Zobacz wątek - CB 500 vs CBF500 vs CBF 600 vs CB 600 vs CB 900 vs Z750
NAS Analytics TAG

CB 500 vs CBF500 vs CBF 600 vs CB 600 vs CB 900 vs Z750

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CB 500 vs CBF500 vs CBF 600 vs CB 600 vs CB 900 vs Z750

Postprzez schwarz » 31/10/2009, 22:26

Rok temu pytałem was o radę odnośnie oszczędnego moto. Ostatecznie przejeździłem sezon CB500S i motocykl bardzo mi odpowiadał. Po zimie kupuje coś nowego i znowu proszę was o radę.
Tym razem tylko naked. Jazda głównie miasto i do 15km poza miastem. Zależy mi żeby moto nie wyciągało bardzo dużych ilości kasy z kieszeni ale bez przesady. Interesuje mnie spalanie i serwis(jak często się go robi). Nie lubie też zapier... ale chce w motocyklu elastyczny silnik żeby wrazie czego nie trzeba zbijać 2 biegów w dół i szukać momentu nie wiadomo gdzie.
Jak narazie moim faworytem jest Hornet CB 900. Silnik z fireblada podobno bezawaryjny, wtrysk paliwa więc nie ma zabawy z gaźnikami no i zacny moment od samego dołu. Podobno nie jest za cieżki co w moim przypadku 180/65 ma znaczenie. Spalanie wiadomo zależy od stylu i egzemplarza ale podobno przy spokojniej jeździe 5l jest realne.
Za wszystkie rady będę bardzo wdzięczny.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce


Postprzez SzpiceR » 1/11/2009, 11:47

500 to rowery... jezdizlem Z750 i ma pier**niecie :D
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk


Postprzez melvin » 1/11/2009, 12:18

hornet 900 :) to jest coś zajeb**tego
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez SzpiceR » 1/11/2009, 12:23

hornety sa male... chyba ze masz <180cm
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez 7beat » 1/11/2009, 12:32

a kawa er-6f ?? czytałem artykuł w gazecie i to najlepszy motor na rynku z tego typu i przyznam że rzeczywiście łady i ładne ma osiągi
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez schwarz » 1/11/2009, 12:48

To że są małe to akurat w moim przypadku zaleta bo pomka ze mnie żadna. Kawa ER6N mi się podoba ale miałem już R2 i chciałbym czegoś innego spróbować.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez rat » 1/11/2009, 13:12

hornet 900 vs z750, oba fajne jednak kawa z fajnejsza stylistyka, silnik od ninji na wtrysku. bezawaryjny. jednak. majac doswiadczenie kup Z1000, jeszcze bardziej wyrazista stylistyk, silnik tez od ninji 900 rozwiecony, wtrysk, bezawaryjny z doswiadczenia. ma lesze zawieszenie, hamulce, aluminiowy wahacz, i w wch... wystarczajacy moment obrotowy w porownaniu do Z750. na kazdym biegu sobie jedziesz. zapinasz 6tke przy 40 i rozpedzasz sie bez szarpniec do 260 :P takze polezam Z. szpicu moze sie wypowiedziec. pozatym fajnie ciagnie z dolu. moze 130 koni nie powala, ale za to jakie sa to konie !! :D
Ostatnio edytowano 1/11/2009, 13:33 przez rat, łącznie edytowano 1 raz
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez rat » 1/11/2009, 13:14

ps. co do KDL wykupiliscie prawa autorskie?? szpicu :P
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez schwarz » 1/11/2009, 16:41

Tak podejrzewałem, że doradzicie to co najmocniejsze :wink: Dzięki, ja wiem że duży Zet super wygląda w szczególności ten nowy ale kupować go do w miarę spokojnej jazdy po mieście to lans i nic więcej :D
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez t_racer_ » 1/11/2009, 21:21

Przyjżyj się CBF 1000 z ABS, co prawda to seminaked, ale owiewka w mieście nie przeszkadza, a ABS na mokrym pomaga ;) na korzyść Horneta przemawia cena zakupu, wiadomo starszy i tańszy w zakupie.
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez schwarz » 9/11/2009, 21:19

Interesują mnie same nakedy. Żadnych owiewek nie chcę. Do grona dołączył również duży Zet. Czytałem jednak, że z1000 ten do 2007 roku ospale reaguje na gaz do 7000 obr/min i generalnie jazda poniżej tych prędkości obrotowych nie jest przyjamna na tym motorku. Może ktoś coś powiedzieć na ten temat? I generalnie dorzucić coś w kwestii bezawaryjności Z1000?
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez rat » 10/11/2009, 11:49

ospale? gdzie to wyczytales? ponizej 7 tys Z1000 jedzie wg mnie bardzo dobrze, w okolicach 6-7 tys pojawiaja sie charakterystyczne drgania i wibrujaca klamka sprzegla to norma, ten typ tak ma (spowodowane to jest tym ze nie ma walka wyrownowazajacego) ale pow 8 tys to zaczyna sie prawdziwa zabawa, mozna rzecz petarda, i moto wtedy chetnie wchodzi na gume. ja Ci powiem ze dynamiczna jazda dla mnie jest w zakresie do tych 7 tys.obr. wiec nie moge powiedziaec aby jazda nalezala do nieprzyjemnych. wrecz przeciwnie. co do awaryjnosci to ja nie wiem jak to jest, bo nic mi sie nie psuje hehe, ogolnie nie przypominam sobie aby znajomi w Z1000 rowneiz mieli jakies powazne awarie
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez Konio » 10/11/2009, 12:10

jak dla mnie Z750 lypa :( Ziomek ma 2008r full akrapa i jedyne co mi sie podoba to wyglad i dzwiek :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez schwarz » 10/11/2009, 16:32

Widzisz dobrze wiedzieć że jednak jeździ dobrze :wink: Mnie się właśnie ten zet podoba bardzo. Jakbyś mi mógł jeszcze powiedzieć jak ze spalaniem przy takiej jeździe do tych powiedzmy 7 tyś obr i wagą tego motocykla?
Uzasadnij czemu z750 to lipa? Nie spotkałem się ze złą opinią odnośnie tego moto.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez adam_tomasz » 10/11/2009, 18:53

ale po co na miasto cos o tak duzej pojemnosci to pojecia nie mam :|
przeciez jak wezmie 1000czka to 2 biegu moze nie przekraczac ... ale mi radocha... no no.. co za moda zeby walic w wieksze pojemnosci...

moim zdaniem jak na miasto to jest 2 kandydatow (lekkie, male, poreczne, ale z jajem ;) )
kawa er6n
albo
suzuki sv650n

spalanie masz 4-5 litrow i ciezko przekroczyc 6... a w 1000czku to co ?? mozesz zejsc cudem na 5 litrow ale jak nie przekroczysz 4 tys czy cos.. no prosze litosci...
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 414
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez rat » 11/11/2009, 11:51

no spalanie nie jest male, to nie jest jego mocna strona. ale ja na to nie patrze :D spokojna jazda na trasie z predoscia 120- nie pamietam ile to obrotow ale mniej niz 7 tys. to wychodzi tak 6-6,5 litra. dynamiczna jazda w miescie i troche poza miastem to 7,5-8 litrow. a przy pałowaniu na bank 10 bierze. choc nie wiem bo takiego pomiaru nie robilem. :D no ale litr to litr, wiec spalanie mnie nie dziwi. rok temu mialem ZR-7 to max w miescie bral 6 a na trasie 4,7 wiec spalanie jest odczowalne
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez schwarz » 11/11/2009, 12:22

Rat dzięki za opinie. 8-10L to już sporawo no ale spalanie nie jest najważniejsze. Chyba faktycznie powinienem jeszcze porozglądać się za er6n i sv650n. Oba motorki na wtrysku co ułatwia mi znacznie życie z serwisem i w dodatku dobra charakterystyka silników. Jakby spojrzeć na temat głównie ze strony oszczędności to chyba faktycznie pozostanie er6n sv650n i z750. Wszystko na wtrysku i nie palą za dużo. CB CBFy gaźniki a cb900 i z1000 spali swoje. Ciężko się na coś ukierunkować ale wszystkie rady bardzo cenne.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez rat » 11/11/2009, 13:12

jednak bym bral Z1000, V2 co prawda mocny dol maja, ale kiszka u gory sie robi. co do horneta 900- jak to moj kolega powiedzial "toz to wogle nie jedzie" (tez lata z1000). er6 tez fajny typowo miejski sprzecik, jednak nie jest tak wyrazisty jak Zet. ja polecam swoje, nie krytykujac innych
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez adam_tomasz » 11/11/2009, 13:35

wiesz.. po co Ci mocna gora ?? Vki wlasnie nie potrzebuja sie wkrecac wysoko... w przeciwienstwie do eRek
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 414
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez C-bool » 11/11/2009, 13:54

No dokładnie, przykładowo SV nie kręci się do odciny, tylko do 9k rpm., wtedy najlepiej idzie. A posiadacz Z1000 rat raczej nie jest bezstronny i wiadomo, że będzie polecał swoje :)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr