dynojet fzr1000 exup
Posty: 12
• Strona 1 z 1
dynojet fzr1000 exup
Witam.zastanawiam się nad kupnem zestawu dynojet do swojego motocylka. nie wiem czy to sie oplaca czy nie dlatego chce Was zapytać czy to coś jest warte montowania. jesli ktos ma dynojety w tym motocyklu to bede wdzieczny za odpowiedź.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Jak fabryczny układ wydechowy i filtr powietrza to kup Stage I + regulacje.
Jeśli masz sam tłumik, albo sam filtr sportowy to kup Stage III i dokup brakujący element (tłumik, filtr)
Jeśli masz tłumik przelot i filtr sportowy np. K&N to bez wahania kupuj Stage III odblokujesz tym samym ostatnie ogniwo... Dużo powietrza ssie, dużo paliwa, wali mocą, dużo "wydechuje"
Polecam mam w fire stage I + przelot + fabryka filtr i już robi robote...
Jeśli masz sam tłumik, albo sam filtr sportowy to kup Stage III i dokup brakujący element (tłumik, filtr)
Jeśli masz tłumik przelot i filtr sportowy np. K&N to bez wahania kupuj Stage III odblokujesz tym samym ostatnie ogniwo... Dużo powietrza ssie, dużo paliwa, wali mocą, dużo "wydechuje"

Polecam mam w fire stage I + przelot + fabryka filtr i już robi robote...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Jeżeli :
filtr masz standard, tłumik oryginał (exhup) a chcesz uzyskać więcej mocy i momentu w średnich zakresach obrotów - to najpierw zmień filtr powietrza na BMC lub K&N. Jak dobrze dobierzesz nastawy iglic i dyszę główną oraz wykręcenie śrub składu mieszanki to dostaniesz więcej mocy. Zwyczajne zamontowanie ich wg. instrukcji może ale nie musi dac efektu poza większym spalaniem. DOgranie ustawień - to jak napisałem wyżej daje więcej mocy (około 4-10KM) ale będzie też więcej palił.
filtr masz standard, tłumik oryginał (exhup) a chcesz uzyskać więcej mocy i momentu w średnich zakresach obrotów - to najpierw zmień filtr powietrza na BMC lub K&N. Jak dobrze dobierzesz nastawy iglic i dyszę główną oraz wykręcenie śrub składu mieszanki to dostaniesz więcej mocy. Zwyczajne zamontowanie ich wg. instrukcji może ale nie musi dac efektu poza większym spalaniem. DOgranie ustawień - to jak napisałem wyżej daje więcej mocy (około 4-10KM) ale będzie też więcej palił.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Raczek_6 napisał(a):1. Jaki wydech ?
2. Jaki filtr powietrza ?
3. Co chcesz uzyskać ?
1.Wydech Yoshimura
2.Filtr K&N
3.Nie wiem co można uzyskać dlatego pytam czy jest sens to zakładać.
do tego potrzebny jest jakiś magik czy samemu da radę to zamontować???
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
zamontować to sam dasz radę ale zestroić to już trzeba wprawy. Dostaniesz w zestawie 2 rodzaje dysz głównych i nie zawsze to co jest napisane w instrukcji będzie odpowiednie by wycisnąć 100%
Zrób tak - załóż tak jak wg. instrukcji i w zależności od tego jakie niedomagania / ew. dziury w obrotach / zamulenia bedziesz miał to opisz je tutaj dokładnie to coś się poradzi jak poustawiać.
Zrób tak - załóż tak jak wg. instrukcji i w zależności od tego jakie niedomagania / ew. dziury w obrotach / zamulenia bedziesz miał to opisz je tutaj dokładnie to coś się poradzi jak poustawiać.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
dzięki przemo_rene za rady. w następnym tygodniu zamówię zestaw. wiesz może jak bardzo odbije się to na spalaniu??? nie myśl,że się przestraszę i nie zamontuje tego:P a co do poprawy osiągów to w Polonii idzie dostać sportowy wałek rozrządu albo jakieś inne graty???
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Z ostrymi wałkami słabo. Wszystko indywidualny import. O tyle o ile dynojety dostaniesz prawie w wszędzie czy przelotowe tłumiki lub filtry powietrza to wałki, kity big-bore, przedłużone wahacze czy inne wynalazki do tuningu to u nas słabo. Możesz się popytać w polandposition.pl czy do grandysa uderzyć ale nie licz na małe ceny czy szybkie terminy jeżeli w ogóle. Popatrz też na stronie factorypro lub innych tunerskich firm. Poczytaj sporo forów zagranicznych np z UK czy USA - tam chłopaki robią czasem niezłe mody do sprzętów i dają linki gdzie kupić oraz co i jak. Co do spalania to zależy ale liczyłbym tak średnio 2 litry więcej w mieście przy dobrym dostrojeniu oraz podobnie na trasie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
wielkie dzięki za podpowiedzi. będę patrzył na zagraniczne strony bo u nas to tak jak mówisz słabo z takimi rzeczami. był kiedyś na alledrogo wałek do fzr ale niestety ktoś mnie ubiegł... no to spalanie się "troszeczkę" dźwignie heh:P
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Jeśli kupiłeś motocykl w którym już był zmieniony wydech i K&N obstawiam że mogą być już dynojet-y.
Przy oryginale mogły być lekkie przydławienia itd...
Najlepszy efekt daje hamownia, przed i po montażu dynojet-ów.
Masz wtedy idealnie ustawionÄ… mieszankÄ™.
Przy oryginale mogły być lekkie przydławienia itd...
Najlepszy efekt daje hamownia, przed i po montażu dynojet-ów.
Masz wtedy idealnie ustawionÄ… mieszankÄ™.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Jeśli kupiłeś motocykl w którym już był zmieniony wydech i K&N obstawiam że mogą być już dynojet-y.
Przy oryginale mogły być lekkie przydławienia itd...
Najlepszy efekt daje hamownia, przed i po montażu dynojet-ów.
Masz wtedy idealnie ustawionÄ… mieszankÄ™.
Na pewno nie ma bo sam kupowałem wydech i filtr do niego. hamownie na 80% odwiedze bo tak to nie będę nic wiedział czy coś się polepszyło...
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości