Zobacz wÄ…tek - 03' sv 650 a 1000
NAS Analytics TAG

03' sv 650 a 1000

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

03' sv 650 a 1000

Postprzez kondraxk » 27/9/2009, 14:59

Czy jest miedzy tymi sprzetami jakas istotna roznica w awaryjnosci, porecznosci i kosztach eksploatacji wykluczajac koszt paliwa?
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19


Postprzez Piechot » 27/9/2009, 15:36

Jest duża różnica. Litr jest udanym motocyklem, czego o 650 w takim stopniu powiedzieć nie można.
Jeśli SV to tylko 1000.
Fighting solves everything.
Avatar użytkownika
Piechot
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
Lokalizacja: LRY


Postprzez C-bool » 27/9/2009, 15:39

Piechot napisał(a):Litr jest udanym motocyklem, czego o 650 w takim stopniu powiedzieć nie można.

Sprecyzuj. Chętnie posłucham jako przyszły nabywca SV 650.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez soczi666 » 27/9/2009, 17:08

jeżeli chodzi o SV to 1000 jest mało więc i z częściami problem. jak SV to tylko 650 wielu ludzi je chwali że są mało awaryjne o 1000 tez słyszałem ze jest podobnie mało awaryjny.
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków

Postprzez lonewolf » 27/9/2009, 19:26

Śmigaliśmy dzisiaj z SV650w grupie. Potem się kumpel odłączył kiedy spotkałem znajomego na SV1000 na której się przejechałem. Nie miałem obydwu motorów przed oczami, ale wydaje mi się, że SV1000 była większa. Co ciekawe właściciel tysiączki mówił, że spalanie wynosi 6 litrów, a 8 przy kręceniu SVki do czerwonego pola. Literek ma fajny skręt, nie jest jakiś krowiasty, natomiast SV650 wygląda jak rower. Jakas taka malutka się wydaje. Jak masz już jakieś pojęcie o jeździe to weź litra. Mnie niczym nie zaskoczył (jeździłem wcześniej CBR900, teraz mam Bandita 1200). Bandit w porównaniu do SVki szarpie jak porąbany. Albo coś z tą SVką nie tak było albo nie wiem. Na koło to szło, ale gorzej niż CBR900... Myślałem, że dużo mocniejsze to będzie ale się zawiodłem.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez prelude1 » 27/9/2009, 21:20

vka i krecenie do odciny? :D
prelude1
Świeżak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2/8/2007, 19:27

Postprzez Konig » 27/9/2009, 22:59

95% ludzi nie odróżni 650a 1000 jeżeli postawi się je obok siebie, pozostałe 5% to właściciele SV :P Liter żre paliwo, żre łańcuch i żre opony, spalanie może i wyjdzie 6litrów ale tylko w trasie, a po mieście często robiąc łychę licz się z 8-9 litrami. Oba motocykle są bardzo udane, żaden nie ma jako takich wad, po prostu 650 jest tańszy w eksploatacji, bo spalanie w trasie można zejść poniżej 5l
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez Artur 666 » 27/9/2009, 23:05

no a jak tylko czemu odciecie tak szybko ledwo wejde na czerwone w tl i pach kto nie latal a sie naczytal to sie zastanawia

ja bym wolal 1000 v2 to wcale nie taka wscieklizna
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Raczek_6 » 28/9/2009, 21:17

Chyba niektóre tu piszące osoby nigdy nie miały 1000 z silnikiem V2 pod tyłkiem :-) a co dopiero pod ręką ... :-)
Jeździłem różnymi rzędówkami (i nie robią na mnie większego wrażenia - nuda i trzeba wysoko kręcić żeby to to się jako tako zbierało)

A w tym sezonie miałem przyjemność jazdy
VTR 100 SP1 ze źle zestrojonym Power Commanderem - wyjątkowo łagodna i przyjazna jak na SP1

Cagiva Raptor 1000 (silnik od TL1000) - jedyne 110KM ale wrażenia dużo lepsze niż na SP1 i pomimo tego że silnik od TL, z dołu rwał niesamowicie a nawet w górnym zakresie nie tracił werwy co niestety ponoć w TL się zdarzało

Aprilia Tuono 1000 - niesamowity moment obrotowy, jednak przejażdżka zakończyła się po I-wszym hamowaniu jak motocykl zaczął sam zawracać - okazało się że był po ostrym dzwonie.


Między SV 650 a SV 1000 od 2003 roku patrząc z przodu różnic nie widać, patrząc z prawej strony widać inny wydech, patrząc z lewej w 650 brak tłumika w 1000 jest.

Najfajniej wyglÄ…da SV1000 w nakedzie :-)

SV 1000 ma obiegowÄ… opiniÄ™ wyrwi Å‚apki pewnie nie na darmo.

