Jaka swieca do Yamahy Rex 50
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jaka swieca do Yamahy Rex 50
Witam posiadam skuter Yamaha Rex 50. Jedzie mi tylko 50km/h mam pytanie czy dało by coś wymienienie świecy z iskry teraz mam Iskra F95 ale chciałbym wymienić na NKG wiem jeszcze ze nie mam jednej rolki w wariatorze czy jak bym kupił nowe to wzrósł by mi v-max jeśli tak to około ile ?
Ostatnio edytowano 21/8/2009, 09:25 przez Matexosw, łącznie edytowano 1 raz
- Matexosw
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Musial kupic odpowiednie rolki (na v-max) co do swiecy to jak pojdziesz do sklepu motocyklowego to oni ci dobiora swiece. A skuter masz w pełni odblokowany....??
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Dysze teraz mam 40 to na jaką wymienić ?? mam jeszcze jedno pytanie gdy skuter jest zimny to strasznie dymi z tłumika a gdy się rozgrzeje to nie widac spalin dlaczego tak jest ?? podejrzewam ze oleju ma za duzo a wy ?
- Matexosw
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ja mam praktycznie ten sam skuterek czyli yamaha axis twój jest chyba na licencji yamaha dokładnie ale jak zwał tak zwał silnik ten sam minarelli i wygląda prawie tak samo .
Ja już kupiłem odblokowanego , ale gościu mówił że wwiercał się w tłumik długim wiertłem i sporo to poprawiło i faktycznie wygląda tak jakby był otwór który następnie był zaspawany ,jest on poniżej albo powyżej tej cieńkiej rurki którą wychodzą spaliny,nie chodzi wcale głośno .
To normalne że walą spaliny na zimnym , poza tym tam się włącza ssanie automatyczne które się wyłącza po ok minucie (zależy od temperatury i jego regulacji dokładnie ile) .
Ostatnio mam z nim troche problemów jest trochę słabszy i co ciekawe śrubka od mieszanki musi być odkręcona o jakieś 3- obroty bo jak dokręce bardziej to sie muli , wcześniej było dokładnie odwrotnie .
Filtr powietrza mam czysty .
Jak chcesz to zrobię fotke tego tłumika i wiercenia a ty za to filtra powietrza bo mam stożek i chyba zmienie na zwykły -bez kombinacji...
Aha mi idzie ok 80 , jechałem najszybciej ok 70 i jeszcze sie rozpędzał ,maksymalnej nie sprawdzałem bo na takich małych kółkach strach..
Ja już kupiłem odblokowanego , ale gościu mówił że wwiercał się w tłumik długim wiertłem i sporo to poprawiło i faktycznie wygląda tak jakby był otwór który następnie był zaspawany ,jest on poniżej albo powyżej tej cieńkiej rurki którą wychodzą spaliny,nie chodzi wcale głośno .
To normalne że walą spaliny na zimnym , poza tym tam się włącza ssanie automatyczne które się wyłącza po ok minucie (zależy od temperatury i jego regulacji dokładnie ile) .
Ostatnio mam z nim troche problemów jest trochę słabszy i co ciekawe śrubka od mieszanki musi być odkręcona o jakieś 3- obroty bo jak dokręce bardziej to sie muli , wcześniej było dokładnie odwrotnie .
Filtr powietrza mam czysty .
Jak chcesz to zrobię fotke tego tłumika i wiercenia a ty za to filtra powietrza bo mam stożek i chyba zmienie na zwykły -bez kombinacji...
Aha mi idzie ok 80 , jechałem najszybciej ok 70 i jeszcze sie rozpędzał ,maksymalnej nie sprawdzałem bo na takich małych kółkach strach..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Hehe dokładnie mała dziurka i leżysz
jak bys zrobił zdjecie bym był wdzięczny. Jak malowałem tłumik i go zdiołem to leciał mi ponad 60 i coś mi się tu nie podoba bo to jest 2T i po zdjeciu tłumika teorytycznie powienien wolenij jechać

- Matexosw
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pb 98 nic nie da .
Jutro zrobię zdjęcie i podam link .
Najpierw możesz sprubować wyczyścić go udrażniaczem do rur "kret"
jest to środek silnie żrący to wypłucze syfy ,tylko trzeba rozrobić z wrzącą wodą , tak robili na innym forum .
Jak masz ustawioną regulacje mieszanki ? śrubka odkręcona o ok pół obrotu ?
Filtr powietrza masz czysty ? zobacz jak będzie jeździć bez gąbki -chodzi mi oto żeby powietrze swobodniej dochodziło do gaźnika , ja nie mam oryginalnego air boxa tylko stożek ...nie wiadomo może lepiej chodzi na stożku i dlatego ktoś air box wywalił ,czasem stożek poprawia a w innych silnikach pogarsza...
Jutro zrobię zdjęcie i podam link .
Najpierw możesz sprubować wyczyścić go udrażniaczem do rur "kret"
jest to środek silnie żrący to wypłucze syfy ,tylko trzeba rozrobić z wrzącą wodą , tak robili na innym forum .
Jak masz ustawioną regulacje mieszanki ? śrubka odkręcona o ok pół obrotu ?
Filtr powietrza masz czysty ? zobacz jak będzie jeździć bez gąbki -chodzi mi oto żeby powietrze swobodniej dochodziło do gaźnika , ja nie mam oryginalnego air boxa tylko stożek ...nie wiadomo może lepiej chodzi na stożku i dlatego ktoś air box wywalił ,czasem stożek poprawia a w innych silnikach pogarsza...
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Może nawet kapać z tłumika -to normalne w 2T .
Ale na wolnych obrotach nie powinien kopcić wogóle jak jest rozgrzany
jak sie nie mylę to świeca powinna mieć kolor jasno brązowy jak jest zaolejona i czarna to za dużo oleju .
Ale na wolnych obrotach nie powinien kopcić wogóle jak jest rozgrzany
jak sie nie mylę to świeca powinna mieć kolor jasno brązowy jak jest zaolejona i czarna to za dużo oleju .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Zrobiłem zdjęcie tego tłumika .
(otwórz link)
(otwórz link)
Zaklejony jest aluminium
Ale z tyłu nad rurką widać takie wybrzuszenie tam jest spaw po tym wierceniu .


Zaklejony jest aluminium

Ale z tyłu nad rurką widać takie wybrzuszenie tam jest spaw po tym wierceniu .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam ja mam skuter Rex 25 wyglada identycznie jak Rex 50 a tłumik i silnik ma identyczny jak yamacha axis
tylko ma siedzisko krótsze poniewaz jest on rejstrowany jako 1-osobowy , jak go kupiłem od Niemca to jechał zaledwie 25 km/h , w tłumiku odpiłowałem ta cienka rurke i zrobiłem dziure w tyle tłumika dało to bardzo duzo jeśli chodzi o moc i przyspieszenie jesli chodzi o vmax to nieiwiele podejrzewam ze wina jest za mała dysza główna bo mam 47,5 a gaznik 13 mm , a jakie wy macie gaźniki?? oprócz tego zdjełem pierscień nad iglica w gaxniku blokował on pełne otwarcie przepustnicy , a takze wymieniłem tulejke z pierscieniem w wariatorze teraz skuter jedzie lekko ponad 60 km/h a jak go kupiłem to było zaledwie 25 kmh , ale przyspieszenie to ma zajeb.....

- cormac3
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 28/8/2009, 01:51
stare rolki miałem 6,5 grama i vmax wynosił lekko ponad 60 km\h a teraz mam włozone rolki 3,5 grama v-max dalej jest ponad 60 ale za to przyspieszenie duzo lepsze , lżejsze rolki-lepsze przyspieszenie , ciezsze- lepszy vmax , ale zeby wykorzystac cięzsze rolki to musisz mioec wariator sportowy jezeli zalozysz sobie ciezsze rolki ze swoim wariatorem to tylko sobie skuter zamulisz v max bedzie ten sam a nawet słabszy a przyspioeszenie duzo słabsze , wiec radziłbym ci kupic rolki 3,5-4 gramy nie bedziesz załował 

- cormac3
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 28/8/2009, 01:51
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości