henio12323 napisał(a):nie jest to prawdą
bo remont w 2t to wymiana co sezon tłoka i co 3 tłoki korba tak mniej więcej. w 4T jasne robi sie remonty rzadziej tłoki są tansze ale koszty remonty głowicy są większe niz remonnt w 2t dla porównania remont tłoka głowicy to koszt około 2 tysięcy to tyle co prawie kompletny remont silnika w 2t
z korbÄ… Å‚ozyskami uszczelkami i tak dalej
cena jednego jak i drugiego jest praktycznie taka sama w utrzymaniu
że tak powiem pier.. jak potłuczony ziomek ;d
w 2t szybko tłoki sie konczą, 30 mth i do kasacji tłoczek leci
co jakieś 2 tłoki idzie korba
w 2t tłoki kosztują od 350 do 400zł w 4t od 500 do 600 650
korbowody w podobnych cenach
tak więc jeżdząc na gwizdku licz się że w sezonie wymienisz ze 2 tłoki
ale jako amator bo zawodnik jakoś raz w miesiącu wymienia tłoka itp
i nie wymyślam bo znam gościa który musiał tak robic
nie zapominajmy że co kilkanaście mth wymieniamy olej w skrzyni
okazało się że nieźle zaś migałem skrzynię ;p dużo syfów było ;p bo za długo olej był stary a przeciez w maju był wymieniany i mało co najeździłem,a jednak naśmigałem co nieco tak więc tego też trzeba pilnowac