Cała przyjemność jazdy V2 to kręcenie w zakresie efektywnym obrotów, a nie do odciny jak w rzędówkach.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Konig » 28/9/2009, 22:01

Dobrze prawisz, zmiana biegu przy max 8tyÅ› i znowu rwiesz do przodu
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez falconiforme » 29/9/2009, 13:58

Z V2 w klasie SPORTOWO-TURYSTYCZNY 1000 wydaje mi się że najlepsza jest Aprilia SL 1000 Falco, później Tuono.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Konig » 29/9/2009, 14:42

Ale IMO design nie ten, oraz dźwięk silnika Rotaxa się nie umywa do dźwięku silników z Hamamatsu
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez kondraxk » 29/9/2009, 15:53

C-bool napisał(a):
Piechot napisał(a):Litr jest udanym motocyklem, czego o 650 w
takim stopniu powiedzieć nie można.

Sprecyzuj. Chętnie posłucham jako przyszły nabywca SV 650.


Ja tez chetnie sie dowiem na jakiej podstawie wystawiasz taka opinie.

lonewolf napisał(a):... wydaje mi się, że SV1000 była większa...
... SV650 wyglÄ…da jak rower. Jakas taka malutka siÄ™ wydaje.


A nie byla to optyczna roznica wielkosci? Jeden i drugi sprzet wystepuje w roznym wyowiewkowaniu, moze dlatego takie wrazenie? Dzisiaj natrafilem na 650 i 1000 w jednym sklepie, rocznik litra 04, 650 - 03 lub mlodszy. Skorzystalem z okazji i sie przymierzylem. Glowy nie dam sobie uciac ze wielkosc maja taka sama, ale siedzialo mi sie na obu identycznie.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez falconiforme » 29/9/2009, 17:44

Konig napisał(a):Ale IMO design nie ten, oraz dźwięk silnika Rotaxa się nie umywa do dźwięku silników z Hamamatsu


Zadbana Aprilia Falco z akcesoryjnymi wydechami świetnie brzmi.
Mi dźwięk z samej serii bardzo się podoba. Niestety nie da się tego za bardzo nagrać. Trzeba odpalić i się przejechać. Choć nie ukrywam praca SV jest bardziej jedwabista.

Co do desajnu jesteś w błędzie. Na żywo to inny motocykl.

Poza tym:
- Widelec w pełni regulowany UPSIDE DOWN
- Hydrauliczne sprzęgło z akcesoryjną pompą działa świetnie
- Sprzęgło anichoppingowe
- Da się jechać w dwójkę w dalsze trasy
- Serwisujesz sam
- Spalanie na trasie około 6l, jeśli się spieszysz wzrasta do 6.5l/100km.
- zaciski Brembo, tarcze 320mm
- świetne prowadzenie i wzorowa stabilność na prostej i w zakrętach
- bardzo dobre wykonanie

A tu masz fajne zdjęcie.
Obrazek
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Konig » 29/9/2009, 21:59

@Falconi, ja mówiłem o designu zegarów. Co prawda wszystko na nich pięknie widać, dostarczają wszystkich informacji a nawet więcej, ale za chu*** mi się nie podobają :)
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez falconiforme » 29/9/2009, 22:19

Też na początku mi się strasznie nie podobały.
Ale stwierdziłem, że w dobrym motocyklu ich wygląd nie jest krytyczny.
Zawsze można wstawić coś rodzinki KOSO:
Obrazek
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez lonewolf » 30/9/2009, 12:10

Raczek_6 napisał(a):Chyba niektóre tu piszące osoby nigdy nie miały 1000 z silnikiem V2 pod tyłkiem :-) a co dopiero pod ręką ... :-)
Jeździłem różnymi rzędówkami (i nie robią na mnie większego wrażenia - nuda i trzeba wysoko kręcić żeby to to się jako tako zbierało)

SV 1000 ma obiegowÄ… opiniÄ™ wyrwi Å‚apki pewnie nie na darmo.

Cała przyjemność jazdy V2 to kręcenie w zakresie efektywnym obrotów, a nie do odciny jak w rzędówkach.


Na mnie SV nie zrobiła wrażenia kompletnie. Bym powiedział, że CBR900 szła o wiele lepiej, ale może to takie złudne odczucie bo już się przyzwyczaiłem do większych pojemności. Jechałem na ZX10 i też mnie niczym nie zaskoczyła. Myślałem, że to będzie targać bo ludzie gadali że tym się nie da jeździć. Po przejażdżce stwierdziłem, że motor wcale nie taki straszny. Jedno co mogę powiedzieć to np. to, że w ZX10tce (jak i w SV1000) nie czuć było może tego szarpnięcia, ale w momencie 150km/h na blacie było... Za to praca silnika mi się bardzo podobała w SVce ;D nie to co u mnie w bandicie xD
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez kondraxk » 1/10/2009, 16:57

Po raz kolejny firma ubezpieczeniowa rozwiazala moje dylematy, moto bedzie 650. Dziekuje za pomoc.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez prelude1 » 2/10/2009, 11:40

co jakis czas tu zagladam z nadzieja ,ze Piechot napisze dlaczego 650 to mniej udany motur od 1000 ,a tu nic sie niestety pojawia!
prelude1
Świeżak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2/8/2007, 19:27

Postprzez C-bool » 2/10/2009, 15:43

Ja też na to czekam, ale jak widać opinia wyssana z palca!
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê