Już wybrałem ale 4 sztuki:) A co kupie to zależy od tego co znajde. Wiesz musze się kierować ze względów finansowych. Mam kilka planów na które potrzeba sporo kasy i jak zaoszczędze na serwisie 500 zł rocznie (er6 vs gsr) to zawsze coś. A niestety jestem młody i sam muszę na wszystko pracować. Do tego dochodzi małe spalanie er6n. Moto mam zamiar trzymać conajmniej 5 lat więc na części w tym okresie trochę kasy pójdzie.
Przykład olej do er6n 2L=120 zł co 12 000km
Olej do Gsr 4L=240 zł co 6 000 km
Na 12 tyś km ( bo tyle pewnie walne w sezonie) er6n 120 zł, gsr 480 zł. Na świeczkach mała różnica. Zawory też wychodzą 4 razy drożej bo 2xczęściej i 2xwięcej zaworów.
Zobaczymy. Nie można popadać w paranoje
Jak się trafi ładny GSR z ABS to nie będę się zastanawiał i przeżywał, że wydam więcej na utrzymanie.