Zobacz wątek - Honda cbr f3 vs Suzuki Gsxr (98,99)
NAS Analytics TAG

Honda cbr f3 vs Suzuki Gsxr (98,99)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Honda cbr f3 vs Suzuki Gsxr (98,99)

Postprzez s3bo » 7/4/2010, 19:25

Witam stoje przed dylematem mam na moto 8 tys zł i zastanawiam sie co kupic to bedzie moje 1 moto czy cebre f3 czy gixxera z 98 albo 99roku, wiem ze honda moze sie pochwalic niezawodnoscia o niej akurat wiem sporo natomist o suzuki niewiem nic jesli chodzi o wyglad to bardziej podoba mi sie gixxer mzoe cos doradzicie i ostatecznie sie zdecyduje na którys z tych dwoch pieknych motorków 8)
s3bo
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/4/2010, 19:19
Lokalizacja: Ostróda


Postprzez warmplace » 7/4/2010, 19:32

Wybrałem cebre na 1 motocykl. f3 po liftingu (tyle swiatlo zaoblone :P). Ja się zastanawiałem nad thundercatem, ale zobaczyłem tą cebrę i wiedziałem, że będzie moja:) Zależnie od stanu. Ja bym sie na gsxra nie odważył na 1 motocykl bo to ponoć bardziej porywczy sprzęt dla świeżaka - choć i cbr to jest dla większości forumowiczów zabójstwo :P
Jeśli gixer Ci nie straszny i cbr Ci się podoba to szukaj obu motocykli i wybierz ten, który ma lepszy stan. Ograniczając się do jednego modelu zawsze potencjalnie zwiększasz czas poszukiwania :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20


Postprzez Invi » 7/4/2010, 19:48

A gdzie napisał że to jego 1 moto?

Za 8k możesz spokojnie wziąć większość gixów 600 z 1999r lub 2000r na Allegro. Ten z 1997/1998 to starszy model z drobnymi, ale bardzo irytującymi usterkami (zwalona - nie sportowa tylko zwalona - pozycja, kiepska charakterystyka silnika - nie jedzie na wolnych obrotach nawet jak na gixa 600).

Moto raczej bezawaryjne, silnik raczej nie pada, sprzęgło jest nieśmiertelne, biegi chodzą twardo, ale raczej też się nie psują. Jeśli ci się podoba to bym się nawet nie zastanawiał. Chociaż w prowadzeniu jest faktycznie NIECO toporny i w porównaniu z CBR wymaga zdecydowania w prowadzeniu.

Bez normalnej pozycji (ciężar ciała na sety i trzymanie się nogami za bak) będzie bolało. W sumie to na początku i tak będzie bolało ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Raczek_6 » 7/4/2010, 20:18

Kup GSX-R 600.
Lżejszy, przyjemniej się prowadzi, również bez awaryjny po za kilkoma usterkami (napinacz, regulator napięcia).

Po za tym prowadzenie zależy w dużej mierze od opon i sprawnego układu kierowniczego.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Re: Honda cbr f3 vs Suzuki Gsxr (98,99)

Postprzez warmplace » 7/4/2010, 20:21

s3bo napisał(a):Witam stoje przed dylematem mam na moto 8 tys zł i zastanawiam sie co kupic to bedzie moje 1 moto czy cebre f3 czy gixxera z 98 albo 99roku, wiem ze honda moze sie pochwalic niezawodnoscia o niej akurat wiem sporo natomist o suzuki niewiem nic jesli chodzi o wyglad to bardziej podoba mi sie gixxer mzoe cos doradzicie i ostatecznie sie zdecyduje na którys z tych dwoch pieknych motorków 8)


wytłuściłem Ci invinciblee:)

ps. w cbr tez jest problem z reglerem :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez Invi » 7/4/2010, 20:55

Faktycznie, sorry. Jak tak to trzymaj się od gixa z daleka bo ci krzywdę zrobi ;) A przynajmniej będzie nieprzyjemnie się uczyć.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez s3bo » 7/4/2010, 21:50

dzieki za wszystkie opinie zajarałem sie gixxerem i mysle ze na niego sie jednak zdecyduje lubie wyzwania no i bede zapierdalał z głową :wink:
s3bo
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/4/2010, 19:19
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez Raczek_6 » 8/4/2010, 22:04

Każdy tak mówi, a jak siadasz na taki pocisk to po pierwszym odkręceniu manetki zapominasz o wszystkim, adrenalina uderza.

P.S. Pamiętaj że na początku motocykl nie skręca i nie hamuje ...
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez SzpiceR » 8/4/2010, 23:02

mozecie mowic ze kupilem mine ale ta slynna niezawodnosc F2/F3 moj poprzedni silnik skutecznie obalił, moge dodac ze cebry sa wygodniejsze :)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Konio » 8/4/2010, 23:24

cebry sa gejowskie wiec bierz f3 :) na poczatek bedzie git majonez
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Raczek_6 » 8/4/2010, 23:32

F2 miała wadę napinacza, był hydrauliczny jak w czasie jazdy przestał działać to przeskakiwał łańcuszek rozrządu i po silniku.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez warmplace » 9/4/2010, 07:08

No wlaśnie dobra uwaga motocykl na początku nie skręca i nie hamuje. Mój już powoli skręca, ale to i tak jest pewnie dalekie od "prawdziwego skręcania". Dobrze, że chociaż przeczytałem tego motocyklistę doskonałego:) Co do Hamowania to faktycznie nie hamuje. Powiem szczerze, że myślałem, że będzie gorzej z tą jazdą. Jak nie kręcisz wysoko (cebra się od 7k zbiera) to smiało można jeździć na zasadzie - dopiero się uczę:)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez melvin » 9/4/2010, 07:19

SzpiceR napisał(a):mozecie mowic ze kupilem mine ale ta slynna niezawodnosc F2/F3 moj poprzedni silnik skutecznie obalił, moge dodac ze cebry sa wygodniejsze :)

niezawodność obalił twój mechanik, i ty razem z nim... :evil:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr