2gi motocyk - w miare uniwersalny
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
2gi motocyk - w miare uniwersalny
Hej
Obecnie jeżdże cbr 600 F3. Jest to mój pierwszy motocykl (darujcie sobie proszę komentarze w stylu aaa zabijesz sie czy cos w tym stylu ). Przejechałem nim dopiero 3,5 tysiaca km. Ostatnio miałem okazję przejechać się na fazerze mojego kolegi. Po tym jak to zrobiłem zacząłem się zastanawiać nad zmianą motocykla. F trójka jest super, ale pod koniec sezonu chciałbym kupić może coś już z wtryskiem. Dlatego moje wymagania to:
1. wygodny do podróżowania - strasznie pasowała mi pozycja fazera
2. wygodny dla 2 osób - jeżdżę głównie z moją kobitą
3. potrzebuje motunga którego w miare łatwo objuczyć czymś - tak żeby 2 osoby mogłby w miare fajnie pojechać na tydzień gdzieś (to chyba nie potrzeba można w sumie na wiekszosc motocykla coś załadować)
4. chciałbym, aby motocykl był dynamiczniejszy. nie chodzi o to, żeby miał 1500 kuni - i tak nie wykorzystuje swojej cbrki. chciałbym może tylko, żeby lepiej zbierał się od dołu - lepiej. Moj plecaczek jest wysoki i jak sie na niego załadujemy to moto troche muli na dole, a chciałbym w miare dynamicznie sobie pyrkać.
5. kompletnie nie zależy mi na tym, żeby wygladał lansiarsko miał 1500 kuni, których i tak nie wykorzystam, ale chciałbym, żeby mi się podobał wiadomo
6. nie chce jakiegos super turystyka - jeżdże także po mieście (znowu fazer mi się tutaj widzi:P)
Myślałem właśnie o fazerze, w pojedynke na nim dawał rade, ale pytanie jak będzie się zachowywał objuczony w kobite 185 i jakies tam bagaże
Obecnie jeżdże cbr 600 F3. Jest to mój pierwszy motocykl (darujcie sobie proszę komentarze w stylu aaa zabijesz sie czy cos w tym stylu ). Przejechałem nim dopiero 3,5 tysiaca km. Ostatnio miałem okazję przejechać się na fazerze mojego kolegi. Po tym jak to zrobiłem zacząłem się zastanawiać nad zmianą motocykla. F trójka jest super, ale pod koniec sezonu chciałbym kupić może coś już z wtryskiem. Dlatego moje wymagania to:
1. wygodny do podróżowania - strasznie pasowała mi pozycja fazera
2. wygodny dla 2 osób - jeżdżę głównie z moją kobitą
3. potrzebuje motunga którego w miare łatwo objuczyć czymś - tak żeby 2 osoby mogłby w miare fajnie pojechać na tydzień gdzieś (to chyba nie potrzeba można w sumie na wiekszosc motocykla coś załadować)
4. chciałbym, aby motocykl był dynamiczniejszy. nie chodzi o to, żeby miał 1500 kuni - i tak nie wykorzystuje swojej cbrki. chciałbym może tylko, żeby lepiej zbierał się od dołu - lepiej. Moj plecaczek jest wysoki i jak sie na niego załadujemy to moto troche muli na dole, a chciałbym w miare dynamicznie sobie pyrkać.
5. kompletnie nie zależy mi na tym, żeby wygladał lansiarsko miał 1500 kuni, których i tak nie wykorzystam, ale chciałbym, żeby mi się podobał wiadomo
6. nie chce jakiegos super turystyka - jeżdże także po mieście (znowu fazer mi się tutaj widzi:P)
Myślałem właśnie o fazerze, w pojedynke na nim dawał rade, ale pytanie jak będzie się zachowywał objuczony w kobite 185 i jakies tam bagaże
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
A nad tdm myslales?Co prawda ilosc km nie powala,ale silnik ma fajna charakterystyke i całkiem zwawo to jezdzi,pozatym ma nisko wygary i duzo bagazu na nia wpakujesz,czy kufry bez problemu zamontujesz Pozatym tez bardzo wygodne.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
TDM to ciekawa propozycja, jednak szczerze mówiąc troche mi jego "mordka" nie odpowiada z wygladu, a niestety zależy mi, żeby mi się sprzęcik podobał.
Jeśli chodzi o moc to nie jest to dla mnie kluczowe. bardziej o dynamikę przyspieszania - jak widzisz powyżej nie jestem bardzo doświadczonym kierowcą i nie będę tej mocy wykorzystywał.
Dzięki za odp.
PS. co sądzisz o fazerku?:)
Jeśli chodzi o moc to nie jest to dla mnie kluczowe. bardziej o dynamikę przyspieszania - jak widzisz powyżej nie jestem bardzo doświadczonym kierowcą i nie będę tej mocy wykorzystywał.
Dzięki za odp.
PS. co sądzisz o fazerku?:)
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Też przymierzałem się do fazera, co prawda starszego i zupełnie nie odpowiadała mi charakterystyka silnika- zbierał się dopiero od 7 tys. obr. Z tego co wiem, to w FZ6 było podobnie, dopiero FZ6 S2 miał inną mapę zapłonu i szedł w miarę od dołu- od rzędowej 4ki nie ma co oczekiwać że będzie miała dół.
Szukaj vki, albo twina rzędowego.
Osobiście latam TDMą 900 i jestem zadowolony. W ruchu miejskim bez problemu, a niemal codziennie jeżdżę przez korki. W trasie natomiast moment jest bezcenny. Spalanie też przeraźliwie niskie- 5-6 L. Jak będziesz miał jakieś pytania, to wal śmiało, ale polecam wcześniej poczytać coś niecoś o tym moto.
Tu jest ciekawa stronka: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php
Szukaj vki, albo twina rzędowego.
Osobiście latam TDMą 900 i jestem zadowolony. W ruchu miejskim bez problemu, a niemal codziennie jeżdżę przez korki. W trasie natomiast moment jest bezcenny. Spalanie też przeraźliwie niskie- 5-6 L. Jak będziesz miał jakieś pytania, to wal śmiało, ale polecam wcześniej poczytać coś niecoś o tym moto.
Tu jest ciekawa stronka: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
No to fakt o TDMce słyszałem sporo dobrego - jak sprawuje się owiewka? Rozważe tą propozycję, ale tak jak mówie troche mi się z wyglądu nie widzi. nie jest brzydki, ale jakoś nie w moim guście.
PS. no właśnie myślałem też o vce tylko co ? i czy już jestem gotowy na vke;)
PS. no właśnie myślałem też o vce tylko co ? i czy już jestem gotowy na vke;)
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
że tak napiszę, z pośredniej mocy uniwersalnymi v-kami jest trudno
jak masz odpowiednio kasy popatrz za gutkami
zdecydowanie taniej stoją sv-ki
tyle, że sv 650 na 2 osoby i bagaż to kiepski pomysł
a sv 1000 nie śmiem sugerować
jak masz odpowiednio kasy popatrz za gutkami
zdecydowanie taniej stoją sv-ki
tyle, że sv 650 na 2 osoby i bagaż to kiepski pomysł
a sv 1000 nie śmiem sugerować
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
pan_wiewiorka napisał(a):Duży Bandzior, CB 1300, GSX 1400, ZRX 1200 (ale bez ftryska), XJR 1300, CBF 1000, VFR 800 (lub 1200 jak masz siano), Busa. Dobre opinie w testach zebrał nowy GSXF 1250 (taki bardziej zaowiewkowany Bandzior).madcap napisał(a):a sv 1000 nie śmiem sugerować
Łaj? Przecio sam pisze, że swoją Cebrę rozkminił przez 3,5 kkm, to z tym nie poradzi?
Ty masz ziom niezły kompleks serio. Gdzie napisałem, że ogarnąłem tą CBRke? Czy przypadkiem nie chodzi tutaj o pozycje na moto i przeznaczenie a nie o moc. przeczytaj se stary jeszcze raz ten post.... co za typ..
Dzieki chłopakom, którzy rzeczowo odpowiedzieli a nie leczyli kompleksy na forum
Bryk - o vfrce myślałem - tam jest lepsza pozycja na moto. Czy ten motocykl nie jest aby za porywczy dla mnie?:P
rossavu - moto bede sprzedawał pewnie bliżej końca sezonu jak będziesz zainteresowany odezwij się - oceną mechaników jest w neizłym stanie:) Bandit 1200 - moto do ogarniecia dla osoby z moim stażem?:)
Sv - tam chyba pozycja jest srednia
v storm- ooo o tym tez myślałem
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
No mi zależy tylko i wyłącznie na tym - jeśli mówimy o dynamice, żeby motocykl zbierał się od dołu lepiej. Generalnie w cbrce czuję dużą różnicę między jazdą samemu a z moją kobietą i sakwami. To jest największy ból dla mnie. CBRka generalnie jest godna, tylko tak jak mówie przejechałem sie fazerem i powiem szczerze zakochałem się w tej pozycji wygodnej na motocyklu
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
hehe widze, że coraz bardziej skłaniamy się w kierunku motocykli mocno turystycznych. Ja bym chciał wypośrodkować - właśnie takim złotym środkiem wydają mi się bandzior albo np fazer. Czy fazer trochę bardziej objuczony nie będzie szedł lepiej niz cebra ? Fajnie jakby między fazim 600 a fazim 1000 było coś pośrodku... A ta VfRka jest trudna do ogarnięcia?
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
W artykule o SV 650 jest takie zdanie:
Jeśli to prawda, to biorąc pod uwagę V-Stroma, który ma silnik ten co SV, tyle, że ma jeszcze lepszą charakterystykę na niższych obrotach, to jest to raczej bardzo elastyczny turysta, mimo, że tylko 650cc.
ścigacz.pl napisał(a):mały SV w testach elastyczności zostawił w pobitym polu takiego potwora jak Bandit 1200a, a nasze testy ze startu rolowanego na 2,3 i 4-tym biegu przeciw Fazerowi 600 wypadły druzgocąco na korzyść SV-ki.
Jeśli to prawda, to biorąc pod uwagę V-Stroma, który ma silnik ten co SV, tyle, że ma jeszcze lepszą charakterystykę na niższych obrotach, to jest to raczej bardzo elastyczny turysta, mimo, że tylko 650cc.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Jak juz chcesz wygodny motor to v-stroma DL 1000 bierz. Motor jest cholernie wygodny i ma wysoki moment obrotowy, idzie jak rakieta, biorac pod uwage jego gabaryty i wygode. Kuferki spokojnie 3 zamontujesz i sakwe jakas na bak, wiec dalekie podroze wskazane tylko v-strom nie jest przeznaczony do wozenia pasazera, gdy nie ma tylnego kufra
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
gorzej ze spalaniem w v-stromie litrowym... Natomiast 650 i dwie osoby - nie pojedzie to tak jakbyś chciał.
Owiewka w TDM jest nieco ciężkim tematem, ale nie wiem jak wypada w porównaniu z innymi moto. Mi przy wzroście 178 cm jest super przy dłuższej szybie i deflektorze. Z resztą, jak chcesz poczytać to: www.tdm.pl lub www.carpe-tdm.net
Dla mnie tdma była takim złotym środkiem na miasto i od czasu do czasu dłuższy wypad. Jak się ona ma do pozostałych sprzętów- nie wiem, jakkolwiek silnik cały czas mnie pozytywnie zaskakuje.
Owiewka w TDM jest nieco ciężkim tematem, ale nie wiem jak wypada w porównaniu z innymi moto. Mi przy wzroście 178 cm jest super przy dłuższej szybie i deflektorze. Z resztą, jak chcesz poczytać to: www.tdm.pl lub www.carpe-tdm.net
Dla mnie tdma była takim złotym środkiem na miasto i od czasu do czasu dłuższy wypad. Jak się ona ma do pozostałych sprzętów- nie wiem, jakkolwiek silnik cały czas mnie pozytywnie zaskakuje.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości