przez mirek65s » 30/11/2009, 14:49
Międzygaz dla bardziej zaawansowanych.
Dodam tylko, że gdy miałem zapowietrzony układ, to nawet lekkie naciśnięcie dźwigni powodowało blokadę koła.
W droższych puszkach:
ASR - przeciwdziała poślizgowi kół przy starcie
ESP - zapobiega poślizgowi bocznemu na ostrych łukach
Urządzenia te można wyłączać przyciskami i dla lasu buksować kołami przy starcie i piszczeć oponami na ostrych zakrętach. W puszkach pozbawionych tych urządzeń też, co nieraz obserwuję. Jednak nie zalecam tych praktyk, bo kiedy byłem 20-to paroletnim chłopcem, to przy takich startach nową syrenką ukręciłem krzyżak mocujący półośkę do koła i zamiast lansu było holowanie puszki do warsztatu.
W moto brak, podobnie jak synchronizacji biegów w skrzyni co utrudnia redukcję.