Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez nomercy94 » 8/10/2009, 21:51

Ma ktos moze manuala do yz250f 06
Chcialbym zdjac gaznik i wyczyscic
nomercy94
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/10/2009, 11:55


Postprzez Bostorn » 10/10/2009, 17:06

nie wiem jak u was ale w moim bylym wpływała

czym goręcej i duszniej nie dostawała tyle powietrza ile powinna, przy zimnie duzym tak samo


zresztą jak jeździsz latem i jest duszno, gorąco, maszyna inaczej się zachowuje niż w chłodniejszy dzien
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez Hamulec » 10/10/2009, 19:47

wpływa i to mocno, tym bardziej w naszych sprzetach t.j. wyczynówkach. Tak jak Bostorn napisał, dodał bym jeszcze wilgotne powietrze, suche.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 10/10/2009, 21:08

jasne że wpływa. im cieplej tym moto słabiej przyspiesza i wiadomo sie grzeje bardziej. olej w silniku jest rzadszy co na jedno wpływa na większe obroty silnika bo są mniejsze opory. dlatego olej dobiera sie pod temp otoczenia. pozatym zimne powietrze lepiej sie spala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez nomercy94 » 10/10/2009, 23:36

Witam po raz koleiny.
Jak juz wczesniej wspominalem posiadam YZ-tke.
Mieszkam w UK i w polsce jestem co 3-4 miesiace, przez ten okres moj ojciec przejedzie sie z 3-4 razy.
Czy to zle ze moto stoi tyle czasu??
Dotad nie mialem z nim problemow, za karzdym razem palil z pierwszego kopniecia itd.
nomercy94
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/10/2009, 11:55

Postprzez henio12323 » 11/10/2009, 16:49

speedy powiem tak kumpel rm 125 a ja cr 250 na asfalcie z miejsca nie jest aż taka róznica kolosalna. 250 jest cięzsza 125 bardziej frunie :P ale nieco lepsza jest 250 lepszy ma v max no i często przy kolejnym zapinanym biegu przód sie podnosi albo tył mieli nawet na asfalcie :P tyle na prostej na torze jak sie z nim scigam. to podobnie to wychodzi. on 125 biegami ciągle mieli i wyciska ciągle maxa obrotów. ja dusze na nizszych biegach bo na wysokich czasami potrafi nieźle sponiewierac. zresztą raz dla kumpla połamałem tablice bo mi kamien tak strzelił spod koła :P w 125 tak nie mieli.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 11/10/2009, 21:48

większy moment obrotowy, większa moc, odejście

itp itd....

szosa a tor to 2 inne rzeczy :)


seta a ćwiara w 2t to wielka przepaśc mocowa ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 12/10/2009, 17:47

no tak ja tylko mówie że jest większy moment obrotowy to napewno. ale ździwiłęm sie jak ta RM szła równo za mną :P myslałem że obstawie ją jak chce a tuu nic z tego :P na torze on ma lepiej bo jego wogule nie mieli praktycznie tylko lekki sznit zostaje :P moja to tylko rów zostaje wiec większa czesc mocy rozchodzi sie w łancuch chyba :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez bartexo » 12/10/2009, 19:49

Jak Ci może moc iść w łańcuch? :P Moc to jest cała przekazywana na koło tylko przy takiej jej ilości koło zazwyczaj nie ma trakcji i mieli tym bardziej na luznym gruncie :D
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez henio12323 » 12/10/2009, 20:18

tak sie mówi :PP wiadomo cała moc idzie na tylne kółko tak ostro i gwałtownie że koło rzadko łapie trakcje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 13/10/2009, 10:52

i tak mam nówke oponke to 250 ona musi mielic :P chyba że bym załozył taką oponke na pustynie :P ale mysle że 1 wypad i po oponie. no sporo ważysz a jak juz sie przesiadac to 250 2t 450 4t :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 13/10/2009, 11:15

:P jak pisałes że wazysz 90 kg :P to ja waze prawie połowe tego :P xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 13/10/2009, 18:55

no i tego ja nie wiem :P ja ci powiem tak jeździułęm duzo takimi bzykami dt 50 80 i inne podobne potem kupiłem rm 125 ale polatałem tyle co nic bo sie ciągne sypała. czasem jeździłem róznymi sprzętami kumpli ale ile to minuta po torze raz ja jaaakis czas i tyle. i kupiłem CR 250. mimo ogromnej mocy jakąś ją ogranołem :P i daje rade, nie jest to jazda mistrzowska bo z tego sprzętu można wycisnac kilka razy to co ja wyciskam ale i tak jest dobrze :P jeździłem kumpla yz450f i tez daje rade tyle że nie jestem przyzwyczajony do 4T ja tam wole jak mi silnik wyje ale czuje że to jedzie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

cpi sm 50

Postprzez simon.b » 13/10/2009, 20:38

Pisałem na kilku innych forach ale nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi :cry: . Aż ktoś napisał że może tu ją znajdę. sprawa przedstawia się tak: zamieżam kupić CPI sm 50 2007r , ale nie wiem gdzie dostanę do tego motorka części? Może ktoś wie czy jest jakiś sklep który by mnie interesował?
simon.b
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 11:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 13/10/2009, 21:11

w tym problem że takich moto duzo nie ma i częsci nie dostaniesz do tego. i odradzam co zakupu tego sprzęta. lepiej kupic cos sprawdzonego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez simon.b » 15/10/2009, 18:14

Masz rację, ale ten silnik to minarelli am6 lub jakiś na jego wzornictwie a i tak większość części do am6 pasuje. Tłumików do am6 jest mnustwo więc brakiem tej części się nie przejmuję. Klocki hamulcowe, zębatki i łańcuch też na internecie są. Licznik elektroniczny uniwersalny też się znajdzie. Zostają amortyzatory, wachacz kilka drobiazgów i plastiki. Nie wiem czy przypadkiem amorów i wachacza nie można kupić sportowego uniwersalnego?

proszę o odpowiedź i o zrozumienie to mój 5 post.

A w ogule dlaczego Austryjacka firma do jednego ze swoich droższych motorków produkuje mało części i nie rozprowadza ich po krajach europy??
simon.b
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 11:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 15/10/2009, 19:39

nie chodzi tu tylko o te częsci wahacz musi byc konkretnie do danego modelu. konkretnie do danej ramy. ale moze byc problem z częsciami jak uszczelniacze kołą i tak dalej. bedziesz musiał kupowac zwykłe łozyska które szybko bedą sie sypały. (szybciej przynajmniej niz jakies oryginalne) a dlaczego nie rozpowszechnia - odpowiedz jest prosta bo to jest niszowa firma mało znana kilka moto ma w ofercie i nie posiada wielu częsci bo nie wiele takich sprzętów jeździ. np taka yamaha dla modelu DT dostanie sie wszystko i wszędzie a to dlatego że yamaha robi wiele częsci zamiennych bo wie że wszystkie im zejdą bo tego jest tysiące takich dttek. a takich CPI jest znacznie mniej wiec firma robi tylko troche częsci. z reguły są to drogie częsci i trudno dostepne bo są produkowane w małych nakładach.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 21/10/2009, 17:57

Gdzie moge dostac Tryb od pierwszego biegu do TT-Rki 125 03r.
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 21/10/2009, 18:36

jedyne co to pytac na allegro jak ktos ma silnik w czesciach albo kto ma skrzynie zwaloną gdzie padnięty jest inny bieg. albo zakup całej skrzyni, bo samego trybu raczej nikt ci nie sprzeda... innej opcji raczej nie ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez cichy » 23/10/2009, 14:46

Mam dwa typy w niedziele siÄ™ wybieram.

Po który powinienem jechać?

http://allegro.pl/item789383028_honda_c ... ition.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1587798
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê