Zobacz wątek - CBR F2 gaśnie
NAS Analytics TAG

CBR F2 gaśnie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR F2 gaśnie

Postprzez KAM86 » 3/9/2009, 20:48

Niby wszystko ok jeździłem dłuższy czas po czym motor nagle zaczął wydawać dziwne "twarde" dźwięki, zdołałem dojechać do domu i tuż przed bramą gdy już praktycznie się zatrzymałem to zgasł. Zapytałem kolegę od którego kupiłem sprzęt czemu tak się dzieje, on na to że gaźniki się zapowietrzają przy małej ilości paliwa w zbiorniku, faktycznie problem występował rzadko nawet z małą ilością paliwa, jednak po miesiącu gdy bak był prawie pełny sytuacja się powtórzyła, tyle że tym razem dało się go odpalić bez problemu (wtedy nie, trzeba było dać rezerwę i odpalać na ssaniu) jednak silnik gasł, trzeba było dodać gazu co chwila by go podtrzymać, mała ilość oleju może mieć wpływ? przeczyścić gaźniki? układ paliwowy? Pierwszym razem gdy zgasł dolałem oleju i nie słyszałem już tego "twardego" dźwięku silnika, czyżby tak olej pochłaniał? sam nie wiem, proszę o pomoc
KAM86
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3/9/2009, 20:32
Lokalizacja: Chełm


Re: CBR F2 gaśnie

Postprzez mirek65s » 4/9/2009, 13:12

KAM86 napisał(a):mała ilość oleju może mieć wpływ?pierwszym razem gdy zgasł dolałem oleju i nie słyszałem już tego "twardego" dźwięku silnika, czyżby tak olej pochłaniał? sam nie wiem, proszę


Czyżbyś nie kontrolował stanu oleju w okienku kontrolnym min -max i dolewał dopiero jak silnik gaśnie ?

W najlepszym przypadku szlif cylindra [ów], wymiana tłoków i pierścieni.
Zrobić pomiary ciśnienia w cylindrach.
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie


Postprzez KAM86 » 4/9/2009, 17:17

Ok a teraz małe pytanie dotyczące oleju w CBR 600F2. Stan oleju mierzy się na zakręconym czy odkręconym korku?
KAM86
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3/9/2009, 20:32
Lokalizacja: Chełm

Postprzez mirek65s » 4/9/2009, 17:31

Odkręcony korek na dotyk. Bagnet wytarty. Silnik zimny. Dolewaniem nie przelać ponad kreskę max.
Jeśli nie masz wprawy wlej niewielką ilość rozgrzej, silnik i sprawdź na zimnym. Powtarzaj aż będzie poziom
pod kreską max. Zapamiętać ile w sumie dolałeś oleju
oraz stan licznika. Obliczysz wtedy ile bierze oleju i czy
silnik do remontu.
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości




na górê