Honda F4i a 600rr
Posty: 75
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Honda F4i a 600rr
Witam serdecznie, po przemyśleniu sądzę że R1 czy nawet R6 nie jest dla mnie. Może to kwestia namówień innych, no wiecie chodzi o żywotność i skrzynie. Zastanawiam się nad F4i a 600rr. W sumie podobne motocykle, różnica mocy to chyba tylko 10km, ale czy jest to odczuwalne? Oba są na wtrysku. Wydaje mi się że 600rr ma bardziej sportowy charakter a F4i rekreacyjny. Na motocykl mam około 17tyś. No w sumie to nie wiem co będzie lepsze pod względem mocy i wytrzymałości. Oba środek ciężkości mają na przednie koło.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Pod względem wytrzymałości tak powiem: stunter 13 jeździ na f4i. Rozmawiałem z nim osobiście. Mówił, że od 1,5 roku jeździ i nic się z moto nie dzieje. 10km jest odczuwalne, ale bez rewelacji. Bierz to co Ci się bardziej podoba i tyle. BTW, nie chcesz bladego 900rr?
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
Ja swoja F4i leciałem 250km/h licznikowo.
F4i masz dodatkowo w 2 wersjach- Sport i wer. F (bardziej turystyczna, z jedną kanapą). W RR tego wyboru nie ma
Silnik w F4i jest bardzo elastyczny i powiem, że odkąd nią latam nie "zatrzepotał" mi łańcuch od za wolnych obrotów na danym biegu.
Czasem jak wrzucę 6tke to jej nie wyłączam aż do jakiegoś postoju:) Ta elastyczność silnika jest akurat w jeździe codziennej bardzo przydatna, bo nie musisz wahlować dźwignią zm.biegów.
F4i masz dodatkowo w 2 wersjach- Sport i wer. F (bardziej turystyczna, z jedną kanapą). W RR tego wyboru nie ma
Silnik w F4i jest bardzo elastyczny i powiem, że odkąd nią latam nie "zatrzepotał" mi łańcuch od za wolnych obrotów na danym biegu.
Czasem jak wrzucę 6tke to jej nie wyłączam aż do jakiegoś postoju:) Ta elastyczność silnika jest akurat w jeździe codziennej bardzo przydatna, bo nie musisz wahlować dźwignią zm.biegów.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
melvin napisał(a):F4i chyba będzie trwalsza, no i wygodniejsza bo 600rr to maleństwo...
lone zmieniasz bladego?
No chciałbym jakiegoś turystyka (możliwa zamiana na Fazer 1000, Bandit 1200 ew SV1000, ale raczej z tych 2 pierwszych). Chcę coś z pier**lnięciem, komfortem i zasięgiem tak ogólnie rzecz biorąc, dlatego SV jest na końcu. Jak masz kogoś kto by chciał kupić/zamienić się to daj znać.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
A coś takiego to sort czy f
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1024181
http://allegro.pl/item689329386_honda_c ... sport.html
http://allegro.pl/item694974666_honda_c ... sport.html
http://allegro.pl/item695566193_honda_c ... _2006.html
albo taka rr
http://allegro.pl/item691123936_honda_c ... 00_rr.html
A F4i wersja F a sport ma takie same silniki i osiągi, różnią się tylko pozycją?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1024181
http://allegro.pl/item689329386_honda_c ... sport.html
http://allegro.pl/item694974666_honda_c ... sport.html
http://allegro.pl/item695566193_honda_c ... _2006.html
albo taka rr
http://allegro.pl/item691123936_honda_c ... 00_rr.html
A F4i wersja F a sport ma takie same silniki i osiągi, różnią się tylko pozycją?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jak masz dzielona kanapę to jest wersja Sport, jak jest jedna kanapa to wersja F
W wersji sport było montowane fabrycznie inne przełożenie (z tyłu była inna ilość zębów na zębatce).
Poza tym wszystko jest podobnie.
W wersji sport było montowane fabrycznie inne przełożenie (z tyłu była inna ilość zębów na zębatce).
Poza tym wszystko jest podobnie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Mam zwykłą F4i i jest to dość spokojna maszynka 120-150 km/h to spokojnie można nią jeździć i jest dość przyjemnie.
Limak co to znaczy "zatrzepotał łańcuch" ?;p
Limak co to znaczy "zatrzepotał łańcuch" ?;p
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Z tyłu w wersji sport jest bodajże o 1 ząb więcej, czyli przyspieszenie jest wieksze.
"Zatrzepotał" łańcuch- takim określeniem opisuje sytuację, gdy jedzie się na za wysokim biegu (na wolnych obrotach), wtedy silnik szarpie. Parę razy zapomniałem się i nie zmieniłem biegu i w przypadku FZR-zaczęła szarpac, a w przypadku F4i tego zjawiska nie było.Bardziej elastyczny silnik.
"Zatrzepotał" łańcuch- takim określeniem opisuje sytuację, gdy jedzie się na za wysokim biegu (na wolnych obrotach), wtedy silnik szarpie. Parę razy zapomniałem się i nie zmieniłem biegu i w przypadku FZR-zaczęła szarpac, a w przypadku F4i tego zjawiska nie było.Bardziej elastyczny silnik.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 75
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości