Suzuki SV650S
Posty: 67
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
deeshell,
Od razu kupiles sv`alke z osloną (owiewkami) na silniku i pługiem, czy dokupiles? Interesuje mnie jaki jest dostęp tych owiewek, bo przyznam ze zajebiscie wyglada obudowany plastikiem...nabiera kształtów.
Od razu kupiles sv`alke z osloną (owiewkami) na silniku i pługiem, czy dokupiles? Interesuje mnie jaki jest dostęp tych owiewek, bo przyznam ze zajebiscie wyglada obudowany plastikiem...nabiera kształtów.
-
jedrekla7 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 22/8/2009, 18:51
- Lokalizacja: PÅ‚ock
lonewolf napisał(a):C-bool napisał(a):Zmienić na układ R4.
No dzięki temu, że przejdzie w rzędówkę na pewno żadnego moto nie zajebie. Kolejny znawca. Pomyśl zanim coś napiszesz...
Co prawda, to prawda.
Kumpel ma rzędówkę i już drugi silnik : )
jedrekla7 napisał(a):deeshell,
Od razu kupiles sv`alke z osloną (owiewkami) na silniku i pługiem, czy dokupiles? Interesuje mnie jaki jest dostęp tych owiewek, bo przyznam ze za****** wyglada obudowany plastikiem...nabiera kształtów.
kupiłem z owiewkami, tyle, że pomalowałem.
Powiem Ci, że dupa jest z crashpadami, dorobione są takie kolanka, które przy każdym upadku, nawet małym, jebutną w pół, łamią się po prostu i ciężko cokolwiek z tym zrobić, bo dziury do padów są za daleko gdzieś o 5 cm.
A co do owiewek, to gdzieś w sklepie internetowym widziałem takie same jak ja mam, jak mi się przypomni firma, to Ci napiszę.
Swoją drogą, ostatnio w Płocku widziałem Sv'ke z owiewkami, podobnie zrobiona do mojej. Takie siedzenie innego kolor, bordo chyba.
P.S, co z tym smokiem ?
-
deeshell - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26
w każdym motocyklu przerabianie smoka wygląda trochę inaczej. nie wiem jak jest dokładnie w małym sv, ale jeśli pytasz, to znaczy, że sam tego nie zrobisz. zagadaj z jakimś stunterem, powinien wiedzieć co i jak albo znać mechaniorów co się podejmą. z tym, że w V zdaje się chodzi o to, że przy gumowaniu jest inne ciśnienie oleju na każdym cylindrze. nie jestem pewien czy smok pomoże. przy czym mówimy tu o częstych i długich gumach, a nie takich na skrzyżowanie...
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
lonewolf napisał(a):No dzięki temu, że przejdzie w rzędówkę na pewno żadnego moto nie zajebie. Kolejny znawca. Pomyśl zanim coś napiszesz...
R4 lepiej znosi jazdy na gumie od V-ki. Pomyśl zanim coś napiszesz...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Jak ten SV 650 ma się osiągami drogowymi, elastycznością do Bandita 600, zawieszenie, prowadzenie. Może ktoś jeździł dwoma motocyklami ?
lepiej się spóźnić na tym świecie, niż na tamtym być za wcześnie
dziadkowo pozdrawiam
dziadkowo pozdrawiam
- dziadek_XL
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/7/2009, 09:48
dziadek ile Ty masz lat?
trochÄ™ za bardzo kombinujesz jak na dziadka.
od bandita, do tdm, a teraz sv?
to sportowo nacechowana maszyna... nie ma nic z krzesełkowej pozycji za sterami.
trochÄ™ za bardzo kombinujesz jak na dziadka.
od bandita, do tdm, a teraz sv?
to sportowo nacechowana maszyna... nie ma nic z krzesełkowej pozycji za sterami.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SQ napisał(a):dziadek ile Ty masz lat?
trochÄ™ za bardzo kombinujesz jak na dziadka.
od bandita, do tdm, a teraz sv?
.
Jak na dziadka to nie mam dużo lat, ale wiesz w tych nowoczesnych czasach dziadkiem można zostać we względnie młodym wieku . Takie te dzieci szybkie teraz są
Pytałem z ciekawości jak taki motor jeździ, raczej nie dla mnie bo sportowy raczej wiec pozycja za kierownikiem dla mnie co najwyżej do 10 minutowych wycieczek.
Interesuje się kilkoma modelami TDM, Seven Fity, XJ 900, Bandit i Fazer zeszły z pierwszych pozycji na ostanie po przemyśleniach i przeglądaniach z motocyklistami, ale też ich nie skreślam bo jak trafi się porządnie utrzymany motor to też kupię tylko jeździł będę mniej
lepiej się spóźnić na tym świecie, niż na tamtym być za wcześnie
dziadkowo pozdrawiam
dziadkowo pozdrawiam
- dziadek_XL
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/7/2009, 09:48
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SV jest dużo dynamiczniejszy od wszystkich R4 o pojemności 600cc i w zasadzie do prędkości 120kmh ciężko jest SV złapać nawet sportom 600cc typu R6 itp (własne doświadczenia). O elastyczności nie wspomnę, bo silnik równo ciągnie już od 4~5tys czyli na 6 biegu od ok 80kmh już na prawdę dobrze przyspiesza. W takich testach (informacje z www) potrafił nawet odstawiać takich królów elastycznosci jak Bandit 1200. SV650 dopiero powyżej prędokości 180kmh ma problemy ze zwiększaniem prędkości..........tylko kto jeździ aż tak szybko...
Dziadek Xl poczytaj sobie opis motocykla z z tego portalu, polecam również fajne porówanie tutaj:
http://www.motocykl.org/newsy.php?id_news=358
Pozdro
Dziadek Xl poczytaj sobie opis motocykla z z tego portalu, polecam również fajne porówanie tutaj:
http://www.motocykl.org/newsy.php?id_news=358
Pozdro
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
SV jest dla dziadków, w ogóle nie ma to polotu do sportowych szejsetek, więc nie opowiadać mi tutaj bajek...
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Bartman napisał(a):Dziadek Xl poczytaj sobie opis motocykla z z tego portalu, polecam również fajne porówanie tutaj:
http://www.motocykl.org/newsy.php?id_news=358
Pozdro
Dzięki dzieki, fajne czytadło do pogłębienia wiedzy
leff napisał(a):dziadek, wypisz sobie kilka modeli i szukaj.
wezmiesz ten w najlepszym stanie i w akceptowalnej cenie - proste
Tak właśnie robię. Szukam kilku motocykli w kolejności:
Honda Seven Fifty
Yamaha TDM
Yamaha XJ 900
Virago 750 tez biorÄ™ pod uwagÄ™
Suzuki Bandit lub Fazer
Budżecik cyrka 10.000zł ale jakby coś ciekawego było to dołożę, ale motor musi być cacuszko
lepiej się spóźnić na tym świecie, niż na tamtym być za wcześnie
dziadkowo pozdrawiam
dziadkowo pozdrawiam
- dziadek_XL
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/7/2009, 09:48
C-bool napisał(a):lonewolf napisał(a):No dzięki temu, że przejdzie w rzędówkę na pewno żadnego moto nie zajebie. Kolejny znawca. Pomyśl zanim coś napiszesz...
R4 lepiej znosi jazdy na gumie od V-ki. Pomyśl zanim coś napiszesz...
C-bool wytłumaczę Ci to prościej, bo zaraz mnie pewnie jeszcze będziesz chciał uczyć jeździć bo ja się nie znam i w ogóle...
niech sobie R4 i znosi lepiej gumowanie, ale to nie znaczy, że R4 jest nie do zajechania. Zniesie trochę więcej (nikt nie wie właściwie ile, bo to jest zależne jeszcze od samego silnika, tego jak długie będą wheelie i jeszcze innych czynników), ale zajedziesz go prędzej czy później jak będzies śmigał bez przeróbek. Kolega zajechał CBR900. Każdy Ci powie, że to jest moto nie do zajechania, a jednak nie... więc nie masz racji twierdząc, że przejście na R4 sprawi, że kolo sobie pieca nie zajedzie... Chętnie przeczytam co masz jeszcze w tym temacie do powiedzenia.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Bartman napisał(a):SV jest dużo dynamiczniejszy od wszystkich R4 o pojemności 600cc i w zasadzie do prędkości 120kmh ciężko jest SV złapać nawet sportom 600cc typu R6 itp (własne doświadczenia). O elastyczności nie wspomnę, bo silnik równo ciągnie już od 4~5tys czyli na 6 biegu od ok 80kmh już na prawdę dobrze przyspiesza. W takich testach (informacje z www) potrafił nawet odstawiać takich królów elastycznosci jak Bandit 1200. SV650 dopiero powyżej prędokości 180kmh ma problemy ze zwiększaniem prędkości..........tylko kto jeździ aż tak szybko...
Dziadek Xl poczytaj sobie opis motocykla z z tego portalu, polecam również fajne porówanie tutaj:
http://www.motocykl.org/newsy.php?id_news=358
Pozdro
Ja odczuwam brak mocy przy prędkości koło 190 km/h.
A co do tej "szybkiej" jazdy, to 200km/h nie jest wielkim wyczynem, często na lepszej drodze lubie przycisnąć. Ostatnio udało się 220km/h wykręcić i powiem, że tej prędkości nie odczuwam tak bardzo jak w małej r6, na której przy 200km/h dmucha strasznie i trzeba się niemalże przytulić do zbiornika.
SV jest bardzo zrywny i z niskich obrotów rzędówki ciężko mają do mnie dojść. Jest także elastyczny, nie jak typowe sporty.
W mieście daje sobie idealnie rade, w trasie także nie mam żadnych zarzutów.
Pozycja raczej sportowa
Demotywatrrro napisał(a):SV jest dla dziadków, w ogóle nie ma to polotu do sportowych szejsetek, więc nie opowiadać mi tutaj bajek...
tej prowokacji nie ma co nawet komentować.
-
deeshell - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Posty: 67
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości