Czajnik... Pochodzi chwile i wszystkie świece czarne!Co jest
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Czajnik... Pochodzi chwile i wszystkie świece czarne!Co jest
W moim imbryku mam następujący problem... 2 Gaźniki mi lały... Znalazłem gaźniki za 200zeta no to je wziąłem. Wyczyściłem elegancko. Wyregulowałem skład mieszanki pilotami na 1 i 7/8 wykrętu, jak podaje haynes. Założyłem na moto z airboxem...
Odpalam, zajechałem aku a tylko kaszlał... Oczywiście gaźniki zalane... podłączyłem grawitacyjnie zbiorniczek zmajstrowany do synchro kiedyś...
Wykręcam świece czarne w sadzy... Oczyściłem... Zakładam je znowu... Kręci kręci kręci... Zaskoczył... Ale po chwili spadł z obrotów i zdechł...
Wykręcam świece czarna sadza...
Mówie pewnie świece trupy, ale biorę drugi komplet i dalej to samo
Wątpię aby padły wszystkie pierścienie olejowe... Może odkręcić jeszcze piloty?? A może odpalić go z pychu i ostro od razu przetrenować?? Mam podejrzenie, że w tłumikach może być troszkę paliwa, czy to może być powód??
Odpalam, zajechałem aku a tylko kaszlał... Oczywiście gaźniki zalane... podłączyłem grawitacyjnie zbiorniczek zmajstrowany do synchro kiedyś...
Wykręcam świece czarne w sadzy... Oczyściłem... Zakładam je znowu... Kręci kręci kręci... Zaskoczył... Ale po chwili spadł z obrotów i zdechł...
Wykręcam świece czarna sadza...
Mówie pewnie świece trupy, ale biorę drugi komplet i dalej to samo
Wątpię aby padły wszystkie pierścienie olejowe... Może odkręcić jeszcze piloty?? A może odpalić go z pychu i ostro od razu przetrenować?? Mam podejrzenie, że w tłumikach może być troszkę paliwa, czy to może być powód??
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Swiece moga byc czarne od nadmiaru paliwa lub oleju w cylindrach. W tym 2gim przypadku moga byc poprostu lekko tluste. Nie ma innej opcji. Najpierw przepal dobrze moto po zalaniu. Mozesz poprobowac z mniejszymi dawkami paliwa. Mozesz zmierzyc cisnienie na cylindrach
@wrocław | | http://bikepics.com/members/teoysta/
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
Z bogata mieszanka w paliwo. Podreguluj skład mieszanki, spróbuj odpalić bez ssania.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Skład mieszanki jest ustawiony książkowo, nie sprawdzałem iglic jak są ustawione.
Waku?? Jak zrobić synchro w moto które nie chce nawet na 5 sekund nie rzucać obrotami i poniżej 3 tysi chce gasnąć
Wkurw już mnie łapie na tego dezela...
Waku?? Jak zrobić synchro w moto które nie chce nawet na 5 sekund nie rzucać obrotami i poniżej 3 tysi chce gasnąć
Wkurw już mnie łapie na tego dezela...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Przyczyny czarnej sadzy na świecy mogą być różne: za bogata mieszanka, zabrudzony filtr powietrza, uszkodzone ssanie, motocykl był używany przeważnie na krótkich dystansach, świeca jest za zimna, za niska jest jej wartość cieplna.
Jeśli skład mieszanki jest odpowiedni, to może sprawdź czy filtr powietrza nie jest zabrudzony.
Jeśli skład mieszanki jest odpowiedni, to może sprawdź czy filtr powietrza nie jest zabrudzony.
Yamaha Fazer 600
-
Kuba-szprota - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
- Lokalizacja: Łódź
z b6 mialem ta ze walilem pelnymi garami nagle go przytykalo co sie okazalo przy rozebraniu kolektor byl bielusienkijeden po regulacji na waku wszytsko ok
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Wyczyść i zamontuj stare gaźniki (te które były wcześniej).
Już nie raz spotkałem się z tym że ktoś pozbywał się gaźników z którymi miał problem.
Sprawdzałeś czy na ośkach przepustnic nie łapie lewego powietrza ?, czy iglice i dysze są oryginalne a nie Dyno-jet ?
I kiedy regulowałeś luz zaworowy ? Te modele suzuki są na to szczególnie czułe - powinien być ustawiony na środek normy.
Już nie raz spotkałem się z tym że ktoś pozbywał się gaźników z którymi miał problem.
Sprawdzałeś czy na ośkach przepustnic nie łapie lewego powietrza ?, czy iglice i dysze są oryginalne a nie Dyno-jet ?
I kiedy regulowałeś luz zaworowy ? Te modele suzuki są na to szczególnie czułe - powinien być ustawiony na środek normy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Hmm no właśnie ustawialiśmy go i powinny być i ssące i wydechowe na 0,1-0,15... Zagapiłem się w serwisówce i ustawiłem jak płytkowca na 0,2... Może to powodować problemy z odpałem??
Dziś nie zarzucało już 2 świec... Chyba przepala jakiś syf... Przejechałem, się ale masakra... Na 2 garkach chodził... Wyczyściłem 3 świece... Odpalił... Nawet ładnie się wkręcał... pochodził pochodził, aż nie utrzymałem wyższych obrotów i zgasł...
Sprawdzam palcami kolektory... pierwszy od lewej zimny, trzy kolejne parzące... Nie pali na 1 gar... Niestety nie mam klucza aby odkręcić pierwszą świecę bo jest hondo'wa (zerwany był gwint i ktoś zatulejował głowice na mniejszą jedną świece. Ale tu świeca dobrana jest zgodnie z ciepłotą i charakterystyką pozostałych...
Fakt jest taki, że 3 świece musiałem czyścić 6 razy zanim przestało je zarzucać, a tej jednej nie czyściłem wcale, brak klucza rurkowego Ale już klucze zamówiłem to jak wyczyszcze to zobaczymy... Zbadam też kompresje
Dziś nie zarzucało już 2 świec... Chyba przepala jakiś syf... Przejechałem, się ale masakra... Na 2 garkach chodził... Wyczyściłem 3 świece... Odpalił... Nawet ładnie się wkręcał... pochodził pochodził, aż nie utrzymałem wyższych obrotów i zgasł...
Sprawdzam palcami kolektory... pierwszy od lewej zimny, trzy kolejne parzące... Nie pali na 1 gar... Niestety nie mam klucza aby odkręcić pierwszą świecę bo jest hondo'wa (zerwany był gwint i ktoś zatulejował głowice na mniejszą jedną świece. Ale tu świeca dobrana jest zgodnie z ciepłotą i charakterystyką pozostałych...
Fakt jest taki, że 3 świece musiałem czyścić 6 razy zanim przestało je zarzucać, a tej jednej nie czyściłem wcale, brak klucza rurkowego Ale już klucze zamówiłem to jak wyczyszcze to zobaczymy... Zbadam też kompresje
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
w haynesie pisze, że in i ex na 0,10 - 0,15 ?!? Może mam coś źle napisane... Skąd masz to info?? Sprawdze jeszcze w AutoDatcie do motocykli... Nie mam zamiaru robić tego 3 raz... Zrobie to drugi teraz już dokładnie
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Hmm dalej mam za bogatą mieszankę... Jak zdjąłem odmę (lewe powietrze) to magicznie moto zaczął trzymać niskie obroty, ale po dłuuuuższymmm czasie i tak zaczął zarzucać ;-/
Jak kręcić pilotami?? wkręcanie zuboża, czy wzbogaca??
Jak kręcić pilotami?? wkręcanie zuboża, czy wzbogaca??
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość