Pulsacyjny zawor magnetyczny
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Pulsacyjny zawor magnetyczny
Witam chcialbym zaczerpnac troche fachowej rady poniewaz zainteresowalem sie o to tym zaworem :
Jak więc widać z powyższego krótkiego opisu istoty wynalazku, wyjście naprzeciw prawom rządzącym
fizyką i wykorzystanie ich właściwości przy konstruowaniu pulsacyjnego zaworu magnetycznego, spowodowało
bezpoÅ›rednio w testowanym silniku dwusuwowym z zastosowanym do niego wynalazkiem —50% oszczÄ™dność
w zużyciu paliwa, przy jednoczesnym wzroście mocy również o 50%. Długoletnie próby z tak zmodyfikowanym
silnikiem wykazały również, że pomimo oszczędniejszego zasilania mieszanką (zachodzi podejrzenie gorszego
smarowania) trwałość silnika wbrew pozorom wzrasta, a to na skutek między innymi intensywniejszego
usuwania produktów spalania z cylindra, oraz lepszego chÅ‚odzenia mechanizmów silnika „od wewnÄ…trz"
dÅ‚awionÄ… „elastycznie" przez pulsacyjny zawór magnetyczny mieszankÄ… (analogia z obiegiem Lindego w
chłodziarkach)', także nawet podczas długotrwałej pracy silnika pod pełnym obciążeniem przy temperaturze
otaczającego powietrza +32°C nie wykazywał on skłonności do przegrzania się, ani do samozapłonu. Ustąpiła
jednoczeÅ›nie tak popularna bolÄ…czka dwusuwu jak tworzenie siÄ™ „mostków" na eletrodach Å›wiec.
tutaj znajdziecie caly opis tego
http://motocykle.svasti.org/index.html? ... tyczny.htm
co myslicie wiem ze taki zawor byl zamontowany w wartburgu i samochod chodzil bardzo dobrze
Jak więc widać z powyższego krótkiego opisu istoty wynalazku, wyjście naprzeciw prawom rządzącym
fizyką i wykorzystanie ich właściwości przy konstruowaniu pulsacyjnego zaworu magnetycznego, spowodowało
bezpoÅ›rednio w testowanym silniku dwusuwowym z zastosowanym do niego wynalazkiem —50% oszczÄ™dność
w zużyciu paliwa, przy jednoczesnym wzroście mocy również o 50%. Długoletnie próby z tak zmodyfikowanym
silnikiem wykazały również, że pomimo oszczędniejszego zasilania mieszanką (zachodzi podejrzenie gorszego
smarowania) trwałość silnika wbrew pozorom wzrasta, a to na skutek między innymi intensywniejszego
usuwania produktów spalania z cylindra, oraz lepszego chÅ‚odzenia mechanizmów silnika „od wewnÄ…trz"
dÅ‚awionÄ… „elastycznie" przez pulsacyjny zawór magnetyczny mieszankÄ… (analogia z obiegiem Lindego w
chłodziarkach)', także nawet podczas długotrwałej pracy silnika pod pełnym obciążeniem przy temperaturze
otaczającego powietrza +32°C nie wykazywał on skłonności do przegrzania się, ani do samozapłonu. Ustąpiła
jednoczeÅ›nie tak popularna bolÄ…czka dwusuwu jak tworzenie siÄ™ „mostków" na eletrodach Å›wiec.
tutaj znajdziecie caly opis tego
http://motocykle.svasti.org/index.html? ... tyczny.htm
co myslicie wiem ze taki zawor byl zamontowany w wartburgu i samochod chodzil bardzo dobrze
- atihc
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05
Jakiś czas temu słychać było o tzw. "magnetyzerach" , zakładane były do aut w celu ograniczenia zużycia paliwa ( do czterosuwów co ciekawe benzyna z LPG lub diesel) , ale nie wiem jak to się sprawdzało . Z tego co słyszałem magnesy niby domineralizowały mieszankę . Ale nie wiem jak się to sprawdzało w realu . Ostatnio nie słychać nic o tym wynalazku .
YZF R6 2007
-
Trener - Stały bywalec
- Posty: 1198
- Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
- Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem
ms407 napisał(a):Jakiś czas temu słychać było o tzw. "magnetyzerach" , zakładane były do aut w celu ograniczenia zużycia paliwa ( do czterosuwów co ciekawe benzyna z LPG lub diesel) , ale nie wiem jak to się sprawdzało . Z tego co słyszałem magnesy niby domineralizowały mieszankę . Ale nie wiem jak się to sprawdzało w realu . Ostatnio nie słychać nic o tym wynalazku .
bo to był taki tuning w psychice:) wiesz ze daje więcej mocy
w auto świat był test tych magnetyzerów na hamowni ... i gówno dały lepiej zainwestować te pieniądze w jakąś fundacje( bo swojej naiwności nie uleczymy) albo zrobić przelew %
-
michas_s - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
Osobiście nie wierzę, żeby ten zawór dawał 50% więcej mocy i jeszcze zwiększał żywotność silnika. Silniki są konstruowane aby wytrzymały określone obciążenia a jeśli je zwiększymy o połowę to szybsze padnięcie silnika gwarantowane. I jeszcze zużycie paliwa o połowę mniejsze? takie rzeczy tylko w Erze:) Może to trochę działa ale jeśli to byłaby to taka rewelacja to stosowano by to fabrycznie, a nie słyszałem o czymś takim.
Jeśli chcesz zwiększyć moc, to kup większy motocykl a jeśli zmniejszyć spalanie to ostrożnie posługuj się gazem lub kup skuter
Jeśli chcesz zwiększyć moc, to kup większy motocykl a jeśli zmniejszyć spalanie to ostrożnie posługuj się gazem lub kup skuter
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
krydka napisał(a):Osobiście nie wierzę, żeby ten zawór dawał 50% więcej mocy i jeszcze zwiększał żywotność silnika. Silniki są konstruowane aby wytrzymały określone obciążenia a jeśli je zwiększymy o połowę to szybsze padnięcie silnika gwarantowane. I jeszcze zużycie paliwa o połowę mniejsze? takie rzeczy tylko w Erze:) Może to trochę działa ale jeśli to byłaby to taka rewelacja to stosowano by to fabrycznie, a nie słyszałem o czymś takim.
Jeśli chcesz zwiększyć moc, to kup większy motocykl a jeśli zmniejszyć spalanie to ostrożnie posługuj się gazem lub kup skuter
Byly przeprowadzone badania na uniwersytecie w berlinie i tak to wlasnie dziala nawet tam ludzie byli zaskoczeni....
- atihc
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05
napisz PM do mar111cin-a, on tam jest na polibudze, czy po polibudzie i takie techniczne lub mechniczne nowinki ma w malym palcu. On napewno powie ci cos konkretniejszego.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
gumis napisał(a):napisz PM do mar111cin-a, on tam jest na polibudze, czy po polibudzie i takie techniczne lub mechniczne nowinki ma w malym palcu. On napewno powie ci cos konkretniejszego.
No to kolega mar111cin odpisal mi "p-i-e-r-d-o-l sie" widac konkretna odpowiedz haahah
- atihc
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05
heh widac ma zly dzien.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
omg widzieliscie kiedys cylinder na membranie ?....to akurat po prostu pozwala na uzycie jej w zwyklym cylindrze bez przerobek zadnych...to samo daje membrana,a jej zalozenie do zwyklego cylindra jest napewno prostsze niż jakieś kombinacje i konstruowanie wehikułów.a zmniejsza spalanie bo tłok poruszając się w dół w pewnym momencie suwu wysyła pozytywna fale ciśnienia wraz z mieszanką będącą w cylindrze,a membrana w momencie pojawienia się ciśnienia w skrzyni korbowej zamyka przelot.to może mieć jednak jedną przewagę nad membraną ,że teoretycznie pozwala na wytworzenie większego podciśnienia w skrzyni korbowej przed otwarciem zaworu, być może w membranie można regulować twardością listków(sportowe) .
- DangerZone
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05
Nie wiem, czy wiecie, ale membrana to nie tylko zaworek... Drgania listków membrany w silniku 2T powodują rozbijanie kropelek paliwa, co skutkuje lepszym mieszaniem paliwo-powietrze... Dalej jest już tylko efektywniejsze spalanie i większa sprawność silnika
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości