Zobacz wątek - Gsxr K4 , Cbr 954
NAS Analytics TAG

Gsxr K4 , Cbr 954

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Gsxr K4 , Cbr 954

Postprzez swimmer88 » 20/6/2010, 21:05

Witam. Przez 2 sezony jezdze honda cbr 600 rr i teraz chcialbym zmienic moto na cos mocniejszego. Co polecacie? gixa K4 750 lub nawet 1000 czy honde cbr 954 ? Proszę argumentować swoje wypowiedzi. Podawac ciemne jak i jasne strony tych maszyn. Co sie psuje itd. Aha i orientacyjna cene w przybliżeniu za motocykle w stanie godnym uwagi. Pozdrawiam
swimmer88
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/6/2010, 20:56


Postprzez Materialmord » 20/6/2010, 21:08

Ja mam K3 1000 i nawet nie wiem czego tu się przyczepić. Bardzo fajnie oddaje moc, jak chce się jeździć ekonomicznie, to spala 5l, ładny dźwięk na aftermarketowym tłumiku, pozycja wygodniejsza niz na np R1. Ogólnie to na prawdę, minusów nie znam.
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56


Postprzez Gregorgsxr » 20/6/2010, 21:29

Również śmigam na K3 w litrze i powiem, że jest to chyba najlepiej dopracowany gixxer. Totalnie bezawaryjny, prowadzi się jak po sznurku i oddaje moc w taki sposób, że...czapki z głow. Ostatnio złapałem się z dwoma kolesiami na zx10 2007. Cieliśmy łeb w łeb.
Zajebiście nadaje się do dzidowania na gumie (rama i zawiecha odporna) skrzynie ma też idioto odporną.
Jest poza tym wygodny. Przy moim wzroście ponad 183cm jest super.
954 nie miałem ale miałem 929.
W 929 wkurwiała mnie pozycja, jakiś taki krótszy się wydawał, oddawanie mocy nie dla mnie (słaby środek) , dużo gorzej owiany w porównaniu do k3/k4.
U mnie gixxer ma dożywocie :lol:
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez swimmer88 » 21/6/2010, 20:59

nikt juz nic nie napisze ?
swimmer88
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/6/2010, 20:56

Postprzez Gregorgsxr » 21/6/2010, 21:24

Jakbyś o R1 zapytał to byś miał więcej :lol:
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez swimmer88 » 21/6/2010, 22:21

ale r1 jest dla lanserów a nie rzeźników ;>
swimmer88
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/6/2010, 20:56

Postprzez Robson1903 » 24/6/2010, 07:43

954 bo Honda to Honda :)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Seba_ER5 » 24/6/2010, 08:42

954 to juz nie to samo co 929. W 929 jest problem z exupami z 954 jeszcze wicej problemow. I potrzebny jest amor skretu.
954 przy k3 1000 to rower.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Robson1903 » 24/6/2010, 08:48

Seba_ER5 napisał(a):954 to juz nie to samo co 929. W 929 jest problem z exupami z 954 jeszcze wicej problemow. I potrzebny jest amor skretu.
954 przy k3 1000 to rower.
Ale on pisze o 750 a nie 1000 !
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez miazga » 24/6/2010, 12:04

W 954 moze skrzynia pasc. Ciezko znalezc idealny egzemplarz, faktycznie amor skretu potrzebny. Za to moto ma genialne hamulce, swietnie sie prowadzi i fajnie wali na gume:D Jakis hiper zapierdalacz to to nie jest ale duzo nie powinien zostawac w tyle za wspolczesnymi litrami. Ma dosc obszerny schowek noi to chyba najladniejszy sport jakiego zrobili. Za dobry egzemplarz trzeba liczyc 16-17k zl
Avatar użytkownika
miazga
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 15/2/2009, 13:25

Postprzez wojtek1303 » 24/6/2010, 15:12

A ja mam suprise o ktorym wogole sie nie mowi. W 954 silnik to rozwiercony silnik 929. Wszystko byloby ok gdyby nie jedna powazna usterka dzieki ktorej silnik laduje koszu. Mianowicie:
peka tuleja miedzy 2. a 3. cylindrem bo nie ogarnia niestety :/ to skreslilo u mnie 954 bo nosilem sie z zamiarem kupna :/
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gregorgsxr » 24/6/2010, 17:35

O tej usterce akurat nie słyszałem. Słabym punktem 954/929 jest też słabe mocowanie czachy. Przy nieumiejętnych wygłupach lubią się mocowania urywać.
Ale na gume idzie znakomicie... :D
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Gregorgsxr » 24/6/2010, 17:43

Zastanawiałem się też kiedyś nad gixem 750 k4/k5. Ale ma też ma słaby punkt. Przy mocnym użytkowaniu lubi podobno pękać rama (w okolicach główki). Poza tym za mały dla mnie. Ale piękny jest skubany.
Zbiera się też nie gorzej od litra.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Seba_ER5 » 24/6/2010, 20:32

Ale on pisze o 750 a nie 1000 !


Czytaj uważnie a nie strofujesz ludzi!

gixa K4 750 lub nawet 1000 czy honde cbr 954


co do k4 750 bratu padla piatka naprawa 1500 ponad...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Shogun80 » 25/6/2010, 10:02

Kiedyś chciałem sprzedać swoją zx7r i kupić 954, ale w serwisie mi odradzono. Powiedzieli że 929/954 to już nie są te tare poczciwe bezawaryjne cbr'ki, lepiej dozbierać na 1000rr- to już zupełnie inna bajka
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości




na gr