SUZUKI GSR 600-Jak wkońcu z tymi ramami..
Posty: 6
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSR 600-Jak wkońcu z tymi ramami..
Witam
powiedzmy że zakochałem się z gsr 600 ;p i myśle o kupnie włąsnie takiego
słysząłem i czytałem że lekka wywrotka i idzie rama,jak z tym wkońcu jest
??
I dlaczego jest taka niska cena tych moto jak na ten rocznik?to mnie tez zastanawia
najlepiej prosze o wypowiedzi osób które jezdzą włąsnie na tych sprzetach,lub mieli styczność
powiedzmy że zakochałem się z gsr 600 ;p i myśle o kupnie włąsnie takiego
słysząłem i czytałem że lekka wywrotka i idzie rama,jak z tym wkońcu jest
??
I dlaczego jest taka niska cena tych moto jak na ten rocznik?to mnie tez zastanawia
najlepiej prosze o wypowiedzi osób które jezdzą włąsnie na tych sprzetach,lub mieli styczność
1-sze Moto...
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
- fantom22
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/8/2009, 13:41
no kolego, glowka ramu moze pojsc, zalezy od wyjebki, moj byl po szlifie jak go kupilem i tylko sie skrzywila kiera, ale nie na lagach tylko sam palag od kiery i tyle, prostowanko pare sekund jak sie wie jak do tego podejsc. A to jak na nim jebniesz to juz od Ciebie zalezy, jak chcesz kupic motor i wiesz ze bedziesz czest lezal to kup cos slabszego, ta 600 jest troche mocna.
- scyzor
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/10/2009, 11:12
mam 500 i to był mój peirwszy moto zaliczyłem dwie gleby na samym początku ale teraz już lajt,chodzi mi oto że naczytąłem się że lekki szlif lub upadek nie chodzi mi tu o dzwon i ramy pękają
powiem szczeże że tez chciałbym kiedyś stanąć na gumie i podejżewam że bede próbować co za tym idzie moge zaliczyć glebe i boję się żeby nie poszła rama bo wtedy to raczej zwała na maxa
Powiedzcie mi czemu one sÄ… takei tanie jak na ten rocznik??
powiem szczeże że tez chciałbym kiedyś stanąć na gumie i podejżewam że bede próbować co za tym idzie moge zaliczyć glebe i boję się żeby nie poszła rama bo wtedy to raczej zwała na maxa
Powiedzcie mi czemu one sÄ… takei tanie jak na ten rocznik??
1-sze Moto...
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
- fantom22
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/8/2009, 13:41
Jeśli chcesz zabezpieczyć przed uszkodzeniem ramy (po przewrotce może się porysować lub wgiąć i porysować)
Polecam zakupić dobre crash-pady, RG Racing takie produkuje, cena może nie mała ale jak ktoś zna koszt naprawy lub wymiany ramy to cena crash-padów to pikuś.
Polecam Motomaniax.pl - w tym momencie można po negocjować zimową obniżkę ceny.
Polecam zakupić dobre crash-pady, RG Racing takie produkuje, cena może nie mała ale jak ktoś zna koszt naprawy lub wymiany ramy to cena crash-padów to pikuś.
Polecam Motomaniax.pl - w tym momencie można po negocjować zimową obniżkę ceny.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Jak to powiedział ostatnio pan z Suzuki : mamy niskie ceny przez cały rok wiec nie musimy robić specjalnych obniżek zimowych.
Niestety w tym przypadku wyszło, że tańszy sprzęt jest po prostu gorszy.
Suzuki jest takim troszkę motocyklem słabszym konstrukcyjnie i o słabszym wykonaniu. Aczkolwiek pod względem osiągów stoi bardzo dobrze.
Właśnie ze względu na tą nieszczęsną ramę, która skoro pęka w główce to raczej do latania na gumie się nie nadaje (bo duże uderzenia przednim kołem podczas lądowania).
Poza tym już w testach wyszło, że lakier do najtrwalszych też nie należy. W testowanym modelu na koniec testu okazało się ze pod sakwami było już widać na lakierze zmiany koloru...
Model GSR nazwałbym takim fajnym do szpanu i do fajnych jazd po mieście, ale do ewolucji się średnio nadaje, zwłaszcza do nauki.
Niestety w tym przypadku wyszło, że tańszy sprzęt jest po prostu gorszy.
Suzuki jest takim troszkę motocyklem słabszym konstrukcyjnie i o słabszym wykonaniu. Aczkolwiek pod względem osiągów stoi bardzo dobrze.
Właśnie ze względu na tą nieszczęsną ramę, która skoro pęka w główce to raczej do latania na gumie się nie nadaje (bo duże uderzenia przednim kołem podczas lądowania).
Poza tym już w testach wyszło, że lakier do najtrwalszych też nie należy. W testowanym modelu na koniec testu okazało się ze pod sakwami było już widać na lakierze zmiany koloru...
Model GSR nazwałbym takim fajnym do szpanu i do fajnych jazd po mieście, ale do ewolucji się średnio nadaje, zwłaszcza do nauki.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
- adam_tomasz
- Moderator
- Posty: 414
- Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości