kolejny motocykl po zr7 ??
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
kolejny motocykl po zr7 ??
Cześć
Kupując pierwszy motor myślałem, że pojeżdżę na nim jakiś sezon, może więcej, lecz mam okazje sprzedać go i kupić coś nowego. Od czerwca tego roku jeżdżę na Kawasaki ZR-7 i przejechałem koło 5tys km.
Teraz skoro mam możliwość sprzedania go, myślę nad czymś następnym. Ogólnie ciągnie mnie okropnie do 954 ale boję się tej mocy i tego, że mimo, że uważam, że dałbym rade się opanować, raczej mogłoby mnie ponieść. Wiecie o czym mówię? Poza tym na 954-kę raczej nie uzbieram. Liczę, że jak sprzedam Kawę i dołożę resztę to na moto mogę przeznaczyć coś koło 12tys. Może f4i? Co o tym sądzicie? Jak to z nim jest? Sporo o nim czytałem i sądzę, że takim mógłbym pośmigać. Czy taki pomysł jest dobry czy radzicie coś innego?
Wiem już trochę jak wygląda jazda na nakedzie i teraz chciałbym móc się trochę złożyć, schować za czymś, trochę bardziej przycisnąć. Mam też plan na parę dalszych wypadów. Chciałbym, żeby mój przyszły moto był ekonomiczny, w miarę bezawaryjny i dawał dużą frajdę z jazdy
To chyba tyle. Co mi mogą poradzić starsi koledzy?
pozdrawiam
Kupując pierwszy motor myślałem, że pojeżdżę na nim jakiś sezon, może więcej, lecz mam okazje sprzedać go i kupić coś nowego. Od czerwca tego roku jeżdżę na Kawasaki ZR-7 i przejechałem koło 5tys km.
Teraz skoro mam możliwość sprzedania go, myślę nad czymś następnym. Ogólnie ciągnie mnie okropnie do 954 ale boję się tej mocy i tego, że mimo, że uważam, że dałbym rade się opanować, raczej mogłoby mnie ponieść. Wiecie o czym mówię? Poza tym na 954-kę raczej nie uzbieram. Liczę, że jak sprzedam Kawę i dołożę resztę to na moto mogę przeznaczyć coś koło 12tys. Może f4i? Co o tym sądzicie? Jak to z nim jest? Sporo o nim czytałem i sądzę, że takim mógłbym pośmigać. Czy taki pomysł jest dobry czy radzicie coś innego?
Wiem już trochę jak wygląda jazda na nakedzie i teraz chciałbym móc się trochę złożyć, schować za czymś, trochę bardziej przycisnąć. Mam też plan na parę dalszych wypadów. Chciałbym, żeby mój przyszły moto był ekonomiczny, w miarę bezawaryjny i dawał dużą frajdę z jazdy
To chyba tyle. Co mi mogą poradzić starsi koledzy?
pozdrawiam
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Jak 954 nie to może 929. Bardzo przyjemny motocykl, dobrze się prowadzi i dobrze wprowadza w strefę 900/1000cc sportów .
Chyba że wolisz coś mniejszego to może 636 lub F4i ?
Chyba że wolisz coś mniejszego to może 636 lub F4i ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Chciałbym mieć trochę mocy na przyszłość dlatego myślałem o 954, bo nie wiem czy f4 mi się nie znudzi szybko. Poza tym przesiadać się na mniejszą pojemność? No nie wiem.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
To chyba była ironia. A szybko tzn. że nie chce motoru na jeden sezon
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Odradzam F4i po kawie. Większy silnik w kawie lepiej idzie z dołu wiec pierwsze co w 600 będzi ci tego brakować . No i różnica w mocy jest minimalna więc na większą frajdę z jazdy nie licz . Nie wiem czy skłaniasz się raczej ku turystykom czy sportą . W tej cenie możesz rozważyć fazera 1000 świetne moto 144 konie robi swoje . A jeśli chodzi o sporty to możesz jeszcze pomysleć nad gxs-r 750 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Raczej skłaniałbym się ku sportom ale takim, które dają radę też w dalszej turystyce. Gixem jeździłem ale 600-tką i pozycja na nim nie jest zachwycająca jak dla mnie. Podobno w cebrach jest lepiej. Odradzasz 929/954? Fazer wizualnie mi nie podchodzi.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
O nim powiem szczerze nie myślałem. Czemu wszyscy omijają temat 'prawie litrowych' cebr?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Za 12 raczej ładnej nie kupisz, po za tym jak nie pasowała Tobie pozycja na GSX-R 600 to na 929 czy 954 niestety lepsza nie jest.
Moim zdaniem powinieneś kierować się na Fazera 1000 lub jesli lubisz moment obrotowy to coś z silnikiem V2 bądź V4 może Aprilia RSV 1000 Mile ?
Coś tego typu :
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
lub
Honda VFR 800
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
Moim zdaniem powinieneś kierować się na Fazera 1000 lub jesli lubisz moment obrotowy to coś z silnikiem V2 bądź V4 może Aprilia RSV 1000 Mile ?
Coś tego typu :
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
lub
Honda VFR 800
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Jestem wdzięczny za odpowiedź ale takie motocykle mnie niestety nie kręcą. Moto musi się też podobać, a za 12k wyrwę 929-tkę. Gixxem może dlatego mi się dziwnie jechało bo zszedłem ze swojego i od razu wsiadłem na suzuki. Nogi bardzo wysoko i dotykają łokci... nie wiem dziwnie. Może to kwestia przyzwyczajenia.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
929 jest zajefajna. Miałem przyjemność pośmigać. To moto lata a nie jeździ ;D Jednak co 150km to 150km. I fajnie się tym lata na gumie. Nie wiem czy za 12k kupisz w dobrym stanie. Przygotuj się na ew. dokładki, ale kto wie, może akurat. A blejda 900 SC33 z 98-99 nie chcesz? To nie jest na wtrysku ale też przepięknie jeździ + jest wygodniejsze od 929 i 954. A może kawasaki ZX-9 z 2003 roku? Też gaziole, ale ma 150 koników (blejd '99 ma 128 ale i tak wystarczy) i podobno mocny dół. Siedziałem na takim i pozycja była całkiem wygodna.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
929 to wtrysk 150 koni zupelnie starcza kolega na tym na gumie lata po 180-200km/h wiec ładnie tym się lata.
SC33 może jest starszy wyglądem ale jako jego posiadacz moge Ci go polecić, bo koledzy na zx9 150 konnych wymiękali przy moich marnych 136 koniach
Co do tego co kolega wyżej pisał o mile i VFR, moim zdaniem mało kto chce się przesiadać na motocykl starszy ? ;/
SC33 może jest starszy wyglądem ale jako jego posiadacz moge Ci go polecić, bo koledzy na zx9 150 konnych wymiękali przy moich marnych 136 koniach
Co do tego co kolega wyżej pisał o mile i VFR, moim zdaniem mało kto chce się przesiadać na motocykl starszy ? ;/
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
sc33 jest na gaźnikach?
Robson1903 jest jakąś kontrolka ilości paliwa w tym moto?
Chętniej bym upolował jakąś 929-tkę ale jak się nie uda to 900 też spoko, podoba mi się
Robson1903 jest jakąś kontrolka ilości paliwa w tym moto?
Chętniej bym upolował jakąś 929-tkę ale jak się nie uda to 900 też spoko, podoba mi się
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Polecam 929, poprzedni sezon przejechałem na takim moto i bardzo mi odpowiadał, pod każdym względem. Obecnie mam 954 - pierwsze wrażenia po przesiadce: bardziej gwałtowna reakcja na gaz, powiedziałbym nawet że nerwowa, ale szybko można wyczuć moto i przyzwyczaić się, przez to moim zdaniem trudniejsza do kontrolowania na gumie, jakby łatwiej się prowadzi i mimo że niewiele zdjęto z wagi, to odczuwa się że jest lżejsza.
Z minusów: tendencja do shimmy.
Z minusów: tendencja do shimmy.
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
Za SC33 z 1998 roku w naprawdę idealnym stanie trzeba zapłacić około 12-13kPLN, widziałem kilka ładnych 929 z 2000roku za 12-13kPLN.
Jedyne co mogę dodać to iż zarówno w 929 jak i 954 jeśli zamierza się wykorzystać potencjał warto mieć amortyzator skrętu, szczególnie przy jeździe na kole.
900 RR ze względu na masę i przednie koło 16 cali nie miała aż takich tendencji do Shimmy jak 929,954.
Jedyne co mogę dodać to iż zarówno w 929 jak i 954 jeśli zamierza się wykorzystać potencjał warto mieć amortyzator skrętu, szczególnie przy jeździe na kole.
900 RR ze względu na masę i przednie koło 16 cali nie miała aż takich tendencji do Shimmy jak 929,954.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
No właśnie chciałem kupić moto z założonym już amortyzatorem skrętu. Jakie są jeszcze plusy tego dodatku, poza zwalczaniem shimmy?
Jest coś szczególnego na co trzeba zwrócić uwagę przy kupnie 929-tki?
Jest coś szczególnego na co trzeba zwrócić uwagę przy kupnie 929-tki?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
amortyzator skrętu jest przydatny gdy dużo latasz na gumie ale więcej jeździsz w trasie niż po mieście bo po mieście ciężej jest nim manewrować np w korkach. jak koledzy wyżej wspomnieli polecam cbr 929 bardzo fajne moto i jeżeli chodzi o wygląd tez atrakcyjne.
- draki18
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości