Nieplanowana przesiadka.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Nieplanowana przesiadka.
Witka.
W niedzielę rozstałem sie w dramatyczny sposób z małą V. No nic, trzeba się otrzepać z kurzu i jechać dalej. Chciałbym jak najszybciej kupić nowy motocykl, ale nie wiem co bo nie planowałem zmiany a na Tuono nie jestem jeszcze gotowy. Tylko naked wchodzi w grę, motocykl nowy. Nie chcę Horneta, Bandita, Z750, Fazera... Macie jakieś pomysły? Moje dotychczasowe doświadczenie to sezon na VTR250, sezon z kawałkiem na SV 650 N.
Szerokości!
Kazik
W niedzielę rozstałem sie w dramatyczny sposób z małą V. No nic, trzeba się otrzepać z kurzu i jechać dalej. Chciałbym jak najszybciej kupić nowy motocykl, ale nie wiem co bo nie planowałem zmiany a na Tuono nie jestem jeszcze gotowy. Tylko naked wchodzi w grę, motocykl nowy. Nie chcę Horneta, Bandita, Z750, Fazera... Macie jakieś pomysły? Moje dotychczasowe doświadczenie to sezon na VTR250, sezon z kawałkiem na SV 650 N.
Szerokości!
Kazik
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
SV rozbite przez innego motocykliste który na zakręcie wtargnął na mój pas. Ratując się przed czołówką wyleciałem na pobocze. Chciałbym chyba coś egzotycznego. Może Buell, Triumph albo Ducati. Poniżej litra powyżej 0.6. Chce jak najszybciej wrócić na motocykl więc używki nie wchodzą w grę.
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
hm... ciekawe... sorry... ale 2 moto zmieszcza sie na 1 pasie ruchu... poza tym chyba za slabo obserwowales sytuacje na drodze, oraz przeceniles swoje mozliwosci... napisz cos wiecej o wypadku, mozesz nawet zdjecie drogi gdzie to mialo miejsce dac...
a sezon na 250 i sezon na sv... to troche malo na egzotycznego powyzej 600 pojemnosci...
ale jak chcesz to przejdz sie do salonow i zobacz na ktorym Ci sie lepiej siedzi
a sezon na 250 i sezon na sv... to troche malo na egzotycznego powyzej 600 pojemnosci...
ale jak chcesz to przejdz sie do salonow i zobacz na ktorym Ci sie lepiej siedzi
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
- adam_tomasz
- Moderator
- Posty: 414
- Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
- Lokalizacja: Poznań
triumph street tripple , choć moc >100 km
bmw f800 r
aprilia shiver
monster 696 lub 796
suzuki GSR
KTM 690 supermoto (może 950, albo 990 )
trochę tego jest- daj znać jak wynajdziesz coś z jajem, bo też mi chodzi po głowie przesiadka na takiego potworka...
bmw f800 r
aprilia shiver
monster 696 lub 796
suzuki GSR
KTM 690 supermoto (może 950, albo 990 )
trochę tego jest- daj znać jak wynajdziesz coś z jajem, bo też mi chodzi po głowie przesiadka na takiego potworka...
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
kanikuly napisał(a):To powiedz grzecznie szczegoly, a nie podchodz z wyrzutami, skoro chcesz pomocy.
To Ty grzecznie stąd uciekaj żuczku, bo to temat o motocyklu, a nie o okolicznościach wypadku.
Szkoda, ze poniżej litra, bo na Buell'u XB12 coś tam coś tam fajnie się jeździ, aczkolwiek sprawia wrażenie krótkiego.
- Materialmord
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56
adam_tomasz Twoja wypowiedz ma lekceważące podejście do sprawy, facet pyta o motocykl. A ty mu radzisz przejechać się do salonu... Ale żeby jechać do salonu trzeba wiedzieć o co pytać, często także salony nie mają takich motocykli na stanie.
A Twojego dogadywanie na temat wypadku jest bez celu i bez sensu.
A odemnie :
KTM 690 DUKE!
Triumph Street Triple 675
Yamaha XJ6N
bmw f800 r
Kawasaki ER6N
Honda CB600F
Aprilia SMV 750
Suzuki GSR 600
Aprilia Mana 850
Chyba tyle...
A Twojego dogadywanie na temat wypadku jest bez celu i bez sensu.
A odemnie :
KTM 690 DUKE!
Triumph Street Triple 675
Yamaha XJ6N
bmw f800 r
Kawasaki ER6N
Honda CB600F
Aprilia SMV 750
Suzuki GSR 600
Aprilia Mana 850
Chyba tyle...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Umówiłem się na jazdę testową Street Triple, Monster 796 też się podoba ale chyba kupię Gladiusa. 25000 za model 09 z ABS, 10000 taniej od Triumpha bez absu, prawie 20000 taniej od Ducati z absem. Za dwa lata i tak kupuję Tuono, więc chyba szkoda przepłacać. Najchętnie to bym kupił nową SV, to była świetna maszyna.
Jak myślicie, cipowaty Gladius?
Jak myślicie, cipowaty Gladius?
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
no bo jest metroseksualny, ale czy to wada
wadą jest to, że w ramach oszczędności zrezygnowano z niektórych rzeczy, w które już wyposażono sv-kę po lifcie
poza tym na to do czego został skonstruowany przy tej pojemności to mocy mu nie brak
po prostu ma służyć do sprawnego przemieszczania się po mieście i jego oklolicach
wadą jest to, że w ramach oszczędności zrezygnowano z niektórych rzeczy, w które już wyposażono sv-kę po lifcie
poza tym na to do czego został skonstruowany przy tej pojemności to mocy mu nie brak
po prostu ma służyć do sprawnego przemieszczania się po mieście i jego oklolicach
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Jestem po jezdzie testowym Gladiusem. Nie było zle. Wyczuwalnie cięzszy od SV, ale podczas jazdy nie czuc róznicy. Silnik bajka jak w SV. Ma ladniejsze zegary, wyswietlacz biegow, no i abs. Zona mocno mnie na niego namawia, prawie kupila go za mnie wariatka. Ale ja chce dac szanse Street Triplowi, jutro jazda.
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości