Kupno supermoto
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kupno supermoto
Witam.
Na nowy sezon chciałbym kupić jakieś SM.
Problem tkwi w tym ,że jako tako znam się na motocyklach szosowych/sportowych ale cross/SM jest dla mnie czarną magią.
Dysponował będę ok 10tys. zł.
Sprzęt powinien być mocny, raczej nie wchodzi w grę DRZ i 5.5s do setki..
Poprzedni sezon jeździłem na Sv 650.
Z wstępnego rozpoznania wynika ,że idealny byłym KTM lc4 lub huska SM
Prosiłbym jednak o przybliżenie różnic modelowych, czym się różni ktm 625 od 620 lub 640 w jakich rocznikach były produkowane itp?
Huska przechodziła jakiś lifting kiedy? Jakie są ogólne wady ich silników?
Może jakieś inne motocykle wchodzą w grę?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Na nowy sezon chciałbym kupić jakieś SM.
Problem tkwi w tym ,że jako tako znam się na motocyklach szosowych/sportowych ale cross/SM jest dla mnie czarną magią.
Dysponował będę ok 10tys. zł.
Sprzęt powinien być mocny, raczej nie wchodzi w grę DRZ i 5.5s do setki..
Poprzedni sezon jeździłem na Sv 650.
Z wstępnego rozpoznania wynika ,że idealny byłym KTM lc4 lub huska SM
Prosiłbym jednak o przybliżenie różnic modelowych, czym się różni ktm 625 od 620 lub 640 w jakich rocznikach były produkowane itp?
Huska przechodziła jakiś lifting kiedy? Jakie są ogólne wady ich silników?
Może jakieś inne motocykle wchodzą w grę?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Sv 650N
-
Mizgard - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 17/3/2009, 17:09
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Powiem tak: Suzuki faktycznie mocą "nie powala" ale ma tego zadziora, pojezdzilem troche tym sprzętem i powiem że jest przyjemy, zwarty i chetny do zabawy. Jezdzilem też Honda FMX i tu jest całkiem co innego brak pazurka, mala moc bo chyba 37 km, taki sprzęcik dla poczatkujacego. Ktm lc4 bedzie średni na supermoto <jest za duzy>, jak juz ktm to brał bym cos z 450 six days. Ogólnie ktmy to dobre wariaty. Zobacz sobie tez husqvarne 450rr, ale to juz inne kwoty. Jak bym miał 10 kawałków to szukał bym Suzi bo na fajnego ktma Ci nie obleci.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Cezarjusz silniki o pojemności 450 są to wyczynowe, dość wysilone jednostki. A za tym idą duże koszty jak ktoś chce moto używać do nabijania KM. LC4 za duży? Zależy o który model z oznaczeniem LC4 chodzi. Bo LC4 to silnik a nie model, ludzie na aukcjach źle podają. Producent podaje nazwy jak np: LC4 Enduro, LC4 Eupermoto, LC4 Adventure itp.
Miałem okazję latać na LC4 i powiem że moto zaskakuje agresywnością. Trzeba nauczyć się nim jeździć bo każde nieprzemyślane odkręcenie lub zamknięcie przepustnicy np na rondzie może skończyć się uślizgiem bądź glebą. Mi udało się moto poderwać bez większego problemu z gazu na czwartym biegu. Z KTM poszukaj może Duke.
O Husabergach i Huskach mogę powiedzieć tylko że sprzęty cieszą się dobrą opinią. Niestety nie miałem okazji na nich latać.
Miałem okazję latać na LC4 i powiem że moto zaskakuje agresywnością. Trzeba nauczyć się nim jeździć bo każde nieprzemyślane odkręcenie lub zamknięcie przepustnicy np na rondzie może skończyć się uślizgiem bądź glebą. Mi udało się moto poderwać bez większego problemu z gazu na czwartym biegu. Z KTM poszukaj może Duke.
O Husabergach i Huskach mogę powiedzieć tylko że sprzęty cieszą się dobrą opinią. Niestety nie miałem okazji na nich latać.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Mam okazje czesto dosiadac lc4 640 w enduro . Jak dla mie bedzie to za duzy motocykl na fajne sm i tyle, mocy mu nie brakuje ale bedzie to klocek. Zalezy kto czego oczekuje od SM, oczywiscie zgadzam sie ze lc4 tez sie nada , ale ja np wolal bym typowe sm do ostrego zapierniczania po miescie i do zabawy. Dlatego szukał jakiejs 400/450.
A co do Husqvarny to szukał bym czegos swiezego, rozmawialem ze znajomym mechanikiem i starsze hus. mi odradzał.
A co do Husqvarny to szukał bym czegos swiezego, rozmawialem ze znajomym mechanikiem i starsze hus. mi odradzał.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Trzeba też wziąć pod uwagę wzrost i wagę jaki ma Mizgard Np dla mnie 196cm i ok 90kg taki KTM lc4 jest idealne. Niższy człowiek też da spokojnie radę.
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
ale to nie chodzi o normalna jazde raczej. SM jest stworzone do wariowania po miescie a co za tym idzie powinno byc lekkie. Taki LC4 to jest bardzo duzy kloc i jak dla mnie to nie jest SM tylko zwykle enduro na oponach szosowych
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Czy nieco ponad 150kilo na szosie to kloc? Nie wydaje mi się. Fakt, typowe SM waży 50 kilo mniej ale do codziennego użytkowania średnio się nadaje.
Filkoł Ty żyjesz?
Filkoł Ty żyjesz?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości