Zobacz wÄ…tek - CoÅ› nie tak po synchronizacji
NAS Analytics TAG

CoÅ› nie tak po synchronizacji

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CoÅ› nie tak po synchronizacji

Postprzez nightracer » 28/5/2010, 21:07

Witam, zrobiłem sobie synchronizację gaźników która przebiegła bezproblemu. Tylko jest jedno ale, silnik pracuje lekko falując i nie wiem dlaczego. Co ciekawe podczas ustawiania nie ma tego efektu, tzn jak są podłączone zegary vacum i zbiornik leży na siedzeniu;). A po zamontowaniu zbiornika i złożeniu wszystkiego i odpaleniu chodzi lekko falując na wolnych obrotach. Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje??
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań


Postprzez PuNk » 29/5/2010, 10:21

Sprawdź sobie obudowę filtra powietrza czy nie ma braków, może łapie lewe powietrze.
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
Avatar użytkownika
PuNk
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
Lokalizacja: Miedźno


Postprzez nightracer » 29/5/2010, 15:21

Ale ja ustawiam gaźniki z filtrem powietrza, to dobrze??
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hugo2003 » 29/5/2010, 16:59

czy z filtrem czy bez ponoc nie ma wiekszego znaczenia ! synchro ma na celu wyrownac cisnienie mieszanki zasilajace cylindry...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez michael » 30/5/2010, 17:54

Może po prostu zaślepki na końcówki, do których podłączasz zegary są już rozepchane i nie do końca szczelne. Pozaciskaj na nich opaski i może będzie git.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez torbiasz » 31/5/2010, 20:22

ja się podepnę pod temat, mianowicie po synchronizacji moto ma muła w zakresie 7-9 tys obrotów, po prostu jak gdyby go coś blokowało powyżej znowu ciągnie jak głupi, dzieje się tak na 4 i wyższych biegach pozostałe pierwsze 3 idą normalnie... motocykl to gsx-r 600 srad '98
Avatar użytkownika
torbiasz
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9/7/2009, 17:10
Lokalizacja: OPOLE

Postprzez Raczek_6 » 31/5/2010, 22:57

To nie kwestia synchronizacji. Ona ma wpływ w zakresie obroty biegu jałowego - 3000rpm.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez nightracer » 2/6/2010, 06:07

Mój problem juz rozwiązany, mianowicie dwa wewnetrzne podciśnienia gaźników idą do kranika, a te zewnętrzne były połączone razem węzykiem. Po synchronizacji winę za dziwną pracę ponosił węzyk który łączył zewnętrzne gaźniki. Wywaliłem go i pozakładałem zaślepki i jak ręką odjął ;)
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê
cron