Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 16/5/2010, 10:22

po 1 edytuj posty po 2 te pudelko to jest gazbox jak odkrecasz z dolu gaz do konca to czesc powietrza jest zasysana z pudelka i moto lepiej startuje z dolu po chwili cisnienie sie wyrównuje i w gazboxie znowu jest nadmiar powietrza :D i znowu gaz i moto lepiej przyspiesza.

co do instrukcji to chyba smieszny jestes zebysmy ci instrukcje napisali do niej :P o tym mozna pisac prace magisterskÄ… i jeszcze by wiele mozna by dopowiedziec :P jak masz jakies pytania pisz konkretnie to odpowiemy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kubawsk » 16/5/2010, 21:20

witam proszę o szybką odpowiedz jak najlepiej wlać olej do lagów w dt 80 bo będę wymieniał uszczelniacze wlać olej i zamknąć go uszczelniaczem czy założyć uszczelniacz i wlać tym otworem do spuszczania oleju jak jest wygodniej ??
był romeyt ogar 200,romet kadet,wsk 125, motorynka i shl,jest Yamaha dt80 :D

sprzedam koła d.i.d do hondy cx z dobrymi oponami
kubawsk
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/4/2008, 20:05
Lokalizacja: wrocław


Postprzez henio12323 » 17/5/2010, 07:10

zalezy jak ci wygodniej. ale z reguly leje sie pod uszczelniacze potem sie nakrywa uszczelniaczem jakby olej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez yamahadt80 » 17/5/2010, 15:14

czy w yamasze dt 80 lc2 zmienia się przewód wysokiego napięcia i jak? Bo jak chciałem zmienić to od cewki się nie chciał odkręcić i nie chciałem na siłe . Z góry dziękuje
yamahadt80
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2010, 18:42

Postprzez henio12323 » 17/5/2010, 15:43

z tego co wiem to przewód jest na stale. zobacz czy nie widac czy nie jest wprasowany w cewke. jak nie to sprubuj go wykręcic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez yamahadt80 » 17/5/2010, 15:47

właśnie próbowałem go wykręcić to nie idzie ale jak fajke odkręcam to się odkreca od przewodu.
yamahadt80
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2010, 18:42

Postprzez henio12323 » 17/5/2010, 17:01

to prawdopodobnie przewód jest na stale wlasnie tez mialem DT i w ktorejs mialem na stale bo tez chcielame wymienic i sie nie dalo jedynie mozna fajke sama zmienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez yamahadt80 » 17/5/2010, 17:54

henio oplaca sie sprzedac yamhe i kupic simsona?
yamahadt80
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2010, 18:42

Postprzez henio12323 » 17/5/2010, 20:05

zalezy :P ja tam bym wolal yamahe bo jest bardziej niezawodna, mocniejza, bardziej praktyczna szędzie wjedziesz. nie musisz robic mieszanki. jednak simson to klasyk wiec tez fajnie by bylo takim polatac ;d ale jak mialbym wybierac to lub to wybral bym DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez yamahadt80 » 22/5/2010, 14:53

Henio jak zarejestrować yamahe dt 80 na 50 ? z góry dzieki
yamahadt80
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2010, 18:42

Postprzez henio12323 » 22/5/2010, 21:11

niestety nie moge ci tu o tym powiedziec bo taka rejestracja jest nielegalna (pisz na prv)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jamaszka121 » 23/5/2010, 12:31

Witam!
Nieustannie próbuję odblokować swoją yamahę dt 125, lecz jakoś topornie mi to idzie ze względu na efekty. Zacznijmy od początku:
1)Zawór jest non stop otwarty
2) Posiadam moduł 3RM-20 ,wyczytałem ,że jest odblokowany fabrycznie.
3) Leciutko odgiąłem blaszki na króćcu ssącym, aby więcej mieszanki z gaźnika szło.
4) Zostaje mi regulacja gaźnika?
5) Układ wydechowy został wybebeszony

Nie wiem co jest naprawdę grane. Jadę maksymalnie 90 kmh przy około 7tys i chce mnie coś strzelić. Proszę, o ewentualne przyczyny takiej a nie innej sytuacji.(yamaha -2001r.)
Pozdrawiam
jamaszka121
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/5/2010, 12:18

