Dwa pytania o Yamahe xjr 1300
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Dwa pytania o Yamahe xjr 1300
Czy siadajÄ… skrzynie?
Silnik chłodzony powietrzem i olejem czy podatny na przegrzanie?
Silnik chłodzony powietrzem i olejem czy podatny na przegrzanie?
- rafi19
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55
NIE.
Jeśli przez pół godziny w 30 stopniowym upale będziesz pałował: "jedynka - dwójka - hamulec", wtedy temperatura silnika skoczy do prawie 120stC.
Po 3km spokojnej jazdy temperatura wróci do normy około 85stC.
Jeśli kilka minut przegniesz i utrzymasz powyżej 120stC wtedy olej masz do wymiany, bo już się do niczego nie nadaje.
Padają tylko chłodnice cieczy w motocyklach chłodzonych cieczą przy pałowaniu.
Grzał się tylko junak z 1964 roku.
Nie ma innych teorii, dywagacji, co jeśli, a może jednak, czy może cieczą lepszy, co się zepsuje a co nie, sranie w banie w turki stanie.
Jeśli przez pół godziny w 30 stopniowym upale będziesz pałował: "jedynka - dwójka - hamulec", wtedy temperatura silnika skoczy do prawie 120stC.
Po 3km spokojnej jazdy temperatura wróci do normy około 85stC.
Jeśli kilka minut przegniesz i utrzymasz powyżej 120stC wtedy olej masz do wymiany, bo już się do niczego nie nadaje.
Padają tylko chłodnice cieczy w motocyklach chłodzonych cieczą przy pałowaniu.
Grzał się tylko junak z 1964 roku.
Nie ma innych teorii, dywagacji, co jeśli, a może jednak, czy może cieczą lepszy, co się zepsuje a co nie, sranie w banie w turki stanie.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości