NIE ODPALA KAWASAKI ZZR600
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
NIE ODPALA KAWASAKI ZZR600
Witam mam Problem ze swoim ZZR . Nie odpala jak jest zimno, w lecie rano palił bez problemu a w zimie czasami sie odezwie ale zaraz gasnie i juz nie chce odpalic,co to moze byc.Nie wiem co robic???czy na pych mozna prubowac????Kawasaki z 1991 roku.POZDRAWIA!!!!
- zzr6003
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:10
- Lokalizacja: Łubienko
Może kompresja już dawno ulotniła się przez komin Mój stoi na zewnątrz pod pokrowcem, nic z nim nie robię, jak robi się ciepło to wsadzam naładowany akumulator, pryskam super startem do gaźnika i po minucie już gada
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Czyscisz,wygrzewasz stare lub kupujesz nowe swieczki,spuszczasz paliwo z gaznikow(najlepiej zrob to juz).
Przy probie odpalenia (jak sie ociepli najlepiej),zalewasz gazniki,ako naladowane,ssanie i powinnien zagadac(pierwsze proby moze zapalic i zgasnac)
Przy probie odpalenia (jak sie ociepli najlepiej),zalewasz gazniki,ako naladowane,ssanie i powinnien zagadac(pierwsze proby moze zapalic i zgasnac)
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Wygrzewanie swiec to raczej 16 wiek tym bardziej jesli sa z rezystorem. Problemem moze byc faktycznie woda w paliwie. Jesli chodz o odpalanie silnika w zimie to dlaczego nie? Samochodowych silnikow benzynowych tez nie bedziemy odpalac???
- Przemo2104
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13/2/2010, 10:49
- Lokalizacja: Plock
uważaj na te śruby spustowe. Serio dobrze Ci radzę Ja w swoim musiałem czekać 3 tygodnie na sprowadzenie nowych bo się okazało, że po odkręceniu od korpusu gdy puszczały - popękały pokrywy przy gwincie w którym siedziały. Gaźniki poza tym były bdb stanie i czyste i sprawne...Taki urok tych części, że nie lubią być odkręcane częściej niż kilkanaście razy w ciągu swojego życia. Dowiedziałem się o tych pęknięciach oczywiście PO tym jak już przyszły nowe i je wkręciłem. Benzyna lała się ciurkiem po zalaniu gaźników beną.
cała operacja skończyła się wymianą całych gaźników gdyż same pokrywy nowe przewyższyły ich koszt.
Całego zygzaka znam na wylot i jak masz jakieś pytanie odn. niego lub jego eksploatacji to pytaj na PW.
cała operacja skończyła się wymianą całych gaźników gdyż same pokrywy nowe przewyższyły ich koszt.
Całego zygzaka znam na wylot i jak masz jakieś pytanie odn. niego lub jego eksploatacji to pytaj na PW.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
odpal torową sztuke na gaźnikach. Nawet jak jest igła to przy mrozach bedzie kaplica. Nie robić offa...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Za bardzo nie łapie o ktore sruby Ci chodzi?Mozesz napisac dokadniej?Bo nie chcial bym miec wydatkow. Posluchalem tego co mi piszecie na forum(paliwo spuscilem, akum do domu no i swiece bede staral sie wymienic ale jeszcze zobacze) Mam nadzieje ze na wiosne zagada!
Kumpel ma Gpz 600 ale mowil ze w tamtym roku tez mial problemy z odpaleniem po zimie!
Kumpel ma Gpz 600 ale mowil ze w tamtym roku tez mial problemy z odpaleniem po zimie!
- zzr6003
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:10
- Lokalizacja: Łubienko
jak możesz nie wiedzieć o które śruby chodzi skoro używałeś ich przy spuszczania paliwa?? Chyba, że nie zrobiłeś tego. W tkaim razie pytanie CO spuściłeś i skąd??
śruby spustowe komór pływakowych są tylko jedne a dokładniej po jednej na każdą z 4 komór gaźników na samym ich dole. Są na klucz imbusowy 3ke.
śruby spustowe komór pływakowych są tylko jedne a dokładniej po jednej na każdą z 4 komór gaźników na samym ich dole. Są na klucz imbusowy 3ke.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ja bym tego nie robił. Słuchaj. Bedzie cieplej, podładuj aku na prostowniku, wystaw motocykl na słońce , niech tak postoi z 30min. Odkręć paliwo wtedy, niech naleci do gaźników. motocykl na podstawce bocznej, nie na centralu, zaciągnij ssanie do końca, przekręć zapłon, wyłącz światła, i kręc rozrusznikiem. Jak złapie to nie pozwól by zgasł! Jak już zacznie pracować to postaraj się na ssaniu nie przekraczać 3tyś obrotów (w zygzakach wajcha ssania jest baaardzo czuła więc ostrożnie z nią)
Zobaczysz - da rade
Zobaczysz - da rade
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości