Zobacz wÄ…tek - Moto guzzi griso 1100.
NAS Analytics TAG

Moto guzzi griso 1100.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moto guzzi griso 1100.

Postprzez cygaret » 8/12/2009, 13:59

Cześć,

Motorek ładny, sprzęt typowo lansowy. No podoba mi się ,że hej :lol:
Ktoś z kolegów może ma?
Mógłby ktoś szrajbnąć krótką opinie ogólnie o firmie?
Czy to są delikatne sprzęty?

Importerem jest polmotor , najbilższy dealer w mojej okolicy to ILEX Poznań spławie 72 ma ktoś doświadczenie z ich serwisem?

dzięki za info.


Obrazek
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18


Postprzez Wojtkuuu » 8/12/2009, 14:07

silnik brzydki nieprzeciętnie, wygląda jak wkład piecyka gazowego :lol:
Avatar użytkownika
Wojtkuuu
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/10/2008, 06:26


Postprzez michas_s » 8/12/2009, 14:43

w monośladzie był testowany miesiąc max 3 miechy poszukaj na necie powinien być filmik z testów
Avatar użytkownika
michas_s
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cygaret » 8/12/2009, 17:50

Wojtku ale takim piecykiem pośmigać to sama radocha. No może trzeba miec troszkę wypaczony gust :lol: Dzis znajomy widział takowego we wrześni, może właściciel kuka na forum?

Michas dzięki na namiary :)
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez Kedar-88 » 8/12/2009, 18:34

Wojtkuuu napisał(a):silnik brzydki nieprzeciętnie, wygląda jak wkład piecyka gazowego :lol:


o gustach się nie dyskutuje, mi np. podoba się ten motocykl i chętnie bym pograsował nim po mieście 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez cygaret » 8/12/2009, 18:57

Gdyby ktos kiedys szukał testu to faktycznie monoślad odcinek nr. 28 do obejżenia na platformie ipla .
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez Wojtkuuu » 8/12/2009, 21:35

oczywiście zgadzam sie co do kwestii gustu, to jest moje zdanie i każdy może mieć odmienne, mi osobiście sie nie podoba :)
Avatar użytkownika
Wojtkuuu
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/10/2008, 06:26

Postprzez laser » 8/12/2009, 22:18

Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez griso » 10/12/2009, 13:11

cygaret napisał(a):...takim piecykiem pośmigać to sama radocha....


faktycznie tak jest

sam jezdzilem na tym guciaku przez 2 sezony, maszyna prowadzi sie bardzo dobrze, nie jest to jednak motor na ruchliwe miasto, na trase i gorskie winke jest rewelacyjny. Malo awaryjny, wykonanie i uzyte materialy poprostu z najwyzszej polki. Nie da sie przesc obok tej maszyny obojetnie, na kazdym skrzyzowaniu czujesz wzrok gapiow na sobie, a moze nie tyle na sobie co na gutku.
Sam jezdze na supersportach ale zawsze kochalem sie w nakadach i nie ma mozliwosci abym innym motocyklem smigal po miescie badz na wycieczke.
Niestety sprzedalem i obecnie jezdze CB1000R, brakowalo mi poprostu mocy w tym gutku, choc znam sporo ludzi ktorzy zadawalaja sie tymi 90 kucykami, jednak dla mnie bylo to nieco za malo.
Mailem zalozony sportowy wydech, polecam, dzwiek jaki sie wtedy z niego wydobywa poprostu powala z nog.

jakbys mial pytania to wal, moze w czyms pomoge,

a to fotka z proby gutka na torze, nie moglem sie powstrzymac zeby i tam go nie wyprobowac :)
Obrazek
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez cygaret » 10/12/2009, 15:08

Dzięki griso za opinie :)
A tak z ciekawości to jak się na torze sprawdził gutek?
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez griso » 11/12/2009, 02:27

nienajgorzej,szkoda tylko rys na tlumiku i podnozkow :D
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez Ciechan666 » 11/12/2009, 19:20

michas_s napisał(a):w monośladzie był testowany miesiąc max 3 miechy poszukaj na necie powinien być filmik z testów


Wiem nawet kto nim jeździł :-)

Generalnie: sprzęt trochę cierpi na brak mocy - do toczenia się starcza spokojnie, żeby przypałować trzeba go dosyć wysoko kręcić, a brzmi wtedy nienajlepiej :-) W zasadzie sprzęt dosyć wygodny jak dla mnie (193 cm wzrostu). Trochę "po włosku" odpala - nawet na ciepło chwilę mu to zajmuje :-) Jego najlepsza cecha to niepowtarzalny wygląd - ten "wiszący" silnik robi wrażenie. Polecam komuś, kto nie ma zamiaru osiągać nieprzeciętnych prędkości przelotowych a lubi turlać się 80 - 120 km/h na trasie. Do miasta motocykl również się nadaje, ale tutaj trzeba uważać w czasie przeciskania się między samochodami, bo jest dosyć szeroki. Generalnie w mojej ocenie w skali od 0 do 10 - tak na 7+ :-)
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez cygaret » 13/12/2009, 11:48

Z tego co piszesz i się naczytałem to właśnie 850 trzeba kręcić co by się kobyła ruszyła. Litr sto będzie żwawszy i mi to w zupełności starczy.
Czas trochę polansować :lol:
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez elco » 13/12/2009, 12:20

W grudniowym numerze Swiata Motocykli jest calkiem ladny opis mniejszego brata tego Gutka. Dla porownania warto przeczytac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez cbx650 » 5/1/2010, 18:47

griso napisał(a):
cygaret napisał(a):...takim piecykiem pośmigać to sama radocha....


faktycznie tak jest

sam jezdzilem na tym guciaku przez 2 sezony, maszyna prowadzi sie bardzo dobrze, nie jest to jednak motor na ruchliwe miasto, na trase i gorskie winke jest rewelacyjny. Malo awaryjny, wykonanie i uzyte materialy poprostu z najwyzszej polki. Nie da sie przesc obok tej maszyny obojetnie, na kazdym skrzyzowaniu czujesz wzrok gapiow na sobie, a moze nie tyle na sobie co na gutku.
Sam jezdze na supersportach ale zawsze kochalem sie w nakadach i nie ma mozliwosci abym innym motocyklem smigal po miescie badz na wycieczke.
Niestety sprzedalem i obecnie jezdze CB1000R, brakowalo mi poprostu mocy w tym gutku, choc znam sporo ludzi ktorzy zadawalaja sie tymi 90 kucykami, jednak dla mnie bylo to nieco za malo.
Mailem zalozony sportowy wydech, polecam, dzwiek jaki sie wtedy z niego wydobywa poprostu powala z nog.

jakbys mial pytania to wal, moze w czyms pomoge,

a to fotka z proby gutka na torze, nie moglem sie powstrzymac zeby i tam go nie wyprobowac :)

Obrazek


Mam 850 trzy sezony .
Gadanie , że griso jest "słabe" to jakieś nieporozumienie.
Na światłach wszystko to , co ma rzędowe silniki o poj. 650 zostaje w tyle.
Wysiada nawet fazer 1000 . Ma marną charakterystykę silnika w dolnym i średnim zakresie obrotów , a właśnie wtedy griso ciągnie jak koń ...

Jeżeli sobie odpowiesz , że jeździsz z prędkościami przelotowymi do 150 km/h , nie wybierasz się na wielodniowe wycieczki , to śmiało polecam .
Oczywiście pod warunkiem , ze wytargujesz 50% upustu u polskiego importera . Bo ceny tego moto są chore.
pzdr
cbx650
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/1/2010, 18:22

Postprzez Bartman » 8/1/2010, 09:58

Griso, a jak z wałem napędowym, czy są jakieś problemy typu rozszczelnienia, pocenia się..... ?
Wały w BMW podobno maja z tym problem, ciekawy jestem jak Moto Guzzi sobie z tym radzi.
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez griso » 8/1/2010, 11:15

zero problemow z napedem, pozatym ze czasami lubi sobie glosniej stuknac nie mozna sie do niczego przyczepic
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez Budzik69 » 12/3/2010, 22:17

Witam Wszystkich
W poszukiwaniu informacji o Griso wpadłem na ten wątek. Właśnie jestem na etapie kupna tego cudnego motoru. Problemem poza ceną jest bardzo mały wybór na rynku używek. Z ciekawości przeleciałem po ogłoszeniach zagranicznych i już lepiej to wygląda w Niemczech czy we Włoszech -tu akurat wiadomo dlaczego. Jednak dość dobry rynek do poszukiwań jest w Anglii bo ceny są tam najniższe, z wyborem może nie ma szału, ale na pewno jest większy niż tutaj. Może transport z Wysp nie należy do łatwych, ale dla prawdziwych zapaleńców nie ma rzeczy niemożliwych.
Przy okazji to w Monośladzie testowali 850cc. Zastanawia mnie czemu Olek zdecydował się na tą wersję, a potem narzekał na brak mocy i do tego, na końcu wysłał go na tor żeby Waldek podjął próbę rozwalenia silnika. :D Dla tych co potrzebują mocy w tym motorze polecam Griso 8V SE (110KM)

Jeszcze pytanie do właścicieli: Czy koszty przeglądów w autoryzowanych serwisach moga bardzo uszczuplić portfel?
Avatar użytkownika
Budzik69
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/3/2010, 21:24
Lokalizacja: z B-B

Postprzez Invi » 12/3/2010, 22:30

cbx650 napisał(a):Gadanie , że griso jest "słabe" to jakieś nieporozumienie.
Na światłach wszystko to , co ma rzędowe silniki o poj. 650 zostaje w tyle.
Wysiada nawet fazer 1000 . Ma marną charakterystykę silnika w dolnym i średnim zakresie obrotów , a właśnie wtedy griso ciągnie jak koń ...


Przecież napisał wyraźnie że brakuje mocy, a nie momentu na niskich obrotach :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Budzik69 » 12/3/2010, 23:20

Napisze ci jak to jeździ i czego mu brakuje po zakupie. Dla porównania bede miał mojego Horneta 600, z którym muszę się pożegnać. Z opinii CBX-a wynika że będe miło zaskoczony. :)
Avatar użytkownika
Budzik69
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/3/2010, 21:24
Lokalizacja: z B-B

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê