spaprana naprawa - odebrać?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
spaprana naprawa - odebrać?
Hej
Bije się o problem z naprawą spodni od jakichś paru miesięcy - naprawili do dupy i pytanie czy jeśli chcę jakoś walczyć to lepiej będzie, jeśli odbiorę spodnie czy lepiej będzie jeśli tych spodni nie odbiorę - powiem, że mi nie pasuje naprawa itd - jak z punktu widzenia przyszłego rozwoju sprawy (PIH albo cos) mam zrobić... coś sie do PIHu dodzwonic nie moge
Danke!
Bije się o problem z naprawą spodni od jakichś paru miesięcy - naprawili do dupy i pytanie czy jeśli chcę jakoś walczyć to lepiej będzie, jeśli odbiorę spodnie czy lepiej będzie jeśli tych spodni nie odbiorę - powiem, że mi nie pasuje naprawa itd - jak z punktu widzenia przyszłego rozwoju sprawy (PIH albo cos) mam zrobić... coś sie do PIHu dodzwonic nie moge
Danke!
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Cały czas kurna te same. Oni napisali, że rozprucie nie ulega gwarancji a naprawa była "grzecznościowa" wtf.. to co ulega gwarancji jesli nie szwy - napisali wady fabryczne czyli co ? Że się spodnie źle w zakręt kłądą czy cos?:) Generalnie to przez slub nie mam czasu sie nawet przejść do PIHu i pytanie czy mam spodnie odebrać, bo niedługo je wyrzucą pewnie jak się nie pojawie
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
odebrać musisz
przed odbiorem - wiadomo sprawdzić dokładnie należy
puszczÄ… na szwie, reklamujesz ponownie
czas gwarancji lub rękojmi (nie pamiętam co miałeś, a nie chce mi się kopać w archiwum, latem człek jest zbyt leniwy) biegnie na spodnie ponownie od momentu odbioru
nie dwukrotna naprawa, tylko trzecie zgłoszenie tej samej usterki (niby to samo, ale róznica w prawie jest)
poza tym zwrot kasy przysługuje tylko w przypadku gwarancji, ale to chyba sobie już wyjaśnialiśmy
przed odbiorem - wiadomo sprawdzić dokładnie należy
puszczÄ… na szwie, reklamujesz ponownie
czas gwarancji lub rękojmi (nie pamiętam co miałeś, a nie chce mi się kopać w archiwum, latem człek jest zbyt leniwy) biegnie na spodnie ponownie od momentu odbioru
nie dwukrotna naprawa, tylko trzecie zgłoszenie tej samej usterki (niby to samo, ale róznica w prawie jest)
poza tym zwrot kasy przysługuje tylko w przypadku gwarancji, ale to chyba sobie już wyjaśnialiśmy
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości