suzuki k6 1000
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
suzuki k6 1000
witam tak jak w temacie... licznik pokazł juz 25tys.km słyszałem że przy 26tys. trzeba wyregulować zawory... nie mam pojęcia o mechanice więc pytam czy coś prócz zaworów trzeba zrobić? nie chcę by mnie w serwisie oszukali że wszystko trzeba zrobić : ) pzdr
- Wojtek69
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/4/2006, 18:43
- Lokalizacja: Wawa
Manual czyli serwisówka , tam masz napisane co trzeba robić i co ile km
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Ktoś, kto ma to moto na pewno by wiedział, ale może się nikt taki nie trafić przejrzałeś książkę serwisową, czy instrukcję obsługi? Bo te informacje będziesz miał zapewne w instrukcji (tak przynajmniej jest w mojej Kawie ). Wejdź sobie na oficjalną stronę Suzuki, tam są do ściągnięcia instrukcje.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
Nie możesz podjechać do warsztatu?
Po 25 tysiach to nie tylko zawory ale i całe moto trzeba przejrzeć.Z samego pytania wnioskuje , że słabo u Cibie z wiedzą odnośnie mechaniki w moto,więc zostaw to komuś kto się na tym zna.
Po 25 tysiach to nie tylko zawory ale i całe moto trzeba przejrzeć.Z samego pytania wnioskuje , że słabo u Cibie z wiedzą odnośnie mechaniki w moto,więc zostaw to komuś kto się na tym zna.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
No to niech sobie sam synchronizuje wtryski, ustawi zawory, sprawdzi wszystkie połączenia, podepnie się pod diagnostykę itp. itp. Powodzenia. Na pewno z samym manualem da radę. Wogóle po co istnieją serwisy. Przecież to takie proste. Wystarczy sobie ściągnąć manuala i wioooo...
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Nie chodzi o to przecież... Czytanie ze zrozumieniem się kłania. On chce oddać moto do serwisu, żeby mu zrobili co trzeba i TYLKO to, co trzeba przecież mogą mu beknąć w serwisie, że wszystko jest do regulacji i wymiany i będzie musiał zabulić za to koło tysiaka. Dlatego zadał pytanie, co ASO zaleca przy 26 tys. km...
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
Ok . Ja to wszytko rozumiem. Ale na prawdę w motocyklu tego typu po takim przelocie trzeba wszystko przejrzeć.
Wszystkie punty smarne, łożyska, zawory , wtryski etc.
Kto to wie co wyniknie podczas przeglądu? I co? jak w instrukcji nie ma nic na temat kontroli łożyska główki ramy to mają mu tego nie kontrolować i jak bęzie do wymiany to nie wymienić?
Wszystkie punty smarne, łożyska, zawory , wtryski etc.
Kto to wie co wyniknie podczas przeglądu? I co? jak w instrukcji nie ma nic na temat kontroli łożyska główki ramy to mają mu tego nie kontrolować i jak bęzie do wymiany to nie wymienić?
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
To może wybierz się do jakiegoś warsztatu na darmowy przegląd (nie wiem, jak w Rzeszowie, ale we Wrocławiu jest masa serwisów, które robią przeglądy za free) i tam Ci powiedzą, co jest do zrobienia i potem albo zostawisz u nich moto do zrobienia, albo pojedziesz sobie do ASO i powiesz im konkretnie, co chcesz zrobić.
Bo w sumie @Gregorgsxr ma rację, że może okazać się coś jeszcze do zrobienia ponad to, co podaje manual...
Bo w sumie @Gregorgsxr ma rację, że może okazać się coś jeszcze do zrobienia ponad to, co podaje manual...
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
hmmm.. nie wiem... nie znam serwisu co za darmo by rozkręcał mi motocykl... serwisuję w aso tam na pewno za friko nie zrobię tego... zna ktoś może w wwa serwis co sprawdzi mi to? wakacje są ciężko z walutą trzeba liczyć hehe
- Wojtek69
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/4/2006, 18:43
- Lokalizacja: Wawa
zawory to rzedu 250-300zł. Trzeba zdjac bak ariboxa wryski pokrywe zaworow watpie by ktos do tego zabieral sie za darmo.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Z ogolnego przeglodu to moze zerknac czy rowno chodzi i czy lobzyska sa nie powybijane. A On od poczatku kminil nad zaworami.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości