Zobacz wątek - <i>[Aprilia Tuono 1000]</i> Aprilia Tuono 1000 - najpierw bł
NAS Analytics TAG

[Aprilia Tuono 1000] Aprilia Tuono 1000 - najpierw bł

Komentarze użytkowników
_________

[Aprilia Tuono 1000] Aprilia Tuono 1000 - najpierw bł

Postprzez Ścigacz » 15/3/2010, 15:53

Dyskusja na temat: Aprilia Tuono 1000 - najpierw błysk, a potem grzmot
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono 1000 - najpierw błysk, a potem grzmot
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 15:53

fajny tekst. a motocykl bardzo orginalny:)<br><hr>bedziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 15:56

Sprzęgło lubi paść szybko i bez ostrzeżenia. Ja tak miałem. Poza jakością płynu hydraulicznego ważny jest tez poziom, nie może byc za wysoki.<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 18:19

Kto dba ten ma ;)
Tak poważnie to jedyne na co narzekam to nieszczelne węże - jak dostaje ciśnienia lubi sobie kilka kropelek chłodziwa wypocić.
Poza tym bez zastrzeżeń - i oby tak zostało. Aha, a propos dźwięku!.. na LeoVince też potrafi umarłego do pionu postawić ;)<br><hr>Genji
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 20:46

psuje sie jak francuskie auto,albo nowy volkswagen.<br><hr>michałek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 22:06

Komentatorzy napisał(a):psuje sie jak francuskie auto,albo nowy volkswagen.<br><hr>michałek<br>
a miałeś/jeździłeś czy tak po prostu pleciesz trzy po trzy?<br><hr>s
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 22:14

Jeździłem dwa sezony na tuono. Rewelacyjny sprzęt, polecam wszystkim, którzy oczekują czegoś więcej od motocykla i nie chcą jeździć po prostu kolejnym japońcem jakich wiele. W moich rękach Tuono było od nowości i było całkowicie bezawaryjne. Polecam akcesoryjne tłumiki, np.LeoVince - różnica w dźwiękach kolosalna.<br><hr>s
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 22:47

Boczo dziękówa! Właśnie od roku choruje na ten sprzęt i mam zamiar go kupić. Czekałem na taki artykuł:) Mocne V2 rządzą:) ci co mają jakieś 'ale' i uprzedzenia poprostu jej nie kupią ani żadnego antyjapońca<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2010, 23:19

Boczo rispect! Porównania ubawiły mnie do łez! Artykuł rewelacja!<br><hr>TUOniak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2010, 09:50

Miejmy nadzieje że popularnosc innych niz japonskie sprzetow będzie rosła.<br><hr>Blaster 1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2010, 13:06

W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 21:50

Komentatorzy napisał(a):W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono<br>
ta jasne: silnik Rotaxa, Brembo to firma niemiecka, a świstak siedzi i zawija w sreberka...<br><hr>kaktus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/3/2010, 21:07

Rotax to Austryjacka marka obecnie nalezy do Bombardiera czyli Kanadyjczykow! A brembo to bodajze Wloska marka nie Niemiecka.. Hmmm!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2010, 00:06

Komentatorzy napisał(a):W zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc.
Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.<br><hr>Tuono<br>
Przepraszam kolego że się wtrącę ale Brembo to firma Włoska <br><hr>Budweiser
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2013, 17:23

Opis świetny i jak najbardziej realny :) dwa latka śmigałem RSV po lekkich modach (ecu itd.) rok TUONO 2009 FACTORY i muszę przyznać że sprzęty mimo wielogodzinnego katowania na kole jak i na torze, nigdy mnie nie zawiodły, "Boczo" tak jak piszesz, wystarczy trzymać się zaleceń producenta i problemów nie ma :)
Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł :)
warto więc inwestować w dobrą baterię!
W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów :( dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 :) wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY :)
Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY :(

Pozdro dla wszystkich
GADUŁA :)<br><hr>Gaduła :)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na gr