Postprzez henio12323 » 23/5/2010, 14:23

po 1 zawór ciągle otwarty ? to cos masz z nim skopsane. albo cos sie rozpielo albo zablokowalo. ale to nie byla by wina że slabo idzie (mialby tylko slabe dolne obroty) co do blaszek - tego sie nie rozgina nie wiem skąd ci przyszedl ten pomysl. moto na wolnych obrotach bedzie ci sie zalewalo. i wogóle jak juz rozgialem to bedziesz mial z tym problemy, blaszki muszą byc przylegle. ja jakos w CR mam idealnie spasowane i jakos na moc i v max nie narzekam :P regulacja gaznika tez ci nic nie da. dala by gdyby moto np przerywal albo sie dusil. co do modulu. jeżeli na 4 biegu kręci sie wysoko a na 5 juz nie to jednak ten modul moze nie jest do konca odblokowany - na niego stawiam. a jak nie modul to wina wybebeszenia wydechu - to moze pogorszyc v max, lub po prostu moze masz juz tlok stary i nie wycisniesz z niego tyle ile powinienes. takie moje zdanie ;D no i rzeczywiscie 90 km h to malo jak na taki moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 23/5/2010, 14:54

Wybebeszenie wydechu na pewno osiągów nie poprawi, wręcz przeciwnie.

Tak jak henio mówi sprawdź kompresję. Może być już zajechany tłok lub wydmuchana uszczelka pod głowicą.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez jamaszka121 » 23/5/2010, 21:22

Bo widzicie Panowie, zrobiłem taki myk ,że podpasowałem wydech z ktma lC2 do mojej jamaszki i jest zupełnie pusty. Henio ! Dokładnie tak jest, na przedostatnim biegu ciągnie a na ostatnim słabnie lub prędkość nie zmienia się (utrzymuje się w tym samym miejscu tj. 90-95. Jamaszka ma 6 tysięcy przebiegu od nowości ,poprzedni właściciel nie wiedział czego chciał, szybko mu się znudziła i pieprznął w kąt ja ;P.
Doradźcie mi Panowie na co ewentualnie zwrócić uwagę, może założyć seryjny zablokowany?
Jeżeliby to była kwestia modułu to co uczynić?:)
Pozdrawiam
jamaszka121
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/5/2010, 12:18

Postprzez henio12323 » 23/5/2010, 21:40

hmm najlepiej nowy odblokowany modul bo jego sie odblokowac nie da. jezeli masz kogos w swojej okolicy z yamaha DT 125 - zagadaj wsadz od niego modul i sprawdz. nie wiem jak w 125 ccm ale w 50 ccm odblokowany modul to taki z yamahy jog 50 :D wiem że ja mialem z joga i mialem najszybsza DT w miescie :P bo to na 99% wlasnie wina modulu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jamaszka121 » 23/5/2010, 22:01

Henio, a posiadałeś Yamahę dt 125? Kurde, ręce mi opadają, może dam do jakiegoś magika elektryka, może co zrobi: ( Możliwe ,że jakieś zwarcie jest lub coś w tym stylu? Posiadam kostkę białą pod siedzeniem ,którą jak się załączy to zaczyna tak bzyczeć... Czy to normalne?
jamaszka121
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/5/2010, 12:18

Postprzez henio12323 » 23/5/2010, 22:07

nie posiadalem a co ? :P tak to normalne. po przekręceniu kluczyka powinna bzyknąc. nie pamietam co to bylo ale cos to bylo xD elektryk raczej nic ci nie zrobi. to kwestia modulu który jest po prostu zablokowany. nie moze sie wyżej kręcic moto. żadne zwarcie ani nic na pewno nie jest tego przyczyną :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jamaszka121 » 23/5/2010, 22:21

na jałowym biegu kręci sie do ~10-10,5. Zaś normalnie jak sobie jadę to max do 8tys: /. Nie mam siły, wina może świecy? Aku?
Czasami jest tak ,że pojezdze sobie z zapiętą kostką to nawet mi zawór ypvs zadziała : D A tak normalnie jak z rańca podchodzę to nie rusza się skubaniec. Chodzi mi jedynie o tą niską prędkość;/ Ta biała kostka (przekaźnik) pod siedzeniem może mieć jakiś związek z vmaxem?
jamaszka121
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/5/2010, 12:18

Postprzez henio12323 » 24/5/2010, 09:11

no to wlasnie wyglada na ten moduł. nie puszcza iskry na wyzszych obrotach na biegu. moze byc tez wina swiecy ale ona by zmulala na kazdym biegu nie na ostatnim. akumulator - nie bo nawet jak go wyjmiesz calkiem to moto tak samo bd smigalo. co do kostki nie mam pojęcia po co oona jest ;P co do zaworu odkręc dekielek jakis moze i poruszaj moze sie cos zapieklo. albo psiknij troszke WD 40 łączenia tylko nie za duzo żeby nie splynelo gdzies :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê