paliwo
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
to zależy czy sprzęt robi wrrr, czy gdak, gdak
jak nie wiesz co masz wlać, to proponuję wlej wody, w serwisie dokładnie potem wyjaśnią co masz lać..
ja ostatnio lałem alkohol........
a na poważnie
na dłgi przelot leję uszlachetnioną wachę
jak latam po mieście zwykłą 95-kę
jak nie wiesz co masz wlać, to proponuję wlej wody, w serwisie dokładnie potem wyjaśnią co masz lać..
ja ostatnio lałem alkohol........
a na poważnie
na dłgi przelot leję uszlachetnioną wachę
jak latam po mieście zwykłą 95-kę
Ostatnio edytowano 12/5/2010, 19:24 przez madcap, łącznie edytowano 2 razy
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Ja leje 95, nie ma co przepłacać za 98...
...ostatnio miałem do dyspozycji 30l 98 i różnicy żadnej nie poczułem; może dla silnika to coś tam lepiej, ale raczej nieopłacalnie jest jeździć na czymś innym niż 95.
...ostatnio miałem do dyspozycji 30l 98 i różnicy żadnej nie poczułem; może dla silnika to coś tam lepiej, ale raczej nieopłacalnie jest jeździć na czymś innym niż 95.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Widać, że wszyscy z Was nie wiedza nawet co oznacza liczba oktanów paliwa. Że niby 98 jest mocniejsze od 95
Lol, z takich ludzi koncerny się po prostu śmieją
Lol, z takich ludzi koncerny się po prostu śmieją
- Materialmord
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56
Tą setke pewnie tankujesz na Shellu... niestety stacje Shella nie powinny mieć dużego zaufania u kierowców, motocyklistów, gdyż każda stacja ma prywatnego właściciela (widać to na F-rach) i mają oni większą swobodę w zamawianiu paliwa ( wiem coś o tym:))) )...
-
alexktm - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 3/3/2010, 20:55
- Lokalizacja: Rawicz
jak widzisz materiamord niektórzy wiedzą z nas to to jest liczba oktanowa dla beznyn i liczba cetalowa dla oleju napędowego
niektórzy nawet wiedzą co to jest kraking i reforming węglowodorów i jakie one mają znaczenie dla produkcji paliw
imho, trzeba pamiętać o jednym, gro silników motocyklowych, które spotyka się wraz z całą resztą były projektowane dla benzyn o liczbie oktanowej 95
część najnowszych generacji jest dopiero projektowana pod 98/100
świadomie użyłem liczby mnogiej ponieważ różni producenci dodają różne różnej maści uszlachetniacze w postaci tzw. biokomponentów i syntetyków
niektórzy nawet wiedzą co to jest kraking i reforming węglowodorów i jakie one mają znaczenie dla produkcji paliw
imho, trzeba pamiętać o jednym, gro silników motocyklowych, które spotyka się wraz z całą resztą były projektowane dla benzyn o liczbie oktanowej 95
część najnowszych generacji jest dopiero projektowana pod 98/100
świadomie użyłem liczby mnogiej ponieważ różni producenci dodają różne różnej maści uszlachetniacze w postaci tzw. biokomponentów i syntetyków
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości