Amortyzator skretu, Z750
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Amortyzator skretu, Z750
Witam. Posiadam Z-ke i zamierzam sie do kupna amortyzatora skretu, ceny sa dosyc wysokie bo w granicach 1200zl i up:/ A teraz bardziej do rzeczy, wiec w motorze mam podwyzszony tyl o okolo 3cm, przez co zmienila mi sie geometria. Dyskomfortu w jezdzie nie odczowm ale... Dla swojego bezpieczenstwa chce kupic amortyzator (nowy) Teraz sie zastanawiam, czy ten "tanszy" z mniejsza iloscia ustawien oporu ogarnie... Generalnie co i jak z tymi amorkami:) z gory dziekuje
p.s. i prosze nie z cyklu "moj kumpel...:; )
p.s. i prosze nie z cyklu "moj kumpel...:; )
- irekdil
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
- Lokalizacja: Kościerzyna
Kiedys szukalem i nie dosc ze drogie to niektore firmy wykluczaja potrzebe instalacji w Z750 modelu,wiem ze sportowe maja czesto taka opcje. Ja bym nie montowal z uwagi na koszty i to naked nie poleci 250 predzej odleci ale w Z1000 widzialem ktos mial. Sorry ze nie pomoglem wiecej.
Kawasaki ZX10R
-
nexus2k - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/11/2009, 00:37
- Lokalizacja: Zielona Gora / Londyn
ja mam 7stopniowego LSLa w 929 kosztował 1040zł i daje rade, używam tylko 2ch ostatnich ustawień, ale generalnie już mi du*ę uratował przy zejściu z gumy...
jeździłem R1 z 20stopniowym ohlinsem i prawda jest taka że większa ilosc ustawień jest jak abs w samochodzie, przydaje się ale można bez niego normalnie jeździć.
uważam że LSL w zupełności wystarcza.
bo spełnia swoje zadanie w 100% tyle że nie masz 20 stopni z minimalną różnicą tłumienia tylko 7
generalnie bez sensu bo jak to ktoś na S{P napisał wystarczyłyby 3 ustawienia, "miasto" "gumowanie" "zapier*alanie"
jeździłem R1 z 20stopniowym ohlinsem i prawda jest taka że większa ilosc ustawień jest jak abs w samochodzie, przydaje się ale można bez niego normalnie jeździć.
uważam że LSL w zupełności wystarcza.
bo spełnia swoje zadanie w 100% tyle że nie masz 20 stopni z minimalną różnicą tłumienia tylko 7
generalnie bez sensu bo jak to ktoś na S{P napisał wystarczyłyby 3 ustawienia, "miasto" "gumowanie" "zapier*alanie"
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Ja mam amor z 10 stopniowa regulacją i tak jak malvin napisał, uzywam z 3-4 stopni. Warto kupic, nawet jakis tańszy.
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Reasumujac to, jezeli kupie LSL (okolo 1100zl) ktory nie posiada 20 stopniowej regulacji twradosci, tylko 7 to i tak bedzie grejt:) Troche mnie to cieszy, bo zaoszczedze troche na moim widzimisie:) Wielkie dzieki i dam znac jak bede mial wstawione:) Pozdrawiam.
- irekdil
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
- Lokalizacja: Kościerzyna
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości