Kilka pytań o Kawasaki ZZR 600
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kilka pytań o Kawasaki ZZR 600
Cześć.
Mam kilka pytań odnośnie tego motorku
1. Czy na silniku są jakieś nr seryjne, jeżeli tak, to w jakim miejscu i czy dzięki nim można odczytać, z którego rocznika jest silnik.
2. Od którego roku wprowadzono system RAM AIR w ZZR600.
3. Czym gaźniki z wersji RAM AIR różnią się od tych nie z RAM AIR.
4. W okolicy (a dokładnie pod) dyszami pilotowymi idzie łączony przewód i na końcu z obu stron zakończony króccem, od czego on jest ?
No to chyba na tyle, więcej mi w tej chwili do głowy nie przychodzi.
Większość tych pytań wzięła się z tego, że wsadziłem do mojego ZZR400 silnik z 600, motor przerobiony na street'a ale mimo to lata bardzo dobrze, tylko nie lubię mieć niejasności
Z góry dzięki
Mam kilka pytań odnośnie tego motorku

1. Czy na silniku są jakieś nr seryjne, jeżeli tak, to w jakim miejscu i czy dzięki nim można odczytać, z którego rocznika jest silnik.
2. Od którego roku wprowadzono system RAM AIR w ZZR600.
3. Czym gaźniki z wersji RAM AIR różnią się od tych nie z RAM AIR.
4. W okolicy (a dokładnie pod) dyszami pilotowymi idzie łączony przewód i na końcu z obu stron zakończony króccem, od czego on jest ?
No to chyba na tyle, więcej mi w tej chwili do głowy nie przychodzi.
Większość tych pytań wzięła się z tego, że wsadziłem do mojego ZZR400 silnik z 600, motor przerobiony na street'a ale mimo to lata bardzo dobrze, tylko nie lubię mieć niejasności

Z góry dzięki

- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kilka pytań o Kawasaki ZZR 600
Cześć.
Mam kilka pytań odnośnie tego motorku
Jak ściągniesz bak to po prawej stronie na karterze silnika poziomo jakby nad deklem sprzęgła jest numer silnika. Głowica nie ma własnego numery. Jedynie kartery.
od końcówki 93roku. Ogólnie to model z oznaczenim "E" ma RAM-AIR. Model"D" go nie posiada.
Z prawej stony patrząc z kierunku jak na nim siedzisz podpinasz do krućca wężyk z termostatu chłodnicy z płynem chłodniczym. Z lewej strony podpinasz drugi wężyk którym ten płyn dalej idzie do pompy wody na jej obudowie. Jak nie masz przystosowanej pompy i termostatu z tymi otworami na wężyki to odpuść sobie montaż tego
To jest tylko podgrzewanie gaźńików poprzez płyn chłodzący. Ja mam odłączone i lepiej mi z tym
Z góry dzięki
Mam kilka pytań odnośnie tego motorku

1. Czy na silniku są jakieś nr seryjne, jeżeli tak, to w jakim miejscu i czy dzięki nim można odczytać, z którego rocznika jest silnik.
Jak ściągniesz bak to po prawej stronie na karterze silnika poziomo jakby nad deklem sprzęgła jest numer silnika. Głowica nie ma własnego numery. Jedynie kartery.
2. Od którego roku wprowadzono system RAM AIR w ZZR600.
od końcówki 93roku. Ogólnie to model z oznaczenim "E" ma RAM-AIR. Model"D" go nie posiada.
Przedewszystkim różnią się krućcami dolotowymi, mocowaniem do Airboxa, rozmiarem dyszy głównej, wyglądam i rozmiarami iglic. Oólnie różnią się dużo.3. Czym gaźniki z wersji RAM AIR różnią się od tych nie z RAM AIR.
4. W okolicy (a dokładnie pod) dyszami pilotowymi idzie łączony przewód i na końcu z obu stron zakończony króccem, od czego on jest ?
Z prawej stony patrząc z kierunku jak na nim siedzisz podpinasz do krućca wężyk z termostatu chłodnicy z płynem chłodniczym. Z lewej strony podpinasz drugi wężyk którym ten płyn dalej idzie do pompy wody na jej obudowie. Jak nie masz przystosowanej pompy i termostatu z tymi otworami na wężyki to odpuść sobie montaż tego


Z góry dzięki

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości