Nowe motocykle / Roehr 1250 2009
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Nowe motocykle / Roehr 1250 2009
Jak w temacie.
I co wy na to? :
Porsche/V-Rod 1250cc grom na V-ce przy gwiździe sprężarki mechanicznej.
Normalnie nadjeżdżający armagedon.
http://www.youtube.com/watch?v=RXwMHLU1z1c
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 9-current/
180KM
155Nm
Prawdopodobnie moc na kole: 168KM 135Nm
Jak tylna oponka to wytrzymuje?
I co wy na to? :
Porsche/V-Rod 1250cc grom na V-ce przy gwiździe sprężarki mechanicznej.
Normalnie nadjeżdżający armagedon.
http://www.youtube.com/watch?v=RXwMHLU1z1c
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 9-current/
180KM
155Nm
Prawdopodobnie moc na kole: 168KM 135Nm
Jak tylna oponka to wytrzymuje?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Mi najbardziej podoba sie to, że kupując takie moto nie masz co w nim modyfikować. Normalnie jak sie kupi japońca to trzeba wydech zmienić, jakis amorek skrętu, gdzie niegdzie mocowanie tablicy itp. A w takich moto typu Ducat i to Porsche nie trzeba wogóle ingerować.
I to jest fajne, ale już cena nie jest taka fajna
I to jest fajne, ale już cena nie jest taka fajna
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Policzmy akcesoryjny Osprzęt:
8000 zł Ohlins przód
4000 zł Ohlins tył
10000 zł Felgi kute
6000 zł Hamulce
8000? zł Sprężarka mechaniczna (otwórz link)
6000? zł Układ wydechowy
-------------
42 000 zł + silnik + rama + inne pierdoły
Za mało zarabiam
8000 zł Ohlins przód
4000 zł Ohlins tył
10000 zł Felgi kute
6000 zł Hamulce
8000? zł Sprężarka mechaniczna (otwórz link)
6000? zł Układ wydechowy
-------------
42 000 zł + silnik + rama + inne pierdoły
Za mało zarabiam
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
I to jest najlepsze, że podzespoły są z najwyższej półki i w sumie tam nie ma w ogóle co zmieniać. A japoniec to jednak typowy wytwór taśmowej produkcji
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
stonetown napisał(a):Taki se. Nie rzuca na kolana
Nie jestem sobie wyobrazić co można chcieć jeszcze od takiego motocykla.
Jeździłeś kiedyś dużą V-ką z odchudzonymi masami wirującymi z najlepszymi amortyzatorami? Czułeś kiedyś Buell-a pod tyłkiem jak to ścierwo pięknie wibruje.
Takim Roehrem można turystykę uprawiać z topowymi zawiechami.
Mój miękki Bandit 600 mimo wyprostowanej pozycji nawet z pasażerem był mniej komfortowy niż obecna Aprilia Falco z Ohlinsem AP840 na tyle.
Poza tym jeżdżę z kolegą do pracy raz jego Saab-em 93 a raz z nim moim motocyklem. Jest jeden długi ale wymagający łuk na trasie. Mimo 4 kół przy 120km/h wynosi Saaba z zakrętu przy małym myszkowaniu. Na Aprilii ten łuk pokonujemy 140km/h przy wyraźnie większej stabilności i komforcie.
Japońcom coś nie wychodzi zrobienie dobrej V-ki.
Ducati ma już 1098 i 1198.
Ceny tych motocykli nie biorą się znikąd tylko z topowych części.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Oj Panowie, o gustach się nie dyskutuje.
jednemu sie podoba, a drugiemu nie.
jednemu sie podoba, a drugiemu nie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Dla mnie wypasik :] Górna półka
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Drogi zlepek wloskich motocykli (Ducati, MV agusta, ten przod tez juz gdzies widzialem). Osiagi nie klada na kolana, nowa turystyczna VFR 1200 dysponuje moca 172KM i momentem 133 Nm (bez zadnych sprezarek), a to przeciez inna klasa motocykli i silnik V4. Cena za to rzuca na kolana. VFR ma kosztowac ok. 70 000 zl, a podobnie jak owy motocykl dysponuje niekonwencjonalnymi rozwiazianiami: jednoramienny wahacz, kute kolo, podwojne sprzeglo, Dual C-ABS, wal kardana. Podejrzewam, ze gdyby wymienic fabryczne elementy na Ohlinsy, Brembo itp. zostaloby jeszcze na pelne turystyczne wyposazenie dla VFR i odziez.
Wedlug nieoficjlalnych informacji, ktorych pojawia sie coraz wiecej, Honda na przyszly sezon szykuje maszyne oznaczona symbolem VTR SP3 albo CBR 1000 V, ktora ma posiadac zmodernizowane serce przeszczepione z torowego modelu RCV 211. To moze byc przelom dla japonskich motocykli z silnikiem V.
Wedlug nieoficjlalnych informacji, ktorych pojawia sie coraz wiecej, Honda na przyszly sezon szykuje maszyne oznaczona symbolem VTR SP3 albo CBR 1000 V, ktora ma posiadac zmodernizowane serce przeszczepione z torowego modelu RCV 211. To moze byc przelom dla japonskich motocykli z silnikiem V.
Ostatnio edytowano 19/10/2009, 15:10 przez elco, łącznie edytowano 2 razy
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a):...Honda na przyszly sezon szykuje maszyne oznaczona symbolem VTR SP3 albo CBR 1000 V, ktora ma posiadac zmodernizowane serce przeszczepione z torowego modelu RCV 211...
wow.. to moze byc ogien.. czekam z niecierpliwoscia..
a co do tematu.. to nawet spoko ten bike..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości