zakup motocykla moje propozycje
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
zakup motocykla moje propozycje
Witam jestem tutaj nowy wiec chciałem się serdecznie przywitać
Mam taki problem planuje kupno motocykla moje pomysły to:
suzuki gsxr k2 lub k3 jak się uda
honda vfr 800 lub cbr f4
kawasaki 636
chyba nawet w takie kolejności. Chodzi mi głównie aby motocykl był w miare niezawodny. Motocykl ma głównie dawać frajde z jazdy.
Myśle nad susuki bo ... poprostu podoba mi się
honda vfr 800 niezawodność ??
Naked'y nie wchodzą w gre (nie podobają mi się poprostu)
dodam ze poprzednio jeżdziłem sezon na gpz 500s.
Prawo jazdy jest
do wydanie ok 10000zł
czykam na propozycje i opinie o moich typach.
pozdrawiam i z góry thx
Mam taki problem planuje kupno motocykla moje pomysły to:
suzuki gsxr k2 lub k3 jak się uda
honda vfr 800 lub cbr f4
kawasaki 636
chyba nawet w takie kolejności. Chodzi mi głównie aby motocykl był w miare niezawodny. Motocykl ma głównie dawać frajde z jazdy.
Myśle nad susuki bo ... poprostu podoba mi się
honda vfr 800 niezawodność ??
Naked'y nie wchodzą w gre (nie podobają mi się poprostu)
dodam ze poprzednio jeżdziłem sezon na gpz 500s.
Prawo jazdy jest
do wydanie ok 10000zł
czykam na propozycje i opinie o moich typach.
pozdrawiam i z góry thx
- diodaab
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 22/2/2010, 00:24
636 to chyba tak ale z roku 2002 na gaznikach
VFR z lat 98-99 800 pierwszy model (kolega na taka choruje - na pewno fajniejsza na dalsze wypady niz reszta wymienionych moto). W tej cenie to 600k1 moze w dobry stanie znajdziesz. Ja na Twoim miejscu dozbieralbym z 3 4 kola.
VFR z lat 98-99 800 pierwszy model (kolega na taka choruje - na pewno fajniejsza na dalsze wypady niz reszta wymienionych moto). W tej cenie to 600k1 moze w dobry stanie znajdziesz. Ja na Twoim miejscu dozbieralbym z 3 4 kola.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Dobry motor cóż można powiedzieć. Skozystaj z szukaj duzo o tych motocyklach było pisane. Jeżeli chesz motocykl na dalsze wyjazdy to bym szukał mimo wszystko VFR800.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
za ta kasę wyrwiesz w dobrym stanie chyba tylko
K1600 albo F4 na gaxniku, jeśli chodzi o te motocykle do F4 wygodniejsza, niezawodna, nudna...
k1 600 większy dzikus, mniej wygodny i bardziej sportowy niż turystyczny, tyle że jak mówi stare przysłowie...
K1600 albo F4 na gaxniku, jeśli chodzi o te motocykle do F4 wygodniejsza, niezawodna, nudna...
k1 600 większy dzikus, mniej wygodny i bardziej sportowy niż turystyczny, tyle że jak mówi stare przysłowie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
dzięki za odp. Chyba jednak zostane przy vfr 800 bo więcej kasy i tak nienazbieram a za 10000 mozna kupic juz 99 z przebiegiem 35k czy to duzo jak na ten moto ?
a co sądzicie jeszcze o tundercat ? bo tez sie wcześniej zastanawiałem ale jakos nie mam przekonania do yamahy
pozdrawiam
a co sądzicie jeszcze o tundercat ? bo tez sie wcześniej zastanawiałem ale jakos nie mam przekonania do yamahy
pozdrawiam
- diodaab
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 22/2/2010, 00:24
mógłbyś powiedzieć dlaczego?
Miałem thundercata i wprost przeciwnie wg mnie bardzo dobra 600-setka, wygodna, ekonomiczna itd.
Co do Vfr 800 jest to bardzo udany motocykl a przebieg 35tys o ile realny to jest to bardzo nie wiele.
Doświadczenie z motocyklami rozumiem że miałeś?
Miałem thundercata i wprost przeciwnie wg mnie bardzo dobra 600-setka, wygodna, ekonomiczna itd.
Co do Vfr 800 jest to bardzo udany motocykl a przebieg 35tys o ile realny to jest to bardzo nie wiele.
Doświadczenie z motocyklami rozumiem że miałeś?
- Smoke-rr
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 13/1/2010, 19:35
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Wybacz nie doczytałem do końca.
Dynamika szczególnie po gpz 500 będzie bardzo dobra.
Jest V4 - więc elastykę masz lepszą od r4.
Jak na jej mase jest to zwinny motocykl dobrze wyważony i w trasie tego tak nie odczujesz ale wiadomo gsxr k2 jest w tym dużo lepszy jednakże na dłuższe trasy Vfr jest wsród wymienionych bezkonkurencyjna.
Myślę że powinieneś być zadowolony
Dynamika szczególnie po gpz 500 będzie bardzo dobra.
Jest V4 - więc elastykę masz lepszą od r4.
Jak na jej mase jest to zwinny motocykl dobrze wyważony i w trasie tego tak nie odczujesz ale wiadomo gsxr k2 jest w tym dużo lepszy jednakże na dłuższe trasy Vfr jest wsród wymienionych bezkonkurencyjna.
Myślę że powinieneś być zadowolony
- Smoke-rr
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 13/1/2010, 19:35
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Tcat jest ch*jowy dlatego ze jest ciężki słaby i ma liche hamulce ot co, do wożenia tyłka wystarczy ale poszalec się na tym nie da, sam fakt posiadania przez to moto topornej ramy świadczy o tym że nie jest to nowoczesna konstrukcja...
a czy spalanie VFRek jest takie ekonomiczne? wydawało mi się co innego...
a czy spalanie VFRek jest takie ekonomiczne? wydawało mi się co innego...
elco napisał(a):(...)
VFR ma podobne spalanie, niestety z tego co mi wiadomo w miescie diametralnie wzrasta i moze siegnac nawet 8-9 litrow, gdzie w F2 jest widoczna tylko niewielka roznica.(...)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tcat jest ch*jowy dlatego ze jest ciężki słaby i ma liche hamulce ot co, do wożenia tyłka wystarczy ale poszalec się na tym nie da, sam fakt posiadania przez to moto topornej ramy świadczy o tym że nie jest to nowoczesna konstrukcja...
Troche latałem na kocie i nie bardzo rozumiem co autor tej wypowiedzi ma na mysli ? ciężki ?? w porównaniu do czego ?? no może jak go porównać do nowych supersportów klasy 600 bo napewno ale nie w porównaniu do VFR, że słaby ?? 105 KM to minimalnie mniej od VFR , i że niby słabe heble ?? jak wyszedł na rynek miał chyba najlepsze hamluce w seryjnym motocyklu, nawet teraz są bardzo dobre, to naprawdę dobry i dopracowany motocykl, fakt nie da się go porównać z nowymi 600 na torze, nawet yamaha przyznala się że jako supersport to nie ten klimat ale jako lekki turystyk jak najbardziej, a co do ramy fakt że stalowa ale konstrukcja deltabox to jakis anachronizm nie jest, i naprawdę da się tym sprzętem i skoczyć w dłuższą trasę i na kolanie polatać
szerokości
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Jako uzytkownik VFR 800 FI powiem Ci kila rzeczy:
VFR to dosc specyficzny motocykl dla osob, ktore szukaja dobrego motocykla do nieco dalszej turystyki nie ujmujac sobie wrazen z bliskich, szybkich i sportowych wyjazdow. O niezawodnosci nie bede pisal, bo VFR pod tym wzgledem osiagnela mistrzostwo, aczkoliwiek nie jest pozbawione wad.
Ten motocykl nie jest demonem predkosci, ani nawet nie posiada przyspieszenia jak porownywane motocykle. Jak na swoja moc jest po prostu troche ciezka. Osobiscie uwazam to za zalete. Motocykl jest bardziej stabilny i latwiejszy w prowadzeniu w podrozy z duzym bagazem. W miescie jednak nie daje sie prowadzic z gracja i latwoscia malej 600-tki. Silnik jest elastyczny, ale nie przepada z niskimi obrotami. VFR ma swietne zawieszenie. Tyl wybacza sporo bledow. Przod cechuje duza uniwersalnosc tj. dobrze sie spisuje na srodkowym ustawieniu, zarowno na szybkich lukach jak i nierownosciach.
Hamulce ze wzgledu na Dual CBS nie budza zastrzezen.
Spalanie na trasie - 6 - 6,5l, w miescie bywa 7-8.
VFR to dosc specyficzny motocykl dla osob, ktore szukaja dobrego motocykla do nieco dalszej turystyki nie ujmujac sobie wrazen z bliskich, szybkich i sportowych wyjazdow. O niezawodnosci nie bede pisal, bo VFR pod tym wzgledem osiagnela mistrzostwo, aczkoliwiek nie jest pozbawione wad.
Ten motocykl nie jest demonem predkosci, ani nawet nie posiada przyspieszenia jak porownywane motocykle. Jak na swoja moc jest po prostu troche ciezka. Osobiscie uwazam to za zalete. Motocykl jest bardziej stabilny i latwiejszy w prowadzeniu w podrozy z duzym bagazem. W miescie jednak nie daje sie prowadzic z gracja i latwoscia malej 600-tki. Silnik jest elastyczny, ale nie przepada z niskimi obrotami. VFR ma swietne zawieszenie. Tyl wybacza sporo bledow. Przod cechuje duza uniwersalnosc tj. dobrze sie spisuje na srodkowym ustawieniu, zarowno na szybkich lukach jak i nierownosciach.
Hamulce ze wzgledu na Dual CBS nie budza zastrzezen.
Spalanie na trasie - 6 - 6,5l, w miescie bywa 7-8.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Dzięki za wszystkie odp. Przeraża mnie tylko odp niektórych ze vfr to jest troche "zmulona" można porównać osiągi do fazera 600 albo starszej cbr 600 f3 bo miałem przyjemność przejechac się i nie wiem do czego do porównac ?
jeszcze raz dzięki za wszystkie odp. Pozdrawiam
jeszcze raz dzięki za wszystkie odp. Pozdrawiam
- diodaab
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 22/2/2010, 00:24
Co do k1 to faktycznie ciezko bd kupic do 10000tys. Za te pieniadze mozna znalezc juz f4 ale niestarczy ci juz na ciuchy i czesci typu klocki oleje filtry. Jezeli nie masz stalych zarobkow to szukaj f3 lub tak jak chlopaki wyzej pisza. Bd mial kase na reszte i paliwo. Co do vfr nie wypowiadam sie bo nie mialem stycznosci z tym motocyklem pzdr
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Witam ponownie a więc znalazłem vfr 800 w stanie conajmniej dobrym (jak no moje oko) przebieg 49000 km rok 1998 za 9500zł. Prosze napisać czy opłaca się kupować takie moto z takim przeiegiem ? Wydaje mi się ze jest to realny przebieg. W środe jade ponownie obejrzeć jak by ktoś mógł napisać na co zwrócic SZCZEGÓLNA uwage bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- diodaab
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 22/2/2010, 00:24
diodaab napisał(a):Dzięki za wszystkie odp. Przeraża mnie tylko odp niektórych ze vfr to jest troche "zmulona" można porównać osiągi do fazera 600 albo starszej cbr 600 f3 bo miałem przyjemność przejechac się i nie wiem do czego do porównac ?
jeszcze raz dzięki za wszystkie odp. Pozdrawiam
W porownaniu do F3 to VFR jest lokomotywa, wygodniejsza, wieksza, ciezsza, silnik o 1/3 mocniej ciagnie od niskich obrotow, dla mnie to dwa calkiem rozne motocykle i VFR'y na F3 w zyciu bym nie zamienil mimo jej wagi.
diodaab napisał(a):Witam ponownie a więc znalazłem vfr 800 w stanie conajmniej dobrym (jak no moje oko) przebieg 49000 km rok 1998 za 9500zł. Prosze napisać czy opłaca się kupować takie moto z takim przeiegiem ? Wydaje mi się ze jest to realny przebieg. W środe jade ponownie obejrzeć jak by ktoś mógł napisać na co zwrócic SZCZEGÓLNA uwage bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
VFR nie ma jakichs specjalnych typowych dolegliwosci, zapytaj czy regulator napiecia byl wymieniy bo lubia padac, a reszta tak jak z ogledzinami kazdego innego motocykla.
Cena w miare OK, 10tys. to tak akurat na kupno vfr'y z'98 roku.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Okazało się ze tamten miał pęknięty zadupek i kilka sporych rys na dole owiewki (troche mnie to zgorszyło) tym abrdziej że sprzedawca nie chciał opuścic nic z ceny. Za to znalazłem coś takiego :
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=c ... &disp=imgs
Prosze rzucic okiem Tez vfr 800 Rok 1999 przebiek AZ 71000 i tego się boje sprowadzony z niemiec moto jest w komisie ale ponoć jest prywatnym moto właściciela tego komisu. Wszystko mówi że d bardzo dobrym stanie regulator napięci wymieniony rzekomo. Cena to 9000zł Co o tym myślicie ? Troche daleko to jest ode mnie wiec napierw chce się dowiedziec jak najwiecej o nim (ze zdjęc bo jestem nie ufny co do ludzi podobno każdy żyd swój towar chwali )zanim pojade po niego Pozdrawiam
EDIT
mówił że kierownica została wymieniona na prostą ze względu wygody tlyko i ma podgrzewane manetki i nie wiem czemu motocykl nie ma nóżki takiej standardowej tlyko podwójną (taka z dwóch stron nie wiem jak to się fachowo nazywa a wszystkie te modele jak patrze maja tylko tą boczną To jest jakaś różnica modelowa czy tlyko wygladem sie rózni ?
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=c ... &disp=imgs
Prosze rzucic okiem Tez vfr 800 Rok 1999 przebiek AZ 71000 i tego się boje sprowadzony z niemiec moto jest w komisie ale ponoć jest prywatnym moto właściciela tego komisu. Wszystko mówi że d bardzo dobrym stanie regulator napięci wymieniony rzekomo. Cena to 9000zł Co o tym myślicie ? Troche daleko to jest ode mnie wiec napierw chce się dowiedziec jak najwiecej o nim (ze zdjęc bo jestem nie ufny co do ludzi podobno każdy żyd swój towar chwali )zanim pojade po niego Pozdrawiam
EDIT
mówił że kierownica została wymieniona na prostą ze względu wygody tlyko i ma podgrzewane manetki i nie wiem czemu motocykl nie ma nóżki takiej standardowej tlyko podwójną (taka z dwóch stron nie wiem jak to się fachowo nazywa a wszystkie te modele jak patrze maja tylko tą boczną To jest jakaś różnica modelowa czy tlyko wygladem sie rózni ?
- diodaab
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 22/2/2010, 00:24
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości