[Aprilia Tuono 1000] Aprilia Tuono 1000 - najpierw bł
Posty: 15
• Strona 1 z 1
[Aprilia Tuono 1000] Aprilia Tuono 1000 - najpierw bł
Dyskusja na temat: Aprilia Tuono 1000 - najpierw błysk, a potem grzmot
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono 1000 - najpierw błysk, a potem grzmot
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono 1000 - najpierw błysk, a potem grzmot
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sprzęgło lubi paść szybko i bez ostrzeżenia. Ja tak miałem. Poza jakością płynu hydraulicznego ważny jest tez poziom, nie może byc za wysoki.<br><hr>Tony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kto dba ten ma
Tak poważnie to jedyne na co narzekam to nieszczelne węże - jak dostaje ciśnienia lubi sobie kilka kropelek chłodziwa wypocić.
Poza tym bez zastrzeżeń - i oby tak zostało. Aha, a propos dźwięku!.. na LeoVince też potrafi umarłego do pionu postawić <br><hr>Genji
Tak poważnie to jedyne na co narzekam to nieszczelne węże - jak dostaje ciśnienia lubi sobie kilka kropelek chłodziwa wypocić.
Poza tym bez zastrzeżeń - i oby tak zostało. Aha, a propos dźwięku!.. na LeoVince też potrafi umarłego do pionu postawić <br><hr>Genji
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a miałeś/jeździłeś czy tak po prostu pleciesz trzy po trzy?<br><hr>sKomentatorzy napisał(a):psuje sie jak francuskie auto,albo nowy volkswagen.<br><hr>michałek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeździłem dwa sezony na tuono. Rewelacyjny sprzęt, polecam wszystkim, którzy oczekują czegoś więcej od motocykla i nie chcą jeździć po prostu kolejnym japońcem jakich wiele. W moich rękach Tuono było od nowości i było całkowicie bezawaryjne. Polecam akcesoryjne tłumiki, np.LeoVince - różnica w dźwiękach kolosalna.<br><hr>s
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo dziękówa! Właśnie od roku choruje na ten sprzęt i mam zamiar go kupić. Czekałem na taki artykuł:) Mocne V2 rządzą:) ci co mają jakieś 'ale' i uprzedzenia poprostu jej nie kupią ani żadnego antyjapońca<br><hr>Chylo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ta jasne: silnik Rotaxa, Brembo to firma niemiecka, a świstak siedzi i zawija w sreberka...<br><hr>kaktusKomentatorzy napisał(a):W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rotax to Austryjacka marka obecnie nalezy do Bombardiera czyli Kanadyjczykow! A brembo to bodajze Wloska marka nie Niemiecka.. Hmmm!<br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepraszam kolego że się wtrącę ale Brembo to firma Włoska <br><hr>BudweiserKomentatorzy napisał(a):W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Opis świetny i jak najbardziej realny dwa latka śmigałem RSV po lekkich modach (ecu itd.) rok TUONO 2009 FACTORY i muszę przyznać że sprzęty mimo wielogodzinnego katowania na kole jak i na torze, nigdy mnie nie zawiodły, "Boczo" tak jak piszesz, wystarczy trzymać się zaleceń producenta i problemów nie ma
Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł
warto więc inwestować w dobrą baterię!
W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY
Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY
Pozdro dla wszystkich
GADUŁA <br><hr>Gaduła
Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł
warto więc inwestować w dobrą baterię!
W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY
Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY
Pozdro dla wszystkich
GADUŁA <br><hr>Gaduła
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości