[Kawa Er5] HELP PLISSSSS :(
Posty: 3
• Strona 1 z 1
[Kawa Er5] HELP PLISSSSS :(
Witam i naprawdę naprawdę proszę o pomoc w ustaleniu - CZEGO SZUKAĆ!
Ssanie - odpalam - obroty szaleją w granicach +/- 0,2
Rozgrzewam moto... ruszam... robię kilka km, silnik na bank dogrzany...
staje - luz - a obroty latają między np. 1,2 - 1,3 - 1,5... magikuję z ustawieniami biegu jałowego (bo może jest za nisko podciągnięte...) ale to nic nie daje... nie trzyma RÓWNYCH OBROTÓW, czasami zgaśnie... generalnie objawy jak by się lekko dławił... Jest noc i właśnie wróciłem moto do domu, stojąc na światłach dostrzegłem iż obroty skacząc na neutralu czekając na zielone światło powodują przyciemnianie światła... cimnieje, przygasa... itp... Z tymi światłami to może jeszcze luz... ale dlaczego tak nie trzyma równych obrotów??
ZAŁAMKA
Proszę o jakieś sugestie!!!!
Z góry dzięki!!!!!!!!!!!!!!
Dodam, że gaźniki były regulowane jakieś 2 tygodnie temu...
Ssanie - odpalam - obroty szaleją w granicach +/- 0,2
Rozgrzewam moto... ruszam... robię kilka km, silnik na bank dogrzany...
staje - luz - a obroty latają między np. 1,2 - 1,3 - 1,5... magikuję z ustawieniami biegu jałowego (bo może jest za nisko podciągnięte...) ale to nic nie daje... nie trzyma RÓWNYCH OBROTÓW, czasami zgaśnie... generalnie objawy jak by się lekko dławił... Jest noc i właśnie wróciłem moto do domu, stojąc na światłach dostrzegłem iż obroty skacząc na neutralu czekając na zielone światło powodują przyciemnianie światła... cimnieje, przygasa... itp... Z tymi światłami to może jeszcze luz... ale dlaczego tak nie trzyma równych obrotów??
ZAŁAMKA

Z góry dzięki!!!!!!!!!!!!!!
Dodam, że gaźniki były regulowane jakieś 2 tygodnie temu...
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
jakieś dwa tygodnie temu
****************
Dobra... odkręciłem airbox'a i się okazało iż z lekka był mało dokładnie przytwierdzony co gaziorów (zakładany na szybko więc tak bywa...)
Zdecydowanie się poprawiło... natomiast jak wcześniej działo się to notorycznie (gaśnięcie i duże skoki obrotów) tak teraz przez pół dnia jazdy - jakieś dwa razy na światłach wariował... widze, że obroty spadają do granicy - ZDECHNE ZA CHWILE... przygazówka i niby lepiej.... ale dalej go coś boli!
Jak mi ktoś powiedziałem, że to raczej sprawa gaźników... że te gumki wymienić... no ale oglądałem te gumki na gaźnikach i są w dobrym stanie...
Może do czyszczenia je dać - gaźniki? Ale to znowu mija się z sensem bo wyglądają w środku na czyste!
I DONT KNOW WTF IS WRONG!!!

****************
Dobra... odkręciłem airbox'a i się okazało iż z lekka był mało dokładnie przytwierdzony co gaziorów (zakładany na szybko więc tak bywa...)
Zdecydowanie się poprawiło... natomiast jak wcześniej działo się to notorycznie (gaśnięcie i duże skoki obrotów) tak teraz przez pół dnia jazdy - jakieś dwa razy na światłach wariował... widze, że obroty spadają do granicy - ZDECHNE ZA CHWILE... przygazówka i niby lepiej.... ale dalej go coś boli!
Jak mi ktoś powiedziałem, że to raczej sprawa gaźników... że te gumki wymienić... no ale oglądałem te gumki na gaźnikach i są w dobrym stanie...
Może do czyszczenia je dać - gaźniki? Ale to znowu mija się z sensem bo wyglądają w środku na czyste!
I DONT KNOW WTF IS WRONG!!!
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości