Zobacz wątek - Różnice w budowie między R6 z USA, a UE???
NAS Analytics TAG

Różnice w budowie między R6 z USA, a UE???

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Różnice w budowie między R6 z USA, a UE???

Postprzez Bimbollo » 4/11/2009, 16:01

Witam

Już od dłuższego czasu poszukuję informacji o tym czy Yamaha R6 (po 2006 roku) z USA różni się czymś od tej z Europy???
Chodzi mi o to czy różnią się częściami zamiennymi. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz


Postprzez wasil1993p » 4/11/2009, 16:58

silnik jest na 100% ten sam
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Artur 666 » 4/11/2009, 17:05

sciagnij serwisowke tam sa roznice podane
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Bimbollo » 4/11/2009, 17:21

wasil1993p możesz jaśniej??
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz

Postprzez Meciek » 4/11/2009, 18:17

Wierzyć mi się nie chciało ale kumpel oddał R6 2006 (USA) do serwisu po glebie. Mechanik ściągnął bak, obudowę filtra powietrza a tam zamiast wtrysku były gaźniki.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez wasil1993p » 4/11/2009, 19:30

Bimbollo napisał(a):wasil1993p możesz jaśniej??

Mówię że części silnika na rynek usa i ue są takie same i nie ma problemu ze spasowaniem ich.
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Bimbollo » 4/11/2009, 19:35

ok dzięki z info
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz

Postprzez Artur 666 » 4/11/2009, 20:52

te gazniki to chyba sam musial je wsadzic poprzedni wlasciciel
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Raczek_6 » 4/11/2009, 22:18

To nie gaźniki tylko wtrysk - w R6 od 2003-2006 roku taki jest, podobnie jak w R1 2002-2003.
Który ma specyficzną budowę.

Ciekawe czym wcześniej zajmował się ten mechanik ???
W żądnej serwisówce nie znalazłem dokładnego opisu różnic pomiędzy wersją USA a EU.

Z tego co się orientuję po 2000 roku motocykle mogły różnić się malowaniem (kiedyś było więcej różnic, m.in. pojemność silnika), dodatkowymi odblaskami, innym licznikiem, w USA są dużo większe kierunkowskazy (ich normy), USA nie ma immobilisera w kluczyku ...

(zresztą na forum jest temat różnice między motocyklami USA a Europa).

Części zamienne (silnikowe, eksploatacyjne powinny być te same), owiewki również (tu akurat istotny jest konkretny model nr ramy - w 2006 roku produkowane były 2 modele ).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Artur 666 » 4/11/2009, 23:03

i zebatkami jak mi sie zdaje potrafia sie roznic
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Bimbollo » 4/11/2009, 23:58

bo chce sprowadzić R6 z 2008 roku z USA i żeby nie było problemów......
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz

Postprzez Artur 666 » 5/11/2009, 00:15

na 99% nie powinno byc problemow, kumpel od 10 lat jezdzi autami amerykanskimi i z czesciami tez nigdy nie mial
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Marian_r6 » 5/11/2009, 10:52

Mam r6 z USA, co prawda model 2005, poza pierdołami nie różni się absolutnie niczym. Mam na myśli brak immo, obrysówki w kierunkach, licznik przestawialny mph/kmh, chyba z eu mały jeszcze włącznik awaryjnych. Jeśli cena jest atrakcyjna nie ma co się zastanawiać
Marian_r6
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 26/4/2007, 11:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Bimbollo » 5/11/2009, 15:17

a znacie kogoś z województwa wielkopolskiego kto ściąga moto z USA???
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz

Postprzez Raczek_6 » 5/11/2009, 23:18

Jak sprowadzasz to tylko całe i nie uszkodzone, te uszkodzone wymagają przeważnie takiego wkładu że bardziej się opłaca kupić całą u nas.

Poszukaj na otomoto lub allego.
Ale niestety dolar nie za tani i średnio opłaca się ciągnąć z USA. Lepiej z UK - bliżej i cena funta jest jeszcze w miarę.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez teoysta » 6/11/2009, 00:17

Ja sciagnalem z USA juz sporo motocykli. W zadym nie bylo zadnej roznicy z Europejskimi. Nawet kolory lakieru bez problemu dostepne w PL.

Motocykli nie produkuje sie tyle zeby kalkulowalo sie cokolwiek zmieniac na rozne rynki, jak to jest w przypadku samochodow.

Co do obecnych cen sprzetow w USA - faktycznie dolar jest dosc drogi, jednak kryzys za oceanem odbil sie powaznie na cenach sprzedawanych pojazdow wiec ze sprawdzonyc zrodel mozna spokojnie kupic cos finalnei kosztujace tyle co za czasow dolara za 2PLN.
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości




na górê