kingway coliber wymiana paska
Posty: 6
• Strona 1 z 1
kingway coliber wymiana paska
wymieniałem dziś pasek bo mi się rozwalił, opowiem po kolei jak to robiłem:
najpierw wyciagnałem tą zębatkę, z tyłu wariatora wyleciały takie jakby złamane obrączki podobne z materiału podobnego do gumy. nie wiedziałem gdzie je założyc wiec nie zakładałem ich spowrotem. rolki powinny być na swoim miejscu. potem nie mogłem założyc paska bo nie dostawał, wiec brat rozgiął te 2 pokrywy koło sprzegła i weszedł pasek, i o dziwo nie był on bardzo mocno napręzony tylko miał troche luzy (rozmiar miałem 669 a kupiłem 667 czyli 2 mm krótszy) i złożyłęm pokrywe itp. gdy go zapaliłem wszytsko było ok, zacząłem jechać i porblemk wystepuję tu: normlanie zbiera się do 45 a od wcześniej miał takiego buta i szedł do 65-70 a teraz po prostu dalej nie pójdzie.
gdzie może być przyczyna?
najpierw wyciagnałem tą zębatkę, z tyłu wariatora wyleciały takie jakby złamane obrączki podobne z materiału podobnego do gumy. nie wiedziałem gdzie je założyc wiec nie zakładałem ich spowrotem. rolki powinny być na swoim miejscu. potem nie mogłem założyc paska bo nie dostawał, wiec brat rozgiął te 2 pokrywy koło sprzegła i weszedł pasek, i o dziwo nie był on bardzo mocno napręzony tylko miał troche luzy (rozmiar miałem 669 a kupiłem 667 czyli 2 mm krótszy) i złożyłęm pokrywe itp. gdy go zapaliłem wszytsko było ok, zacząłem jechać i porblemk wystepuję tu: normlanie zbiera się do 45 a od wcześniej miał takiego buta i szedł do 65-70 a teraz po prostu dalej nie pójdzie.

gdzie może być przyczyna?
- twix1992
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:37
Jak najszybciej rozbierz z powrotem wariator i kup ślizgi, chyba że te stare są jeszcze ok, prawdopodobnie właśnie to Ci wyleciało. Jazda bez ślizgów grozi uszkodzeniem wariatora. Na zdjęciu masz ślizgi, napisz czy to te?


-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
dziś kupiłem te ślizgi i założyłem na tą blaszkę za wariatorem i załozyłem wariotor. pasek nie jest na pewno za krótki bo wcale nie jest tak napręęzony. może byc za szeroki bo troszkę z boku się wytarł. i złożyłem to wszytsko i dalej jedzie 45-50 a z górki tylko 55.
wy jak zakładaliście nowy pasek to też tak jechał wolniej przez jakiś czas kilometrów czy od razu normlalnie?
mógłby mi ktoś podać szerokość paska?
ja potem dokładnie zmierzę i zrobie foto jak to u mnie wygląda
wy jak zakładaliście nowy pasek to też tak jechał wolniej przez jakiś czas kilometrów czy od razu normlalnie?
mógłby mi ktoś podać szerokość paska?
ja potem dokładnie zmierzę i zrobie foto jak to u mnie wygląda
- twix1992
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:37
Pasek sam się naciąga i poluźnia podczas jazdy, więc na zgaszonym nie sprawdzisz czy jest on za krótki czy za długi. W sprzęgle jest sprężyna centralna która zaciska te jak to nazwałeś pokrywy, jeśli ją ściśniesz i wsadzisz pasek to będzie bardzo luźny, jeśli jej nie ściśniesz będziesz miał problemy z założeniem paska na wariator.
Podaj wymiary które masz na pasku napędowym.
To że pasek masz z boku przytarty może być przyczyną blokady na wariatorze. Choć przy tych prędkościach pewnie jej nie ma.
Po wymianie paska skuter powinien jechać (jeśli wszystko jest dobrze złożone) tak jak przed wymianą paska.
Jak miałem coliberka to miałem pasek 669-18-30.
Przy 2mm różnicy skuter może jechać minimalnie wolniej, ale na pewno nie, aż o 20-25km/h.
Może robiłeś coś innego i przyczyna leży gdzie indziej?
Zrób zdjęcie tego przytartego paska oraz wariatora i sprzęgła, może komuś coś one powiedzą.
P.S. Jakim cudem coliber jedzie z prędkością 65-70km/h ? Tuningowałeś go? wsadziłeś inny cylinder czy podajesz prędkość jak jedziesz z górki?
Podaj wymiary które masz na pasku napędowym.
To że pasek masz z boku przytarty może być przyczyną blokady na wariatorze. Choć przy tych prędkościach pewnie jej nie ma.
Po wymianie paska skuter powinien jechać (jeśli wszystko jest dobrze złożone) tak jak przed wymianą paska.
Jak miałem coliberka to miałem pasek 669-18-30.
Przy 2mm różnicy skuter może jechać minimalnie wolniej, ale na pewno nie, aż o 20-25km/h.
Może robiłeś coś innego i przyczyna leży gdzie indziej?
Zrób zdjęcie tego przytartego paska oraz wariatora i sprzęgła, może komuś coś one powiedzą.
P.S. Jakim cudem coliber jedzie z prędkością 65-70km/h ? Tuningowałeś go? wsadziłeś inny cylinder czy podajesz prędkość jak jedziesz z górki?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
- Marcin_dudek3
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 29/4/2009, 19:19
- Lokalizacja: Gostynin
prześlę zdjęcia.
może ktoś lepiej pomoże.
może mi ktoś jeszcze podać jaka jest szerokość paska w kingway? u mnie ma 1,7cm i nie wiem czy to nie za szeroki jest?
foto:
http://img146.imageshack.us/img146/1176/dsc01687w.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5308/dsc01689.jpg
http://img682.imageshack.us/img682/5879/dsc01690a.jpg
może ktoś lepiej pomoże.
może mi ktoś jeszcze podać jaka jest szerokość paska w kingway? u mnie ma 1,7cm i nie wiem czy to nie za szeroki jest?
foto:
http://img146.imageshack.us/img146/1176/dsc01687w.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5308/dsc01689.jpg
http://img682.imageshack.us/img682/5879/dsc01690a.jpg
- twix1992
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:37
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości