Wybrałem turystyka do 15. tyś.
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Wybrałem turystyka do 15. tyś.
Cześć wszystkim,
Chce kupić motor na weekendowe wypady nad morze/góry i na popołudniowe przejażdżki. Naszła mnie nieodparta chęć pośmigania na świeżym powietrzu. Polukałem, poczytałem i zdecydowałem kupić suzuki DL1000.
Wygląda na dość wygodny i zgrabny. Ma duże światła i kufry można doczepić.
Czytałem ,że na autobanie sobie radzi i potrafi zbierać się z dołu.
Fajny motorek będzie?
Będzie to mój pierwszy motor.
Z szybkich to jeździłem 4 lata 3kgt. Raz dach zaliczony i nigdy więcej
Chyba ten DL nie będzie jakiś narwany, jak myślicie?
dzięki za odp.
Chce kupić motor na weekendowe wypady nad morze/góry i na popołudniowe przejażdżki. Naszła mnie nieodparta chęć pośmigania na świeżym powietrzu. Polukałem, poczytałem i zdecydowałem kupić suzuki DL1000.
Wygląda na dość wygodny i zgrabny. Ma duże światła i kufry można doczepić.
Czytałem ,że na autobanie sobie radzi i potrafi zbierać się z dołu.
Fajny motorek będzie?
Będzie to mój pierwszy motor.
Z szybkich to jeździłem 4 lata 3kgt. Raz dach zaliczony i nigdy więcej
Chyba ten DL nie będzie jakiś narwany, jak myślicie?
dzięki za odp.
-
cygaret - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18
Do turystyki świetny sprzęt. Ale jest to 1000 więc nie takie byle co. Jeśli nie jestes jakiejś drobnej postury powinieneś dac sobie rade, ewentualnie zastanów się nad wersją 650 też jest bardzo dobra, chwalona. Dokupić jakieś kuferki i jazda
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
hej,
Utrzymać to utrzymam tylko nie za bardzo chciałbym aby mnie motor szarpał. Do 100kg jedne święta brakują
W ogóle to miałem w tym tygodniu rozterkę czy latający holender czy motor i padło na drugie
szerokości, wszędzie zimnego piwa i dzięki za odpowiedź.
Utrzymać to utrzymam tylko nie za bardzo chciałbym aby mnie motor szarpał. Do 100kg jedne święta brakują
W ogóle to miałem w tym tygodniu rozterkę czy latający holender czy motor i padło na drugie
szerokości, wszędzie zimnego piwa i dzięki za odpowiedź.
-
cygaret - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Bierz kolego litra zapewni Ci dużą elastyczność co w trasie się przydaje, na prawdę redukowanie po 2 biegi nie jest miłe gdy robisz to setny raz w ciągu godziny.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
To juz twoja kwestia indywidualna czy 1000 czy 650. Na twoim miejscu przetestowalbym obie wersje i wtedy zdecydowal, ktora bardziej mi odpowiada. Nie ma co nawet dyskutowac czy litr bedzie wygodniejszy, bo bedzie taki na pewno. Jednak przy niedużych umiejetnosciach ta "wygoda" moze przeistoczyc sie w strach przed swobodna jazda litrem.
Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
i nowe 250
Litr przy tego typu motocyklach to moment obrotowy i komfort podróży bo dynamika się zwiększa. 100km to nie jest taka potęga znowu. Ja bym brał litra z takich sprzętów jeżeli ogarniasz motocykle i czymś co waży więcej niż 150kg jeździłeś
AHA - kumpel ma i nie pasuje mu w tym modelu nisko poprowadzony kolektor wydechowy co wyklucza sprzęta z nawet lekkiego terenu. To tyle Ale na szose super...choć z takich to ja bym GTR lub FJR1300 brał - to są turyści na dobre drogi
Litr przy tego typu motocyklach to moment obrotowy i komfort podróży bo dynamika się zwiększa. 100km to nie jest taka potęga znowu. Ja bym brał litra z takich sprzętów jeżeli ogarniasz motocykle i czymś co waży więcej niż 150kg jeździłeś
AHA - kumpel ma i nie pasuje mu w tym modelu nisko poprowadzony kolektor wydechowy co wyklucza sprzęta z nawet lekkiego terenu. To tyle Ale na szose super...choć z takich to ja bym GTR lub FJR1300 brał - to są turyści na dobre drogi
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Proponuję przeczytać na ścigaczu artykuł o wyborze pojemności pierwszego motocykla Wszyscy mówią "litr, litr!", jednak to nie jest problem przyuczyć się na 650 a potem, może za lekką dopłatą wymienić na lepszy, młodszy model 1000
-
Aren - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 15/5/2006, 10:25
Brać litra nie marudzić.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
deyna napisał(a):Litr litrowi nie równy Erłany mają po 185koni a DL1000 ma jedynie 100koni czyli tyle co taka cebra od której zaczynałem. Ja jestem za większą pojemnością.
No tak, koni podobnie, CBR 600 ma te 100KM, V-storm 1000 101KM... ale zapominacie o momencie, jeśli o CBR to ma ona te 66 Nm przy 10500 rpm./min a V-storm 101 Nm przy 6400 rpm./min !! To chyba różnica jest...
Ja jestem za mniejszą pojemnością, nie ma co się śpieszyć, litry nie uciekną, a i ma się całe życie przed sobą.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
deyna napisał(a):Litr litrowi nie równy Erłany mają po 185koni a DL1000 ma jedynie 100koni czyli tyle co taka cebra od której zaczynałem. Ja jestem za większą pojemnością.
A twoja cebra miala 100nm ? Tutaj bardziej chodzi o moment obrotowy niz moc maksymalna .
Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości