalem wyswietlacz biegow a nie ze cos sie popsulo. Predzej czy pozniej cos jeszcze wyjdzie ale nawet glupie swiatla nie sa homologowane wiedz tak jak pisalem moze byc problem przy przegladzie. To ze nie ma immo akurat nie jest takim plusem, zawsze to jakies zabezpieczenie jest w modelach EU. Kazdy swoje chwali ,dalej mam swoja R1 ale nie opisuje jej w samych superlatywach. Wiadomo USA to USA chcialo sie taniej to jest jak jest.
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez palgumeniedusze » 30/7/2010, 23:39

jeszcze mi sie nie zdazylo zeby jakis dziad na przegladzie nie chial mi dac przegladu...a mialem juz motocykle ze stanow i z angli:P nikt tego nie sprawdza tak naprawde;)a trzeba przyznac ze w nocy widac roznice...w motocyklach z usa widac tylko plamke na wprost..:) w angolu wiadomo lewa strona drogi bardziej oswietlona a prawa prawie w ogole;)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez przemko27vr4 » 31/7/2010, 08:39

Wlasnie, zalezy od miasta, w jednym ci podbija w drugim nie chca lub nie sprawdzaja tylko stempel i heja. Ja mialem z tym przeprawy.Podobnie masz z policja,jedni machna reka a do mnie sie dziad przyczepil ze nie mam szyb homologowanych,pozatym (swiatla,przeciw mgielne itd)wszystko bylo to znalazl powod aby dowod zabrac
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr