Cześć co do samych motocykli się nie wypowiem bo nie mam o nich pojęcia chociaż rozbawił mnie nagłówek w pierwszym ogłoszeniu "YAMAHE DTx 2009 ROK na kołach SUPERMOTO!" no a na czym na cegłach ?
Co do sprowadzonego sprzętu mam troszkę doświadczenia w dziedzinie importu samochodzików więc postaram się pomóc. Główna zasada jeżeli kupujesz od handlarza on musi zarobić
nie koniecznie sprzęt musi być strasznie w tragicznym stanie ale możesz być pewien że handlarz kupił go co najmniej za 3/4 ceny którą wystawia jeżeli nie mniej. Na przebiegi nie patrz jeżeli nie mają książek serwisowych jeżeli mają...zajrzyj na neta czy taka firma co dała osrani wpis istnieje to dla pewności przekręć (jeżeli po drugiej stronie zgłosi się Biblioteka Berlińska to wiesz że coś jest nie tak
) Jeżeli sprzęt ma "limitowane malowanie" sprawdź na googlu czy takie malowanie w ogóle było w takich modelach/rocznikach o ile to nie areograf
Oczywiście koronna zasada nie jedź oglądać sam sprzętu
Pozdro
PS: Co do rejestracji z zagranicy to Holandia/Niemcy/dania nie spotkałem się z problemami. Moto importowane z Niemiec całość rejestracji razem z oce wyniosło około 800 zł (tłumaczenia/przegląd/rejestracja)
Life is deadly.