paliwo
			Posty: 24
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
to zależy czy sprzęt robi wrrr, czy gdak, gdak
jak nie wiesz co masz wlać, to proponuję wlej wody, w serwisie dokładnie potem wyjaśnią co masz lać..
ja ostatnio lałem alkohol........
a na poważnie
na dłgi przelot leję uszlachetnioną wachę
jak latam po mieście zwykłą 95-kę
				
					jak nie wiesz co masz wlać, to proponuję wlej wody, w serwisie dokładnie potem wyjaśnią co masz lać..
ja ostatnio lałem alkohol........
a na poważnie
na dłgi przelot leję uszlachetnioną wachę
jak latam po mieście zwykłą 95-kę
Ostatnio edytowano 12/5/2010, 19:24 przez madcap, łącznie edytowano 2 razy
						
					
				(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
			- 
				 
 madcap
- Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Ja leje 95, nie ma co przepłacać za 98... 
...ostatnio miałem do dyspozycji 30l 98 i różnicy żadnej nie poczułem; może dla silnika to coś tam lepiej, ale raczej nieopłacalnie jest jeździć na czymś innym niż 95.
				...ostatnio miałem do dyspozycji 30l 98 i różnicy żadnej nie poczułem; może dla silnika to coś tam lepiej, ale raczej nieopłacalnie jest jeździć na czymś innym niż 95.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
			- 
				 
 C-bool
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Widać, że wszyscy z Was nie wiedza nawet co oznacza liczba oktanów paliwa. Że niby 98 jest mocniejsze od 95   
   
   
 
Lol, z takich ludzi koncerny się po prostu śmieją
				
			 
   
   
 
Lol, z takich ludzi koncerny się po prostu śmieją

- Materialmord
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56
Tą setke pewnie tankujesz na Shellu... niestety stacje Shella nie powinny mieć dużego zaufania u kierowców, motocyklistów, gdyż każda stacja ma prywatnego właściciela (widać to na F-rach) i mają oni większą swobodę w zamawianiu paliwa ( wiem coś o tym:))) )...
				
			- 
				 
 alexktm
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 3/3/2010, 20:55
- Lokalizacja: Rawicz
jak widzisz materiamord niektórzy wiedzą z nas to to jest liczba oktanowa dla beznyn i liczba cetalowa dla oleju napędowego
niektórzy nawet wiedzą co to jest kraking i reforming węglowodorów i jakie one mają znaczenie dla produkcji paliw
imho, trzeba pamiętać o jednym, gro silników motocyklowych, które spotyka się wraz z całą resztą były projektowane dla benzyn o liczbie oktanowej 95
część najnowszych generacji jest dopiero projektowana pod 98/100
świadomie użyłem liczby mnogiej ponieważ różni producenci dodają różne różnej maści uszlachetniacze w postaci tzw. biokomponentów i syntetyków
				niektórzy nawet wiedzą co to jest kraking i reforming węglowodorów i jakie one mają znaczenie dla produkcji paliw
imho, trzeba pamiętać o jednym, gro silników motocyklowych, które spotyka się wraz z całą resztą były projektowane dla benzyn o liczbie oktanowej 95
część najnowszych generacji jest dopiero projektowana pod 98/100
świadomie użyłem liczby mnogiej ponieważ różni producenci dodają różne różnej maści uszlachetniacze w postaci tzw. biokomponentów i syntetyków
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
			- 
				 
 madcap
- Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
- 
				 
 Robson1903
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
			Posty: 24
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości






 

 A jest jeszcze 100 oktanówka
  A jest jeszcze 100 oktanówka  jezdzi ktoś na takiej ?
 jezdzi ktoś na takiej ?


