Zobacz wÄ…tek - GSXR 600 K4& zx-6r&cbr 600rr
NAS Analytics TAG

GSXR 600 K4& zx-6r&cbr 600rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

GSXR 600 K4& zx-6r&cbr 600rr

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 13:32

witam
z racji tego iż zrobiłem prawo jazdy i chciałbym sie przesiasc na scigacza, motocyklami jezdze od 5 lat ,aktualanie mam wr 400 na SM i CRF 450. Na motocykl miałbym z 15 tysięcy PLN . Przewaznie latałem po lasach i torach jak nie crossowych to dla gokartów. Chciałbym motocykl na wtrysku aby nie meczyc sie z gaźnikami, wiem że bedzie trudno zakupić motocykl w dobrym stanie bo większosc to padła ale w temacie przecinaków jestem zielony i potrzebuje dobrej rady który z tych 3 w temacie bedzie najlepszy,najbardziej podoba mi sie suzuki. Jak sie sprawują takie motocykle i jakie mają one opinie wśród was zwolenników ścigaczy? Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie do innego.Pozdrawiam Grzegorz
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Invi » 22/11/2009, 14:09

Ja bym brał K4 albo 636. Z lekką przewaga 636. Bo są po*********e i nie mają wad :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Drifte » 22/11/2009, 14:20

K4 czarne jest bjudiful. I nie jest wynalazkiem jak kwsk.
Drifte
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 13/9/2009, 13:21

Postprzez Invi » 22/11/2009, 14:24

A co wynalazkowatego jest w zx6r? Bo te +36cc chyba nie przeszkadza na ulicy?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 14:27

chce odrazu dodać iż 600 będzie dla mnie sporym wyzwaniem ale nie chce się pakować w coś słabszego bo wydaje mi się że troszkę doświadczenia już mam , co do motorku to taki k4 jakie miał słabe punkty abym wiedział na co zwrócić uwagę , przeczytałem temat o motocyklach z ogłoszeń i większość to złom :( co mnie bardzo przeraziło ponieważ pieniądze szanuje i nie chce jakiegoś ulepa odpicowanego
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez rafi19 » 22/11/2009, 14:45

powiem tak. 636 jest z pewnościa tańsze od cbr-y i gixa k4 i większe prawdopodobieństwo trafienia dobrej sztuki bo zauważyłem że w naszym kraju marka Kawasaki jest wyszydzana.
Zależy jeszcze z którego rocznika szukasz.
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 14:52

nie mówie zeby jak najmłodszego ale w jak najlepszym stanie,słyszałem że kawasaki jest na pół automatycznym wtrysku , prawda? kawasaki też mnie sie podoba i ceny sa nawet zachecajace.
np : http://allegro.pl/item825403725_kawasaki_zx6r_636.html
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Raczek_6 » 22/11/2009, 16:14

636 z klasy najmocniejsze.
Mi najlepiej się jeździło 636 z 2005 roku.
Za 15kPLN może coś z 2004 uda się znaleźć w ładnym stanie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 22/11/2009, 16:18

Nie ma jakichś typowych dla tych modeli wad. 636 często jest wykorzystywany do stuntu co chyba dość dobrze świadczy o jego awaryjności.

Na siłę można dodać że PODOBNO w K4 CZASEM mogła pęknąć rama w okolicach wlotów powietrza.

Poza tym patrzysz ogólnie: silnik, skrzynia, rama.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 16:22

jestem przyzwyczajony do takich rzeczy jak wymiana tłoków korbowodów czy przy tego rodzaju sprzecie też wymienia sie tłoki?co do tematu to chyba rozejrze sie za kawasaki dziękuje bardzo za odpowiedzi dowiedziałem sie tego co chciałem dziękuje i pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Invi » 22/11/2009, 16:48

Dzesiu10 napisał(a):jestem przyzwyczajony do takich rzeczy jak wymiana tłoków korbowodów czy przy tego rodzaju sprzecie też wymienia sie tłoki?


To nie 2T :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 17:09

no wiesz moje 2 motocykle to 4T i tłoki się wymienia, z tego co widze to utrzymanie scigacza cenowo wydaje mi sie smieszne w porównaniu do wyczynów crossowych:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Invi » 22/11/2009, 17:51

Też się trochę tego zbiera. Ale myślę że w porównaniu z crossem faktycznie wyjdzie mało. Tłoków się nie wymienia (tzn można ale nie jest to jakaś część typowo eksploatacyjna).
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez falconiforme » 22/11/2009, 18:29

To że motocykl jest na wtrysku nie zwalnia nikogo synchronizacji przepustnic. Zabawa z wakuometrem podobna jak z gaźnikami. Poza tym faktem wtrysk jest mniej męczący.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Raczek_6 » 22/11/2009, 19:45

W Supermoto czy crosach niestety co 50 moto godzin tłok do wymiany (ale to ze względu na mocno wysilone silniki), zawory co 10-20 moto godzin do regulacji i niestety jak to mówią spore koszty eksploatacyjne: opony, napędy, częste wymiany oleju klocków (zależnie od stylu eksploatacji, czasy wymian raczej dla ostrej eksploatacji)

W seryjnych motocyklach sportowych silniki są bardziej żywotne i okresy między przeglądowe przeważnie przy 6-12-18-24kkm
W 636 przy dość agresywnej eksploatacji opony typu race wystarczają na ulicy na 5-7kkm.

W instrukcji użytkownika masz wypisane jakie czynności przy jakim przebiegu.

Jak znasz siÄ™ na mechanice to masz mniejszy problem :-)

Miłych poszukiwań.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Dzesiu10 » 22/11/2009, 20:03

dziękuje mam ojca mechanika:) który dba o moje perełki. jak cos znajde to sie odezwe pozdrawiam jeżeli ktoś chce coś dodać do tematu to proszę jak nie to mozna go zamknać
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez teoysta » 24/11/2009, 02:47

Kolego, kupuj RRkÄ™ ;)
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez Dzesiu10 » 24/11/2009, 18:09

właśnie dlaczego nikt nie wypowiedział się co do hondy? teoysta jakieś argumenty?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Invi » 24/11/2009, 21:17

Bo chÄ…da to chÄ…da ;) Czyli nikt tego nie chcÄ™ :P Bo tak ;)

Pierwsza RR nie miała w sobie nic szczególnego (poza podobno zwaloną pozycją). A później nie dość że ma rozmiar roweru to taka nijaka jakaś jest.

Gdzie 600RR, a gdzie 636, albo K4! :P

A czemu nie myślisz o "ersześć"?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez rafi19 » 24/11/2009, 21:51

W Polsce Honda Honda Honda. I mamy tego wyniki lansu tej marki.
CBR 954 kosztuje tyle co zx10r 04r
CBR 900rr 98r kosztuje tyle co zx9r 02r
cbr 600rr 03r kosztuje tyle co zx6r 06r

Kolego kupuj to co ci najbardziej odpowiada. Ja osobiście lubię markę Kawasaki. Sam można powiedzieć dopiero co kupiłem zx9r i już usłyszałem opinie że gówniany motor kupiłem.
Bo po prostu Kawasaki ma opinie w Polsce że jest chu....we i już a argumentów sensownych nie ma.
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości




na górê